Fiesta -02 huollossa ja kittisaumat ruksittu joka ovesta ja luukusta korjattavaksi. Noh foorttin normaali vika ja eikun aikaa varaamaan, onnistui kahden kuukauden päähän.
Kummallista tässä asiassa on se, että kittisaumat korjataan maahantuojan piikkiin, mutta jos ruoste edennyt "pintapuolelle", pitää kustantaa tämä korjaus itse. Mitä hlvettiä? Siis jos auto on kitattu alunperin päin p:tä ja siitä ruoste etenee maalin alle (ilman että sitä huomaa mitenkään) minun pitää maksaa se itse? Ja tosiaan se maksu/suuruus (ehkä 0-1000eur) ei ole selvillä ennenkuin auto on korjaamolla ja maalit hiottu pois.
Onkos tämä nyt ihan kaikkien taiteen sääntöjen mukainen "takuu"? Kokemuksia muilta foordisteilta?
Fiesta -02 ja kittisaumat
3
604
Vastaukset
- ne korjas
niin, että ei ollut mitään omavastuuta. sain vielä sijais-auton käyttöön siksi aikaa, kun auto korjaamolla. sanoivat, että täys takuu on edelleen voimassa, kunhan huollot tehty sovitusti..
- ruostuuruostuu
Ei Ford kustanna ns suolan, kiveniskemien ja epävakaan ilmaston aheuttamia ruosteita. Etsi vanhoja keskusteluaiheita noista kittausiltamista jne. Siellä me kohtalotoverit toisten neuvoilla sukelletaan erilaisien kittien kanssa ovien ja takaluukkujen alle ruostemönjän sekaan. Yhteenkuuluvaisuuden huippu.
- on sulla
hieno määritelmä...EPÄVAKAAN ILMASTON...voi voi tämän määritelmän takia voi kaikki takuujutut heittää roskikseen. Ihme kunne epävakaan kuskin takia ei korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134