Kuvaamataito

Tavaamakuito

- Sori kaveri, olen Kari Soveri, ja olen narahtanut täytetyn suden kuvaamisesta haaskalla.

6

867

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahikaisella....

Minä kuvasin vanhan huuhkajan pesää, oli nukahtanut sohvalle baarista tullessa ja kalsarit oli puolitangossa. Oli muuten karvaisin pesä mitä ikinä nähnyt...

• töpäk

Ole hyvä vaan! Pehko lemahtaa tänne asti.
        Yritän itse pysyä jotakuinkin asialinjalla.
        Tuosta harmillisesta narahtamisesta on jo niin kauan, ettei sitä tohtisi edes muistellakaan.
        Olen näinä vuosina ehtinyt pohtia seuraavaa kunnianhimoista projektia. Se on alkanut pikkuhiljaa hahmottua, mutta en aio paljastaa siitä mitään. Kerron kuitenkin, että aikomuksenani on tehdä nelivärivalokuvin ryyditetty kattava luontokirja villeistä susista. Olen maksanut jo käsirahan lappilaisille poromiehille viidestäkymmenestä sudesta, jotka tullaan jok’ikinen konservoimaan pieteetillä niin luonnollisen oloisiksi kuin mahdollista. En nimittäin halua toistamiseen tehdä samaa virhettä. Edellisen suden kohdalla oli tapahtunut amatöörimäistä töpeksintää; eläinmuseon nimilappu oli unohtunut susihukan kaulaan. Lisäksi sen toinen lasisilmä oli pudonnut.
        Sen verran voin raottaa salaisuuden verhoa, että kyseessä tulee olemaan mullistava, hyvät arvostelut saava eläinkirja, jossa on valokuvia.

• täysin turhasta?

Ero on aika pieni täytetyn ja käytetyn suden välillä. Vain yksi kirjain.

-------------

'Nyt valui kaikki hukkaan', sanoi sudenraiskaajakin.

• ähä

Anteeksi toverit, pakko tehdä soverit.

Olen pitkällisen, yön yli kestäneen harkinnan jälkeen päätynyt luopumaan vuoden päähän suunnitellusta kirjani julkistamistilaisuudesta. Tähän päätökseen minut ajoi tunne, etten voi käyttää täytettyjä susia, koska en halua täyttää käytettyjä susia. Olen ymmärtänyt, että susien pitää saada liikkua vapaina ilman linssiluteiden ynnä muiden tuulihattujen hätyyttelyjä.
        Sen sijaan aion viettää tämän kesän niityillä perhoshaavin kanssa., jotta saisin seuraavaksi suveksi riittävästi syöttejä tulevaa perhokalastusharrastustani varten. Seuraava kirjani tulee käsittelemään eri heittotekniikoita koskessa ja suvantopaikoissa.

Lopuksi opettavainen tarina oikean ruokavalion merkityksestä.
        Punahilkalla oli kotiavaimet hukassa. Myös Punahilkka oli hukassa, ja avaimet Hilkan taskussa. Susihukkanen oli allerginen rautapitoiselle murkinalle, mikä oli Hilkan pelastus. Nyt Hilkka oli yrjössä, ei enää hukassa, vaan miltei kirjevän loisteliaassa kukassa.

• Haltioitunut

Tämä on kyllä edelleen yksi hienoimpia keskusteluja mitä intterin webistä olen konsaan lukenut. Edes ajanhammas ei pysty kuluttamaan laatutuotetta.

• ojfadjbz

Olet paremminkin Kari Runk, eli Runk Kari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3290
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2899
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1990
    Aihe