Moikka!
Joko teille on tullut tietoa pääsittekö yo-pohjaselle lähihoitaja linjalle Oulun Kontinkankaalle? siis teille jotka olette hakeneet.
Itselle tuli tänään tieto että pääsin, oon niin iloinen :-)
OSAO kontinkangas
4
740
Vastaukset
- jeanne
Saitko postissa tiedon vai miten?Itse hain peruskoulu pohjaselle lähihoitaja linjalle,mutta ei ainakaan eilen vielä tullut tietoa.Osao:n nettisivuilla oli tietoa että tulokset on laitettu postiin eilen 12.6.Osa tuloksista oli nähtävisää osao:n sivuilla,mutta ei lähihoitaja koulutukseen valittuja.Jännityksellä sii vielä pitää odotella maanataihin asti...
- jippiii
joo, postissa tuli tieto perjantaina.. Tosiaan vähä tympeää kun ei ole vielä netissäkään ne tulokset, mutta huomenna jos hyvällä lykyllä ne alkaa laittamaan niitä aamusta :-)
Mulla haki kaveri kans sinne peruskoulu pohjaselle, eikä ole sillekään vielä tullut kirjettä, vaikka samalla paikkakunnalla asutaan.. Ehkä ne tulee maanantaina, ja toivottavasti tulee sinullekin :)
- :)
Tosi mukava kuulla että joku on päässy sinne minne hakenukkin :) Yks hyvä kaverini haki ja pääsi, sai kirjeen 12. päivä
- Anonyymi
Joo, pääsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256