Mistä löytäisin Stocker merkkisiä farkkuja?? Ennen niitä oli Jim&Jill:ssä mutta enää ne eivät ilmeisesti ole valikoimassa?!
Stocker farkut
paipai
2
2184
Vastaukset
- Anonyymi
Stockerit tais olla Jimm & Jillin oma merkki. Tai taustayhtiön. Nyttemmin, ku Jimm & Jill liikkeiden määrää on rajoitettu noin kymmeneen, ei liene enää kannattavaa pitää omia vaatemerkkejä. Ennen muinoin Jim & Jillejä oli lähes joka pitäjässä!
- Anonyymi
Mä muistan noi farkut, tosin en oo nainen. Mutta niistä löyty kokoja näin laihalle kun mä oon. Nykyään kun farkuissa ei löydy kokoja joissa pituus ja leveys ois sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171