Kumpi kanattavampaa tai kumpiin hommiin kanattaisi hakea?
K-Ryhmän vai S-Ryhmä ajoihin?
Et Mitä eroo noissa hommissa on ja ajoissa yleisesti??
Kaupan ajot
5
1401
Vastaukset
- mistä jää
enemmän rahaa käteen kulujen jälkeen.
montako autoa ajattelit niihin laittaa.onko joku lopettamassa vai lisätäänkö kalustoa? - ainakin yks
kasetti juna vaikka SEOn ajoihin. Kannattaa varmasti!
- alihankintaa
Mitä enemmän laitat autoja ajoon = sitä enemmän massia lompsaan eli kannattaa ottaa kunnon velka ja heti uutta vähintään 600 heppasta autoa pihaan...
- R1kk00
Missähän päin ajattelit toomosta yrittää. Meillä päin ainakin inexin ajot toimittaa yks helvetillinen kuljetusliike ja ihan olen käsittäny et ois muuallakin suomee sama esim Kiitoauto koko pohjois suomi melekeeste.
keskolla taas kaikki yksityisiä jonne varmasti helpompi päästä - R1kk00
Missähän päin ajattelit toomosta yrittää. Meillä päin ainakin inexin ajot toimittaa yks helvetillinen kuljetusliike ja ihan olen käsittäny et ois muuallakin suomee sama esim Kiitoauto koko pohjois suomi melekeeste.
keskolla taas kaikki yksityisiä jonne varmasti helpompi päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171