Mitä selityksiä pettäjät ovat antaneet? Eikö Suomessa perinteisesti kaikki mokat, pettämisetkin, voi ainakin yrittää laittaa viinan piikkiin? Tosin jos suhde on kestänyt pitkään pitää keksiä jotain muuta...
"Olin kännissä" ja muut selitykset
138
14520
Vastaukset
- kehitys
Ihminen tarvitsee muita ihmissuhteita kehittyäkseen.
- paras...
selitys pitkään aikaan..! Pitääkin kysäistä exältä, että kas kun ei tätä keksinyt...
- että tälläistä
paras... kirjoitti:
selitys pitkään aikaan..! Pitääkin kysäistä exältä, että kas kun ei tätä keksinyt...
EX-vaimo selitteli kun oli jäänyt kiinni. Laitoin akan asunnosta ulos, minun kämppä, avioehto, ei onneksi lapsia. Etsiköön rauhassa hellyyttä mutta ei minun kotoa käsin.
- puusta veistettyä lajia
että tälläistä kirjoitti:
EX-vaimo selitteli kun oli jäänyt kiinni. Laitoin akan asunnosta ulos, minun kämppä, avioehto, ei onneksi lapsia. Etsiköön rauhassa hellyyttä mutta ei minun kotoa käsin.
Onneksi vaimosi tajusi etsiä lämpöä muualta.
Kun mies laskee vaan omaisuuttaan eikä tajua että parisuhteeseen kuuluu lämpö ja läheisyys ja seksi ja rakkaus.
Etsivä löytää. - Iloinen saajamies.
puusta veistettyä lajia kirjoitti:
Kun mies laskee vaan omaisuuttaan eikä tajua että parisuhteeseen kuuluu lämpö ja läheisyys ja seksi ja rakkaus.
Etsivä löytää.olipa hyvää ja riittoisaa kotoarkeen verrattuna. Ei selityksiä, vain kylmä totuus, ehdottomasti selvinpäin. Jäin poikamieheksi ja olen ollut vielä iloisempi.
- mies uudeltamaalta
paras... kirjoitti:
olis minunkin pitäny kysyä exältä.mutta onneksi panin siihen välit täysin poikki.jos toinen pettää ei se ole luottamuksen tai edes kaverina minkään arvoinen!!.eli jos pettää kerran pettää jatkossakin.tottakai jokaiselle tulee tilaisuuksia mutta kaikki vaan ei alennu siihen.minä en ole koskaan pettänyt,sillä olen aina keskittynyt siihen yhteen naiseen.en ole koskaan kaivannut ympärilleni haaremia vaan yhden rakastavan naisen.työskentelen alalla jossa on paljon naisia joten olen joutunut näkemään mitä todellisuus on.eli jos kumppanisi pettää edes kerran,säästä itsesi lisä huolilta ja vihellä suhde poikki.se tulee toistumaan ja toistumaan.
- ikinä oo pettäny kettään
mies uudeltamaalta kirjoitti:
olis minunkin pitäny kysyä exältä.mutta onneksi panin siihen välit täysin poikki.jos toinen pettää ei se ole luottamuksen tai edes kaverina minkään arvoinen!!.eli jos pettää kerran pettää jatkossakin.tottakai jokaiselle tulee tilaisuuksia mutta kaikki vaan ei alennu siihen.minä en ole koskaan pettänyt,sillä olen aina keskittynyt siihen yhteen naiseen.en ole koskaan kaivannut ympärilleni haaremia vaan yhden rakastavan naisen.työskentelen alalla jossa on paljon naisia joten olen joutunut näkemään mitä todellisuus on.eli jos kumppanisi pettää edes kerran,säästä itsesi lisä huolilta ja vihellä suhde poikki.se tulee toistumaan ja toistumaan.
mullon motto :vähässä uskollinen on palijossakin. eli yhtään valetta tmv. en hyväksy..
- kokenut kaiken
olin ennen , siis nuorena aika menijä-siis petin poikaystäviä minkä kerkesin.mutta 16 vuoteen en ole nykyistä miestäni pettänyt, siis ikinä häntä!--en ymmärrä miksi??eli muututtu ollaan, enkä tiedosta miksi!!toki mieheni olisi todellakin ansainnut minulta pienet syrjähypyt, vaan olen päättänyt etten tee sitä enää.
- Ei enää anteeksi!
Exäni (kumpikin) pettivät minua ja pettivät minun jälkeen tuleviakin. En antanut anteeksi vaan pistin pihalle! Olin oikeassa koska pettivät minun jälkeen tuleviakin jokaista.
Nykyään olen sanonut se joka pettää yhen kerran pettä toisenkin ja jos annat anteeksi joudut petetyksi kerta toisen jälkeen.
Joten MINÄ en anna enää yhtäkään kertaa anteeksi!
Ehkä olen ehdoton mutta olen sitä kokemuksen kautta! - Xavier E. Vitutus
puusta veistettyä lajia kirjoitti:
Etsivä löytää."Onneksi vaimosi tajusi etsiä lämpöä muualta."
Onneksi? Tunnetko kyseisen pariskunnan? Vai miksi asettauduit heti naisen puolelle tuossa asiassa? Nainen saa mukaasi siis vapaasti katsella vierasta munaa, kunhan on sopiva selitys takataskussa? Helvetti, mie luulin, notta Suomessa jo tajuttaisiin, notta mies ei ole aina syyllinen kaikkeen, mutta ilmeisesti en vain tajunnut taaskaan...
"Kun mies laskee vaan omaisuuttaan eikä tajua että parisuhteeseen kuuluu lämpö ja läheisyys ja seksi ja rakkaus."
Kun akka on saanut vierasta munaa, niin turhapa lienee laskeskella muutakaan kuin sen suhteen, notta kun ei jaksa moisen kanssa kuolemaa odotella, niin onhan se inhimillinen suhtautuminen todeta edes joidenkin asioiden olevan omia, josko tuleva ex-muija olisikin jakorasia. - Oikeassa olet
Oikeassa olet että jos on kerran kusettanut niin tulee se toinenkin kerta. Itse annoin anteeksi vaimolleni ensimmäisen vieraan miehen kotiin tuomisen (eivät tienneet että minäkin olen siellä sillä hetkellä). Muutaman kuukauden kuluttua sain puhelinsoiton uudelta mieheltä että miltä tuntuu nussia hänen naiskaveria? Siis hänen naiskaveria?! Minä kun luulin että hän on minun vaimoni jo vuosien takaa. Ei muuta kun kamat jakoon ja akka pihalle.
- ArthurPerzarelli
Aivan loistavaa!!! Kommentissa on tieteellinen (Darvinismi) pohja yhdistettynä itsensä alkuliman asteelle alennettu älykkyys. Vastapuolen totaalinen aliarvioiminen ja nöyryytys. Parisuhteen, edes jonkunlaisen, kunnioituksen täydellinen maahan polkeminen. Minä tyydyin vähempään, kun en paremmasta tiennyt.
- Tsjöörnis
Xavier E. Vitutus kirjoitti:
"Onneksi vaimosi tajusi etsiä lämpöä muualta."
Onneksi? Tunnetko kyseisen pariskunnan? Vai miksi asettauduit heti naisen puolelle tuossa asiassa? Nainen saa mukaasi siis vapaasti katsella vierasta munaa, kunhan on sopiva selitys takataskussa? Helvetti, mie luulin, notta Suomessa jo tajuttaisiin, notta mies ei ole aina syyllinen kaikkeen, mutta ilmeisesti en vain tajunnut taaskaan...
"Kun mies laskee vaan omaisuuttaan eikä tajua että parisuhteeseen kuuluu lämpö ja läheisyys ja seksi ja rakkaus."
Kun akka on saanut vierasta munaa, niin turhapa lienee laskeskella muutakaan kuin sen suhteen, notta kun ei jaksa moisen kanssa kuolemaa odotella, niin onhan se inhimillinen suhtautuminen todeta edes joidenkin asioiden olevan omia, josko tuleva ex-muija olisikin jakorasia.Näin on! Älytöntä tekopyhyyttä tommonen, että yhtäkkiä jos nainen "etsii lämpöä ja läheisyyttä" toisen sylistä, niin mies on siihenkin syyllinen. Samoista syistä luultavasti valtaosa miehistä pettää, kun vaimo pihtaa. Silti mies on aina loppujen lopuksi se "sika".
Jos minua petetään, niin kyllä siinä vaiheessa pidän huolen ettei se akka vie penninkään arvosta mitään mikä on minun, ja pellolle potkin varmasti siinä vaiheessa. Itse en ketään petä, enkä varmasti tule kahdesti saman pettämäksi.
- Kootut selitykset
Yksinkertaista, kun olet tehnyt virheen esim. työssäsi yrität selittää
työnantajallesi ja työtoverillesi syitä mistä mahdollinen virhe johtui.
Voit myös peittää tekemääsi virhettä jos saat virheen itse korjatuksi
niin ettei muut saa tästä tietää silloin ei tarvitse selitellä ,seli,seli selitellä.
Voit tehdä virheitä työssäsi edelleen vaikka muut koittaisivat avustaa sinua
kuinka hoidat työsi mahdollisimman virheettömästi.
Yleisesti ottaen jos et sovellu juuri siihen työhön virheiden vuoksi saatat
saada potkun takaliskoon.
Voit pärjätä muussa jobissa ns. omia kykyjäsi vastaavassa
huomattavsti paremmin olisit ehkä ollut parempi kokkialla muuta päädyit
toiselle alalle.
Huomioitavaa on kuitenkin virheetöntä työnatajaa ja tuskin työntekijää
onkaan.
Neuvotellaan,neuvotellaan ja sovitaan kuinka asiat järjestetään
virheistä huolimatta sujuvuksi.
Jos ei sopimuksia synny tulevat lakot ja potkut työnantajan kannalta
hankalille työntekijöille muun saneerauksen yhteydessä.- Kauko.
Tai työpaikalla on kuppikunta joka savustaa jonkun ulos. Mitä jos asiaan liittyy työpaikkakiusaamista?
Huonon ajan koittaessa kiusaajilla saattaa käydä niin, että heistä valitaan joku josta vähentää. Kun halutaan päästä eroon työpaikkakiusaamiseen osallistujista on helppo vedota huonoihin aikoihin. - niin mene,
Kauko. kirjoitti:
Tai työpaikalla on kuppikunta joka savustaa jonkun ulos. Mitä jos asiaan liittyy työpaikkakiusaamista?
Huonon ajan koittaessa kiusaajilla saattaa käydä niin, että heistä valitaan joku josta vähentää. Kun halutaan päästä eroon työpaikkakiusaamiseen osallistujista on helppo vedota huonoihin aikoihin.vaan työnantaja ei katso tällaista tapahtuneen ja ts-piiri myötäilee.
kiusattu lentää ei muut, pätevyys ei auta, tosin ei työnantajaakaan.
liitosta et apua saa.
- ja kännistä
Joskus aikoinaan lähdin jatkoille isommalla sakilla ja nukahdin ts. sammuin. Aamulla heräsin siihen, että joku riisui vaatteita päältä. Olin sen verran pöpperössä, että vaatteet lähti päältä ja mies oli jo vauhdissa.
Ja syy, miksi mentiin jo ja lujaa, oli se, että luulin miestä poikaystäväkseni.
En avannut silmiäni, kun väsytti niin kovasti. Kun en olisi niitä avannut normaalisti.
Tositarina on, joten kyllä joskus humalan piikkiin...- z
Löysimpä vaimoni sängystä taksikuskin alta työpäivän/yön jälkeen =) Olikin mukavaa pistellä kuski sairaalaan ja sen auto lunariin =) Jatkoin suhdetta kun sain kuitenkin pillua joka päivä. Ennen en ollut pettänyt kertaakaan mutta vaimo sen laukaisi ja nyt oon käyny aina duunin jälkeen naisissa ;) Että kostaminen onkin kivaa, ja voin iloisena hymyillä vaimolle joka ei tajua yhtään mitään :) Ei ollu vaimoltakaan eka kerta... mut minkäs voit. Nykyään ku haluun siltä ni meen vaan vetää sen housut alas ja pistän melaa mekkoon, jonka jälkeen takas kattoo telkkuu. Hyvin menee meillä? vai? :D Muuten on kyllä 5 tähden palvelua kotona, siivous ja ruoka hoituu hyvin vaimolta, itse tapahtuman jälkeen en ole tehnyt enää mitään töitä kotona. jos vaimo pyytää apua jossain sanon että käy kysymässä taksikuskia apuun ja sen jälkeen hän menee hiljaseks ja hoitaa homman itse =)
- metsään ja hukkui
z kirjoitti:
Löysimpä vaimoni sängystä taksikuskin alta työpäivän/yön jälkeen =) Olikin mukavaa pistellä kuski sairaalaan ja sen auto lunariin =) Jatkoin suhdetta kun sain kuitenkin pillua joka päivä. Ennen en ollut pettänyt kertaakaan mutta vaimo sen laukaisi ja nyt oon käyny aina duunin jälkeen naisissa ;) Että kostaminen onkin kivaa, ja voin iloisena hymyillä vaimolle joka ei tajua yhtään mitään :) Ei ollu vaimoltakaan eka kerta... mut minkäs voit. Nykyään ku haluun siltä ni meen vaan vetää sen housut alas ja pistän melaa mekkoon, jonka jälkeen takas kattoo telkkuu. Hyvin menee meillä? vai? :D Muuten on kyllä 5 tähden palvelua kotona, siivous ja ruoka hoituu hyvin vaimolta, itse tapahtuman jälkeen en ole tehnyt enää mitään töitä kotona. jos vaimo pyytää apua jossain sanon että käy kysymässä taksikuskia apuun ja sen jälkeen hän menee hiljaseks ja hoitaa homman itse =)
Tosta kostamisesta ei kyllä kukaan toivu. Sano hyvästit avioliitollesi.
- Mies-61
z kirjoitti:
Hyvä meininki, lisää tällaista!!!
- lskdlksdlsdkd
Suhtaudut aika kylmän viileästi siihen tosi asiaan että sinut raiskattiin.
Tai raiskaus ja raiskaus, suomessahan kaikkia rikollisia hyysätään, niin korjataanpa tähän heti että "luvaton käyttöönotto", niin ei itselle häkki heilahdi kahdeksi vuodeksi kunnian loukkauksesta. z kirjoitti:
Mä olen kyllä myös sitä mieltä, että tuosta kostamisesta ei ole mitään hyötyä. Tollasenko mallin aiot antaa mahdollisesti omille lapsillesi? Että jos toinen pettää, petetään itsekin?
Silkkaa tyhmyyttä jäädä edes avioliittoon kostamisen vuoksi! Herää todellisuuteen!
Antaako teidän avioliitto enää mitään muuta, kuin tuon perverssin nautinnon sinulle kostamisesta? Tai muuta kuin sen, että "saat pillua joka päivä" omaa tekstiäsi lainaten?
Mielestäni sinä et kyllä ole mikään sanomaan enää vaimollesikaan tuosta taksikuskista, tai muistakaan tapauksista, koska kuinka monta kertaa olet NYT itse pettänyt?
Ja turha verrata siihen, että "vaimo sen aloitti"!!!
Kuulostaa todella kakaramaiselta touhulta!
Järki käteen, ja toimi sen mukaisesti :#!!!!!- asennetta löytyy
z kirjoitti:
Hyvä hyvä, jatka samaan malliin, onneks on vielä näitä kunnon äijiä jotka ei anna akanlänkyröiden vetää niin kuin pässiä narussa :D hienoa!
- selityksiäseli
Joo voi vittu mikä selitys, poikaystäväsi on todella tyhmä jos uskoi tuon ja sinä olet tyhmä jos luulet että joku uskoo tuon
- vaimo06
z kirjoitti:
Ymmärrettävä on että sä oot vihanen ja tahtoisit loukkaa sitä! mutta voin sanoo että se ei loukka asitä! eniten se loukkaa että tuot sille avioerohakemuksen ja jatkat omaa elämää! näin voin sanoa että tiedän kokemuksesta.. petin aviomiestäni ja en voi selittää miks.. ei oo mitään järkee selittää eikä' varsinkaan laittaa mihinkään kännin piikkiin.... mutta mikään tässä elämässä ei oo helppoa.. ja meillä oli hyviä aikoja ja huonoja ja kun oli huonoja menin mokaamaan :( nyt kadun sitä tosi paljon koska meil syntyi viel lapsi myöhemmin ja nyt mies toi mulle avioeron paperit ja muutti pois. ja nyt olen sil syyllisyydellä loppu elämäni! MINÄ TUHOSIN AVIOLIITTONI,MINÄ TUHOSIN MUN LAPSEN MAHDOLLISUUS SAADA KOKONAISEN PERHEEN! MIKÄÄN EI VOI OLLA SEN PAHEMPI RANGAISTUS.... OON MONET yöt itkenyt mutta ei auta anää kun paskat on housus.!
- lare78
z kirjoitti:
Viet akalta kokonaan itsetunnon. Jatka vaan samaan malliin. Ja parasta on, kun jokupäivä pamautat totuuden päin naamaa, ja kerrot kyseessä olleen vain koston. Päälle naurat vielä räkäisesti.
Mielestäni kostosi ei ole ollenkaan liian julma, itsehän muija aloitti, ja antoi jonkun taksikuskin työntää mulkkuaan itteensä. Todella törkeää, varsinkin, jos olit itse ollut uskollinen siihen asti. - zx
z kirjoitti:
sairas
- sen mitä tuota kestää
z kirjoitti:
voin lyödä omaisuuden vetoa ettei tuo "täysihoito" tule ikuisuuksia jatkumaan. Vaimosi väsyy ennen pitkää sun paapomisees ja ihan varmasti hän myös tietää ettei ole suhteessanne ainoa joka on pettämiseen syyllistynyt. Sillä pettämistähän tuo sunkin toimintas on, vaikka vasta vaimon jälkeen harrastuksen aloítit.
- onneksi olkoon...
z kirjoitti:
ja olette varmasti kumpikin äärettömän onnellisia ja tyytyväisiä elämäänne. Kukin taaplaa tyylillään!
- itseäsi?
z kirjoitti:
Selvästi asia vaivaa sinua.. Ja ei siitä noin yli pääse.. Juttele Vaimosi kanssa tai eroa.. kokemusta on.. itse en pääsyt vaimon pettäessä. joten erosimme koska olisin tuhonnut kuitenkin liiton luottamuksen puutteeseen.. Mutta se pitää muistaa -Kukaan ei petä jos liitto on kunnossa. ja siinä on hyvä olla
- ...
ole jo sitten väkisin makaamista, jos humalaista käyttää näin pahasti hyväkseen!!! Tyhmä syyttäköön itseään jos ei rikosilmoitusta tehnyt...
- AteistiAapeli
z kirjoitti:
..pienet lapset! "Toi alotti! Ei oo mun vika, ku toi aloitti!"
Huh huh, jos aikuiset oikeasti hoitaa asioita noin. Ei tuossa ole mitään "äijää" tai tosimiestä, lapset noin käyttäytyy. - paljonko se maksoi rahas
z kirjoitti:
Paljonko maksoit pahoinpitelystä - sekä ihmisen että auton?
- hoblaada
z kirjoitti:
kohta se pokaa sun parhaimman kaverin ja panee sun veljeäki mitäs siihen sanot sitten? jos sillä taksi kuskilla oli isompi ko sulla.
- tyypillinen suomalainen
z kirjoitti:
Machoimagoon kuuluu väkivalta ja sen jälkeen kaikki jatkuu machoilijan mielestä mallikkaasti: akka on aisoissa ja tekee mitä machoilijan päähän pälkähtää.
Ikävä että meillä on keskuudessamme näitä vajaalla itsetunnolla varustettuja ihmisiä, joille ainoa oikea tapa "keskustella" on väkivalta.
Kun aivokapasiteetti loppuu niin väkivalta alkaa. - erizkah
z kirjoitti:
Aika sairas meininki....onneks en oo sun vaimos, antasin niin korville ettei oo tosikaan. Joo on väärin pettää, mutta silti aikusia kun ollaan niin vähimmäiset käytöstavat kannattais opetella. Loppupeleissä kostaminen kääntyy sua ittees vastaan, kunhan järki kasvaa sullakin päähän.
- mut
z kirjoitti:
Henk koht en tajua niitä jätkiä jotka suutttuu sille miehelle jonka kanssa oma eukko pettää... Ei se mies tee käytännös mitään väärin ja vielä vähemmän sen taksi. Itteensä siinä pitäs syyttää ja kiskoo turpaa, tai ehkä sitä naista joissain harvois tapauksis. Paitsi et naisia ei lyödä.
- poju parka
lare78 kirjoitti:
Viet akalta kokonaan itsetunnon. Jatka vaan samaan malliin. Ja parasta on, kun jokupäivä pamautat totuuden päin naamaa, ja kerrot kyseessä olleen vain koston. Päälle naurat vielä räkäisesti.
Mielestäni kostosi ei ole ollenkaan liian julma, itsehän muija aloitti, ja antoi jonkun taksikuskin työntää mulkkuaan itteensä. Todella törkeää, varsinkin, jos olit itse ollut uskollinen siihen asti.Jatka vaan samaan malliin ja kiittele sitten viimeisellä henkosellasi vaimoasi kun kesti kostoasi niinkin pitkään. Tolla tyylillä löydät jossain vaiheessa leipäveitsen rinnastasi tai rotanmyrkkyä ruuastasi, mutta ole onnellinen tulihan kostettua.
- BBB
z kirjoitti:
Tunnetko olevasi tolla tyylillä MIES, anteeksi edes aikuinen??
- joutanut mies
Toihan on ollut raiskaus............Ärsyttää et toiset (huom!ei kaikki) miehet olettaa et sammuneelle naiselle voi tehdä mitä haluaa. Sairasta!
- Sinkkuäiti -64
z kirjoitti:
Toivoisi todella AIKUISUUTTA näihin asioihin! Tuhoat sekä oman, että vaimosi elämän tuolla. Olet varmaan tyytyväinen ja onnellinen...? Toivon todella, että teillä ei ole lapsia!!!! Ja ettei koskaan tulekaan! SURULLISTA!
z kirjoitti:
Oikea meininki! Ihan oikeasti. Kerrankin jotain asiaa. Femakot ja osapäivämiehet lälkää tähän viestiin vastako vaan menkää vinkumaan amnesty internationaalille.
joutanut mies kirjoitti:
Toihan on ollut raiskaus............Ärsyttää et toiset (huom!ei kaikki) miehet olettaa et sammuneelle naiselle voi tehdä mitä haluaa. Sairasta!
ei voi känniselle naiselle tehdä mitä tahansa. Esimerkiksi nurkkaan nussiminen ja pystypano ei onnistu ku akka on liian kekkulissa.
Vituttaa tollaset väitteet...- näinpä siis..
z kirjoitti:
onko tuo nyt oikein reilua? katotaan vaan niin joku kaunis päivä eukkos tajuaa sun temput ja lähtee itse suosiolla lätkimään. toivon ainakin niin!
- Toiset ei osaa ottaa....
Oliko pakko juoda ittesä sellaseen kuntoon että sammuu ties minne ....
- siispä uutta matoa koukk
z kirjoitti:
Siis sinähän käyttäydyt kuin sika eipä ole ihme että naisesi oli toisen kanssa .... KAtsopa ihminen peiliin ja mieti ketä käyttää ketä hyväkseen shame on you
- siispä uutta matoa koukk
z kirjoitti:
Siis sinähän käyttäydyt kuin sika eipä ole ihme että naisesi oli toisen kanssa .... KAtsopa ihminen peiliin ja mieti ketä käyttää ketä hyväkseen shame on you
- täysipäinen nainen
z kirjoitti:
No huh hu... kyl on äijällä pokkaa.. Mutta eipä varmaan menen enää kauan kin toi kotona oleva naispalvelija sanoo irti itsensä. Toivon vaan ettei ole lapsia katsomassa miehistä mallia,,, kyl tulisi tosi sairas kuva ja kaikkin puoleen väärin ymmärtäisivät parisuhteen tulevaisuudessaan. Niin että alas pahvi herätä ja elää rehellistä elämää . Jos ei pysty anteeksiantamaan puolisolle niin ei pidä kuitenkaan hyväksikäyttää ja tehdä toisen ihmisen elämästä yhtä helvettiä. Voi osat pitemmän päälle kääntyä itsesi niskaan.
- **ihmettelevä mies**
vaimo06 kirjoitti:
Ymmärrettävä on että sä oot vihanen ja tahtoisit loukkaa sitä! mutta voin sanoo että se ei loukka asitä! eniten se loukkaa että tuot sille avioerohakemuksen ja jatkat omaa elämää! näin voin sanoa että tiedän kokemuksesta.. petin aviomiestäni ja en voi selittää miks.. ei oo mitään järkee selittää eikä' varsinkaan laittaa mihinkään kännin piikkiin.... mutta mikään tässä elämässä ei oo helppoa.. ja meillä oli hyviä aikoja ja huonoja ja kun oli huonoja menin mokaamaan :( nyt kadun sitä tosi paljon koska meil syntyi viel lapsi myöhemmin ja nyt mies toi mulle avioeron paperit ja muutti pois. ja nyt olen sil syyllisyydellä loppu elämäni! MINÄ TUHOSIN AVIOLIITTONI,MINÄ TUHOSIN MUN LAPSEN MAHDOLLISUUS SAADA KOKONAISEN PERHEEN! MIKÄÄN EI VOI OLLA SEN PAHEMPI RANGAISTUS.... OON MONET yöt itkenyt mutta ei auta anää kun paskat on housus.!
Se tietää sitä että elämä ja seksi hymyilevät joskus uudelleen kun "taakkasi" on nyt pois. Nouse myös sieltä itsesäälin lankavyyhdestä katsomaan arkea uusin silmin. Turha enää itkeä mennyttä, se palaa takaisin vain pahana olona, koska miehesi teki jo ratkaisun. Löydä uusi uhkea nainen sisältäsi mutta älä toista virheitäsi uudelleen. Sovi yhteishuoltajuus, se riittää lapselle perheeksi.
- pussittäynnäkuski
poju parka kirjoitti:
Jatka vaan samaan malliin ja kiittele sitten viimeisellä henkosellasi vaimoasi kun kesti kostoasi niinkin pitkään. Tolla tyylillä löydät jossain vaiheessa leipäveitsen rinnastasi tai rotanmyrkkyä ruuastasi, mutta ole onnellinen tulihan kostettua.
kun taksikuski olikin parempi pano kuin hän itse. Nyt hän haaveilee joka päiväisestä seksistä ja joka päiväisestä pettämisestä, uhoilee vain, haluaisi olla macho, mutta on oikeasti tossun alla edelleen. Hänen kirjoitushan on satua, provo eli vittuuntuneen miehen unelmia arjesta mikä ei toteudu. Se mitään taksikuskia ole pystynyt hakkaamaan, pelkkä lapatossu. Varmaan täytyy olla aika kykenemätön ja saamaton sängyssäkin kun muija on ottanut vierasta useastikin. Hyvä sen vaimo. Hänen kostonsa on uhoilukirjoittelu tänne, ei muu.
- vanha piika
z kirjoitti:
todella hyvää kunnioitusta ja silleen... Tää on todistus siitä että mies tarvitsee ollakseen onnellinen kolme asiaa. Ruoka urheilu seksi... laadullakaan ei ole väliä.
- Hengessä mukana
z kirjoitti:
Hyvä että tässä maassa on vielä oikeita miehiä,,,,Ja antavat kaksinverroin takaisin
- mitään????
z kirjoitti:
Lueppa toi oma tekstisi uudestaan alusta asti ja ajattele miltä se näyttää kun sitä ulkopuolisena lukee?
Sinulle naisesi on täysi kotikone etkä arvosta häntä yhtään. Tulet tänne kehumaan muiden kuullen kuinka nöyryytät vaimoasi tuollaisen asian suhteen.
Taitaa olla suhteessa jotain vikaa!!! - taksisuhari
z kirjoitti:
olenkin käynyt teillä kylässä,auttelemassa vaimoasi aina päivisin kun ei ole ajoja. Kylläpä olet huonosti pannut sitä melaa mekkoon kun minullekkin on vielä palstaa...
- voivoi.........
z kirjoitti:
Itse en jatkaisi suhdetta jos mieheni pettäisi eikä hän jos mä pettäisin. Ja miksi pitäisi, ei kukaan petä jos saa oikeesti kaiken haluamansa omalta puolisolta eikä tee mieli tätä toista... Ja mä uskon, et jos mieheni mua oikeesti rakastaa niin ei satuta pettämällä vaik kui jotai muut haluisi. Tottakai on olemas paljon mua hotimpia ja parempia muijia mut toivonpa et riitän miehelleni ja hän mulle. En ole mustis koskaan, miksi pitäisi.. Eikä mieheni oo mustis.. Kotona tehdään kotityöt ja lasten hoito yhdessä, seksiä on niin et molemmat tyytyväisiä ja pidetään intohimo yllä vuosienkin jälkeen, molemmat on valmiita kokeiluihin _yhdessä_ ja pidetään suhteesta huolta. En mä ymmärrä onko tuo z:n kirjoitus enää edes suhde.. Sairasta hyväksikäyttöä.. Miehen puolelta. Mikset muuta äitis luo ja pane niitä muita jos niit kerta riittää. Eipä ihme et naises halus jtn muuta kuin sinuu..
- että jos nainen
mitään???? kirjoitti:
Lueppa toi oma tekstisi uudestaan alusta asti ja ajattele miltä se näyttää kun sitä ulkopuolisena lukee?
Sinulle naisesi on täysi kotikone etkä arvosta häntä yhtään. Tulet tänne kehumaan muiden kuullen kuinka nöyryytät vaimoasi tuollaisen asian suhteen.
Taitaa olla suhteessa jotain vikaa!!!on poistunut keittiöstä tai makuuhuoneesta niin se luokitellaan karanneeksi!
- ---
z kirjoitti:
Pettäminen on tyhmää ja kostaminen kakaramaista. "Muuten on kyllä 5 tähden palvelua kotona, siivous ja ruoka hoituu hyvin vaimolta, itse tapahtuman jälkeen en ole tehnyt enää mitään töitä kotona." Eli siis vaimo hoitaa kaiken? Mene äitin luo takaisin passattavaksi. Vaimo teki tyhmästi mutta ei ansaitse sen takia kotiorjan roolia. Kotityöt kuuluu molemmille :(
- anne 64
asennetta löytyy kirjoitti:
Hyvä hyvä, jatka samaan malliin, onneks on vielä näitä kunnon äijiä jotka ei anna akanlänkyröiden vetää niin kuin pässiä narussa :D hienoa!
mitä te äijät oikein luulette meistä naisista... jo pompas toi sun komentti...
Mulla on mottona... Jos kiinni jäät ei oo selityksille paikkaa... kato peiliin ja ala vetää...
jos tekee vierasta mieli niin sinne vaan mut takaisin ei oo tuluemista....' - z kostajalle
z kirjoitti:
Huomaa, että olet surkuteltavaakin surkuteltavampi olento!
Oletko kuullut linnojen vanhasta säännöstä??? EI NIIN SUURTA HEVOSTA ETTEI SILLE TALUTTAJAA ! Nokalla istui tyyppi,joka oli tappanut muijansa rakastajan ja sai palkkioksi 6 vuotta vankeutta... Eikä siinä vielä kaikki,muija alkoi lähettelemään kortteja nokalle,joissa sanoi seuraavaa "taas olin punkassa jätkän kanssa,joka oli taatusti parempi sängyssä kuin sinä".Kauaa tätä ei kestänyt,kun kostaja hirtti itsensä! Nautinnollisia koston hetkiä...
T:Dirty Doll - kävitännepäin
Mulla kävi sama juttu tosin avasin silmäni ennen ku tyyppi pääs tosi toimiin...potkin pois ja jatkoin unia ja kun uudestaan heräsin tyyppi oli siinä taas ja tosi toimissa...ja miksi kävi näin?koska olin 15vuotias ja en tajunnut olevani niin humalassa ekat kokeilut alkoholin kans ym..myöhemmin en tehnyt rikosilmoitusta koska samalla paikkakunnalla ikäiseni tyttö teki rikosilmoituksen raiskauksesta..muuuutta tyttöpä oli ollu humalassa ja hikisen pikkupaikkakunnan sisäsiittoiset kytät ei vieneet asiaa eteenpäin koska tottahan toki tällainen tapaus on 14VUOTIAAN tytön syytä, sillä hän oli humalassa. tässä toinen kiva juttu eli säännöllisesti ihmiset suomessa menettävät ihmisoikeutensa jos sattuvat olemaan humalassa. puhumattakaan naisista noin yleensä hyvinvointivaltio in my ass. suomessa ikävä kyll'ä ihmiset eivät ole sen vertaa kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan että osallistuisivat politiikkaan...nyt ehdottaisinkin ett'ä kaikki barrikadeille sellaisia vääryyksiä kuin itäsuomen hovioikeutta vastaan..muutenkin ihmisten pitäisi pikkuhiljaa alka tajuamaan millainen natsivaltio meillä tässä on tekeillään. mutta sinulle kännissä sattunut "pettäminen" jaksamisia...itsellä meni vuosia tajuta että kyseessä oli ylipäätänsä raiskaus näin hyvin on kotona ja koulussa tytöt kasvatettu!!!!!!
- Äijjä 59
lare78 kirjoitti:
Mielestäni kostosi ei ole ollenkaan liian julma, itsehän muija aloitti, ja antoi jonkun taksikuskin työntää mulkkuaan itteensä. Todella törkeää, varsinkin, jos olit itse ollut uskollinen siihen asti.Ei sullakaan näytä kaikki olevan kotona Katso peiliin kuka m........u siellä on.
- minä_ja_jokutoinen
Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Itsekin tosin epäilin tyypillisiä "selityksiä" pettämisestä, kuten näitä:
"se oli vain seksiä"
"rakastuin toiseen!"
"olin humalassa"
"hänessä oli sitä jotain, ja tilanteeseen vain ajauduttiin"
"kaipasin vaihtelua"
"hän vietteli"
"järjetöntä intohimoa"
Nyt olen viisaampi ja tiedän, ettei näistä yksikään ole "selitys" - vaan ne on kaikki oikeita syitä - juuri siinä tilanteessa ja sillä hetkellä. - ohikulkija iskee
Siis mut hei....
pääseehän rattijuoppokin paljon pienemmällä tuomiolla kun kännissä ajaa vaikka perheenäidin yli, kun taas isomman tuomion saa sellanen tyyppi joka suutuspäissään tuikkaa naapurin peran puukolla hengiltä.
Vähän sama kun että kun raiskaat umpikännissä olevan, on tuomio (jos sitä edes tulee) paljon pienempi jos uhri olis vaikka selvinpäin. Vankilankin voit välttää jos sulla on työpaikka. Mutta eihän toi raiskaus ole edes rikos täällä suomessa. Nytkin vasta suomen valtio maksoi pedofiilille oikeudenkäynnin takia henkisiä korvauksia.
Onhan noita lieventäviä seikkoja!
Kyllä, alkoholi on hyvä selitys ja totta kai se lieventää asioita.
Älä ole niin diukkis- Faktat kuntoon
Rattijuoppo joka ajaa perheenäidin yli, mikäli tämä kuolee, saa syytteen törkeästä kuolemantuottamuksesta ja törkeästä rattijuopumukseta mikäli promilleja on tarpeeksi. Mikäli hän on tahallaan ajanut naisen yli tulee tuomio taposta.
Jos taasen puukottaa naapurin "Peran" kuoliaaksi on kyseessä tappo ja tuomio on ja pitääkin olla kovempi. Joka ei näiden tapauksien erilaisuutta ymmärrä on harvinaisen tyhmä. Toinen on tuottamuksellinen teko, joskin törkeää välinpitämättömyyttä osoitettu muiden turvallisuudesta, toisessa on selvä tappamisen yritys ja siinä on myös onnistuttu. - jep jep
Faktat kuntoon kirjoitti:
Rattijuoppo joka ajaa perheenäidin yli, mikäli tämä kuolee, saa syytteen törkeästä kuolemantuottamuksesta ja törkeästä rattijuopumukseta mikäli promilleja on tarpeeksi. Mikäli hän on tahallaan ajanut naisen yli tulee tuomio taposta.
Jos taasen puukottaa naapurin "Peran" kuoliaaksi on kyseessä tappo ja tuomio on ja pitääkin olla kovempi. Joka ei näiden tapauksien erilaisuutta ymmärrä on harvinaisen tyhmä. Toinen on tuottamuksellinen teko, joskin törkeää välinpitämättömyyttä osoitettu muiden turvallisuudesta, toisessa on selvä tappamisen yritys ja siinä on myös onnistuttu.Pitää olla harvinaisen TYHMÄ että sinne rattiiin kännissä hyppää kun tietää seuraukset voivat olla vaikka mitä, sekä on täysin laitonta ajaa autolla kännissä, kyllä se rattijuoppokin sen tietää, joten turha jauhaa alentuneesta harkintakyvystä. Se auto on monta kertaa monessa tapauksessa tappavampi kun se puukko. Joten HALOO!!
Joten ihan se ja saatanan sama, tappaako kännissä autolla vai tuikkaako puukolla. Ruumiita molemmat, joten ei se alkoholi mielestäni ole mikään vitun puolustus.
Ootko ite vähän tyhmä? Vaikka laki on laki, se on PERSEESTÄ, ja epäoikeudenmukainen.
Samaan vitun seli seli sarjaan menee myös nämä kännissä pettämiset. Turha rutista mistään harkintakyvyn pettämisestä. Kyse on ihan vaan oman vastuun kantamisesta. Eikä sillä petetyllä ole yhtään sen parempi mieli tapahtuiko homma kännissä vaiko selvinpäin. - Faktat kuntoon
jep jep kirjoitti:
Pitää olla harvinaisen TYHMÄ että sinne rattiiin kännissä hyppää kun tietää seuraukset voivat olla vaikka mitä, sekä on täysin laitonta ajaa autolla kännissä, kyllä se rattijuoppokin sen tietää, joten turha jauhaa alentuneesta harkintakyvystä. Se auto on monta kertaa monessa tapauksessa tappavampi kun se puukko. Joten HALOO!!
Joten ihan se ja saatanan sama, tappaako kännissä autolla vai tuikkaako puukolla. Ruumiita molemmat, joten ei se alkoholi mielestäni ole mikään vitun puolustus.
Ootko ite vähän tyhmä? Vaikka laki on laki, se on PERSEESTÄ, ja epäoikeudenmukainen.
Samaan vitun seli seli sarjaan menee myös nämä kännissä pettämiset. Turha rutista mistään harkintakyvyn pettämisestä. Kyse on ihan vaan oman vastuun kantamisesta. Eikä sillä petetyllä ole yhtään sen parempi mieli tapahtuiko homma kännissä vaiko selvinpäin.Kuolemantuottamuksessa, törkeässä kuolemantuottamuksessa, surmassa, tapossa ja murhassa rikoksen uhrit ovat aivan tasan tarkkaan yhtä kuolleita, tuomiot kuitenkin vaihtelevat sakoista elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää, vaikka rikoksen seuraamukset ovat aivan samat, uhri on kuollut, on rangaistuksilla suunnattomia eroja. Sinä varmaan antaisit kaikille elinkautiset?
Jos ajaa tahallaan jonkun päälle, voidaan todistaa että kyseessä oli vielä vakaata harkintaa, tulee tuomio murhasta. Jos äkkipikaistuksissaan ajaa jonkun päälle, yrittää useasti, peruuttaa päälle tulee tuomio taposta. Rattari ei ole liikenteeseen lähtenyt ketään tappamaan. Suomessa jää vuosittain kiinni 20 000 rattaria, varmaan sinun mielestä heidät kaikki pitäisi tuomita tapon yrityksestä?
Mitä tulee pettämiseen ei se ole mikään rikos, on aivan sama tekeekö sitä humalassa vain selvinpäin. - öhsädlkhj
Kuolemantuottamuksessa, törkeässä kuolemantuottamuksessa, surmassa, tapossa ja murhassa rikoksen uhrit ovat aivan tasan tarkkaan yhtä kuolleita, tuomiot kuitenkin vaihtelevat sakoista elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää, vaikka rikoksen seuraamukset ovat aivan samat, uhri on kuollut, on rangaistuksilla suunnattomia eroja. Sinä varmaan antaisit kaikille elinkautiset?
Jos ajaa tahallaan jonkun päälle, voidaan todistaa että kyseessä oli vielä vakaata harkintaa, tulee tuomio murhasta. Jos äkkipikaistuksissaan ajaa jonkun päälle, yrittää useasti, peruuttaa päälle tulee tuomio taposta. Rattari ei ole liikenteeseen lähtenyt ketään tappamaan. Suomessa jää vuosittain kiinni 20 000 rattaria, varmaan sinun mielestä heidät kaikki pitäisi tuomita tapon yrityksestä?
Mitä tulee pettämiseen ei se ole mikään rikos, on aivan sama tekeekö sitä humalassa vain selvinpäin.lukutaito kateissa?
- perseestä..
Jos taasen puukottaa naapurin "Peran" kuoliaaksi on kyseessä tappo ja tuomio on ja pitääkin olla kovempi. Joka ei näiden tapauksien erilaisuutta ymmärrä on harvinaisen tyhmä. Toinen on tuottamuksellinen teko, joskin törkeää välinpitämättömyyttä osoitettu muiden turvallisuudesta, toisessa on selvä tappamisen yritys ja siinä on myös onnistuttu.Oletetaan että rattijuoppo ajaa perheenäidin yli ja tämä kuolee. Spurgu saa tässä tapauksess lievennetyn tuomion koska oli kännissä. Nyt perheenisä käy pistämässä puukolla hengiltä tämän degun ja saakin murhasta kovennetun tuomion!!! Lain pilkkuja nussittaessa näin varmaan pitää olla mutta kyllä se tuomio on yleisen oikeustajun vastainen. Tuo spurgu voi jatkaa ryyppäämistään hyvällä omallatunnolla koska ehdollista korkeintaan tulee. Tässä tapauksessa perheenisä on ehkä saanut mielenrauhalle pientä lievitystä päästäessään tämän paskan päiviltä eikä enää vastaavaa tekisi, koskapa kyseessä oli oikeutettu kosto..
- No sillä lailla
perseestä.. kirjoitti:
Oletetaan että rattijuoppo ajaa perheenäidin yli ja tämä kuolee. Spurgu saa tässä tapauksess lievennetyn tuomion koska oli kännissä. Nyt perheenisä käy pistämässä puukolla hengiltä tämän degun ja saakin murhasta kovennetun tuomion!!! Lain pilkkuja nussittaessa näin varmaan pitää olla mutta kyllä se tuomio on yleisen oikeustajun vastainen. Tuo spurgu voi jatkaa ryyppäämistään hyvällä omallatunnolla koska ehdollista korkeintaan tulee. Tässä tapauksessa perheenisä on ehkä saanut mielenrauhalle pientä lievitystä päästäessään tämän paskan päiviltä eikä enää vastaavaa tekisi, koskapa kyseessä oli oikeutettu kosto..
"Oikeutettu kosto"..ei sellaista olekaan, ei sinulla ole oikeutta murhata ketään, vaikka vituttaa.
Ja känni EI MUUTEN OLE lieventävä asianhaara, sorry vaan. - tuomiolle vaan kaikki
Kuolemantuottamuksessa, törkeässä kuolemantuottamuksessa, surmassa, tapossa ja murhassa rikoksen uhrit ovat aivan tasan tarkkaan yhtä kuolleita, tuomiot kuitenkin vaihtelevat sakoista elinkautiseen vankeusrangaistukseen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää, vaikka rikoksen seuraamukset ovat aivan samat, uhri on kuollut, on rangaistuksilla suunnattomia eroja. Sinä varmaan antaisit kaikille elinkautiset?
Mitä tulee pettämiseen ei se ole mikään rikos, on aivan sama tekeekö sitä humalassa vain selvinpäin.Minä itseasiassa olen sitä mieltä, että kaikki rattijuopot pitäisi tuomita tapon yrityksestä ja elinkautiset niille, jotka jonkun tappavat. Vähenisivät idiootit tiellä.
- vitussa
rangaistava teko voi oll lieventävä seikka? Jos osaa juoda niin pitäs osata käyttäytyä.. Olin kännis.. Paras mitä mä olen kuullu, on "mä luulin et se olit sä" jonka kans mä olin.. Voi vittu! Kosto elää, ja ukon bestiksen kans, mäkin sanon sit "mä luulin et se olit sinä" :D Ei paljoo paina enää...
Jos taasen puukottaa naapurin "Peran" kuoliaaksi on kyseessä tappo ja tuomio on ja pitääkin olla kovempi. Joka ei näiden tapauksien erilaisuutta ymmärrä on harvinaisen tyhmä. Toinen on tuottamuksellinen teko, joskin törkeää välinpitämättömyyttä osoitettu muiden turvallisuudesta, toisessa on selvä tappamisen yritys ja siinä on myös onnistuttu.Naapurin Pera on ihan perseestä. Sen tuikkaamisesta pitäisi saada palkinto.
Vittu miten on maailmassa arvomaailmat sekaisin...
- kuuntelemaan
selityksiä vaan antanut mojovan avarin ja poistunut paikalta jatkaen elämääni yksin.
Jos pettää kerran pettää toisenkin ei siinä selittelyt tai uudentilaisuuden antamiset mitään auta.- jos kerran pettää niin
Pettää aina ei sellainen ihminen muutu vaikka mitä lupaisi..
- selityksiä löytyy
aina joka asiaan, tosin ainahan sitä saa puolustautua ja jokaisella on oikeus siihen... Mut ei tekoa koskaan unohda vaikka miten jatkais. Eli parempi häippästä, eikä jäädä katkerana naama rytyssä elämään petturin kanssa.
- -MIA-
jos kerran pettää niin kirjoitti:
Pettää aina ei sellainen ihminen muutu vaikka mitä lupaisi..
Minua on petetty, sekä olen itse pettänyt, kun olin vielä nuori, tyhmä ja myöskin epävarma suhteistani, sillä kukaan ei tuntunut kiinnostavan kauaa. Nykypäivänä en ikinä pettäisi puolisoani, vakka olisi mikä. Joten ei pidä yleistää, että ei ikinä muutu. Se riippuu kuinka paljon toisesta välittää ja välittääkö se toinen mitä se pettäjä tekee.
- ihminen muuttuu
-MIA- kirjoitti:
Minua on petetty, sekä olen itse pettänyt, kun olin vielä nuori, tyhmä ja myöskin epävarma suhteistani, sillä kukaan ei tuntunut kiinnostavan kauaa. Nykypäivänä en ikinä pettäisi puolisoani, vakka olisi mikä. Joten ei pidä yleistää, että ei ikinä muutu. Se riippuu kuinka paljon toisesta välittää ja välittääkö se toinen mitä se pettäjä tekee.
kun ikää ja kokemusta tulee riittävästi. Silloin alkaa turhat ja omahyväiset luulot karista. Löytää ihmisyydelleen sisältöä.
- Hohhoijaa...
Olen huomannut jo aikoja sitten että joku nainen iältään 30 - 60 vuotias valitsee aiheen etusivulle. Joka kerta tunteisiin/suhteisiin viittaavia itkuviestejä ;D. Taitaa mennä kyseiseltä koko elämä niiden miettimisiin.
- tämä sama viestiketjukin
ja kuva joka oli muutama viikko sitten etusivulla...
- 54353454
"huono hetki elmässä" ja
"hukassa itsensä kanssa" jne...
miehestä tuli itkuinen martyyri.
sama meno jatkuu edelleen... tosin ilmeisesti itsensä löytäneenä.- 444555
Kuulostaa tutulta.. Mies sössötti vaan, että kun meillä meni silloin niin huonosti, ja hän on niin hukassa ittensä kanssa, ja hän halus koittaa vähä elää omaa elämää.. Tapauksesta on aikaa nyt 3,5 vuotta. Ja siitä lähtien ei enää mikää oo tuntunu samalta ku ennen hänen pettämis keikkaansa, silti en tiedä miksi en päästä irti.. Ehkä olen osittain taloudellisesti riippuvainen, kun hänen on auto ja muuta.. On vain niinkuin asuisi kaverin kanssa saman katon alla..
- wewe
Minusta on vaan hienoa että vaimo saa vä'lillä vierasta :)
- "en liikuttanut"
on top 2 selitykset ehdottomasti!
- tyhmänainen
Petin poikaystävääni tossa pari kuukautta sitten, niin laitoin sen kännin piikkiin! sitä se kyllä olikin, olin kännissä, komea mies tuli juttelemaan ja sit se olikin jo menoa.. selvinpäin en ikinä pettäisiä mun kultaa! enkä kyllä petä enää kännissäkään! no onneks poikaystävini antoi minulle anteeksi ja kaikki on nyt hyvin! Älkää OIKEESTI ikinä pettäkö omaa tyttöystävää/poikaystävää! siitä ei seuraa mitään hyvää!!
Selitykset ei auttanut exvaimokettani kun meni pettämään työkaverinsa kanssa vaan pistin samantien välit poikki, akka pellolle lasten (ei minun omia lapsia)kanssa ja talo myyntiin. Raaka mutta rehellinen peli kunniaan. Vaikka perseaukinen ja koditon olenkin niin en kadu yhtään päätöstäni koska pettäjät pettää aina lisää enkä katsele sellasia paskoja nurkissa koska en itse petä vaikka olisi mikä tilanne...en edes kännissä ja siittä olen ylpeä että olen sellainen joka pitää sanansa viimeseen hengenvetoon asti.:)
- lare78
En ole ikinä pettänyt ketään, enkä petä. En pystyisi katsomaan peiliin jos sen tekisin. Jos mua petettäis, en ikinä antaisi anteeksi, enkä unohtaisi. Muija lähtis saman tien. En myöskään arvosta paskan vertaa niitä, jotka on jotain joskus pettänyt (nainen tai mies).
En silti ole täydellinen, vaan varmaan monen mielestä kusipää, eikä moni varmaan minuakaan arvosta paskan vertaa. Pettämisen suhteen olen kuitenkin puhdas. - piirre,
pidä tuo! Tuntuu olevan katoamassa oleva luonnonvara, joka on todella harmi.
- Juu-u..
Pettäjät pistäköön päänsä omaan per##eseen. Itekin olen sitä mieltä et jos jonkun kans ollaan niin ei petetä
- myös -78
lare78 kirjoitti:
En ole ikinä pettänyt ketään, enkä petä. En pystyisi katsomaan peiliin jos sen tekisin. Jos mua petettäis, en ikinä antaisi anteeksi, enkä unohtaisi. Muija lähtis saman tien. En myöskään arvosta paskan vertaa niitä, jotka on jotain joskus pettänyt (nainen tai mies).
En silti ole täydellinen, vaan varmaan monen mielestä kusipää, eikä moni varmaan minuakaan arvosta paskan vertaa. Pettämisen suhteen olen kuitenkin puhdas.ex-vaimon nostin pihalle, kun mulle valkeni missä nennään... ja yhteinen lapsi on mulla. annoin kyllä aikaa viikon miettiä sopimista, kun ero lappuun nimeä odotin.
Sittemmin olen ollut tyytyväinen.
itse kuulun uskollisien joukkoon, yksi suhe kerrallaan katsotaan loppuun asti ennenkuin uusia haetaan!!!
- mieli ..
vierasta lihaa..mitä selityksiä siitä sit pitää toiselle tehdä,,,ei kai toinen ihminen ihan idiootti ole ...hullua mennä selitteleen jotain ..jos on yön jossain.
saattaa olla sun viimeinen selitys. - mm.
"minussa on jotain kyllä pahasti vialla kun loukkaan noin ihanaa ihmistä"
"sitä on niin penikka vielä"
jne.. jne... - jen222
Ei siinä selittelyt auta. Tehty mikä tehty, jos pettäjä on fiksu, pakkaa itse omat kamansa ja lähtee...
- 9182736
Ja paukuta pettäjää kunnolla pataa ja sano et hups olin kännissä,saa maistaa omaa lääkettää.
- ratkaisee mielestäsi?
Oletko sen jälkeen itse onnellinen? Entä jos äkkipikaistuksissasi tapat ihmisen? Luultavasti elämäsi muuttuu helvetiksi.
Väkivaltaan ei ole yhtäkään hyväksyttävää syytä.
Vaikka sinua olisi petetty. - ratkaisee mielestäsi?
Oletko sen jälkeen itse onnellinen? Entä jos äkkipikaistuksissasi tapat ihmisen? Luultavasti elämäsi muuttuu helvetiksi.
Väkivaltaan ei ole yhtäkään hyväksyttävää syytä.
Vaikka sinua olisi petetty.
- Deejero
Joo kaikki tota sanoo mutta jos sitten aamula kysytään että mitä teit eilen illalla ja kun sanot ettet muista niin kaikki sannoo siihen että älä vittu valhtele kai sinä nyt muistat ääliö vittu kun minusta tuntuu että joiltakin voi todella katketa muisti kun kanan lento ei sen väliä minulla se voi menne jopa kahdesta oluesta että sellaista tällä kertaa..........
- mennyt läpi!
-"Aivan kulta, se oli sisällä mutten liikuttanut sitä".
-"Seksi hänen kanssaan oli todella huonoa, en nauttinut kuten sinun kanssasi".
-"älä nyt sure, sadan vuoden päästä ei kukaan muista tätä".
-"Voi hani, kerranhan täällä vain käydään".
-"se oli vain liikuntaa, todelliset tunteet olen säästänyt sinulle".
t. Hessu. 32v naimisissa.- ???
Ihmeellinen yhdyntämonopoli-mentaliteetti täällä on vallassa ! Ei se järvi soutaen kulu. Ja tiedän sata pahempaa tapaa pettää puoliskoa kuin liottaa munaansa jossain vieraassa viivassa tai jakaa sitä viivaa vieraalle melalle.
- asiallista tekstiä
??? kirjoitti:
Ihmeellinen yhdyntämonopoli-mentaliteetti täällä on vallassa ! Ei se järvi soutaen kulu. Ja tiedän sata pahempaa tapaa pettää puoliskoa kuin liottaa munaansa jossain vieraassa viivassa tai jakaa sitä viivaa vieraalle melalle.
Aivan, mitä kenenkään, edes oman puolison, sänkypuuhat kellekään muulle kuin hänelle itselleen kuuluu :S Minusta tuollainen "pettäminen" edes mitään selittelyjä vaadi...
Sanotaan ettei ole pahempaa tapaa loukata toista kuin "pettää" (omg pippeli kävi toisen pimpassa oh nou en selviä), mutta tiedän tosiaan ainakin sata pahempaa tapaa loukata luottamusta oikeilla petoksilla...
Sanon tosin vielä sen, että luottamus on parisuhteessa ehdottoman tärkeää, mutta minusta seksin harrastus muiden kanssa ei vaadi minkäänlaisia luottamuksellisten asioiden vuotamista eteenpäin, joten aivan ihmeellistä käytöstä kytätä sen rakkaimman ihmisen perään... niin kauan kuin se nykyisen kanssa eniten haluaa olla, niin ei kai pitäisi olla mitään ongelmaa o_O - asiallista tekstiä
??? kirjoitti:
Aivan, mitä kenenkään, edes oman puolison, sänkypuuhat kellekään muulle kuin hänelle itselleen kuuluu :S Minusta tuollainen "pettäminen" edes mitään selittelyjä vaadi...
Sanotaan ettei ole pahempaa tapaa loukata toista kuin "pettää" (omg pippeli kävi toisen pimpassa oh nou en selviä), mutta tiedän tosiaan ainakin sata pahempaa tapaa loukata luottamusta oikeilla petoksilla...
Sanon tosin vielä sen, että luottamus on parisuhteessa ehdottoman tärkeää, mutta minusta seksin harrastus muiden kanssa ei vaadi minkäänlaisia luottamuksellisten asioiden vuotamista eteenpäin, joten aivan ihmeellistä käytöstä kytätä sen rakkaimman ihmisen perään... niin kauan kuin se nykyisen kanssa eniten haluaa olla, niin ei kai pitäisi olla mitään ongelmaa o_O - JeNnA-
??? kirjoitti:
Et onpa hirveää, jos esim. kerran pettää. Kuka nykypäivänä edes on neitsyt ennen kuin alkaa seurustelemaan jonkun kanssa? Pitäähän sekin hyväksyä, et on joskus harrastanut seksiä jonku exän kanssa. Ihmiset ovat vaan omistushaluisia.
- MääRakastan..
Muslimit taitaisivat kivittää useimmat suomalaiset naiset. Pettäminen yksi ja toinen on jos muhinoi toisenrotuisen kanssa.
- JoKa81
Känni ei oo mikään selitys - koskaan!!
- Pettäjävaimo
JOS panettaa eikä kotona saa ja mies pitää jääkiekkoa tärkeämpänä kuin omaa vaimoaan niin mitäs siitä enää keskustelemaan:Kumpikin elää tyylillään ja nauttii elämästä.Kestäköön sitten seuraukset omasta välinpitämättömyydestään.OLen sanonut suoraan että jos sua ei kiinnosta niin se ei tarkoita, ettei mua kiinnosta.Ympärillä pyörii useita tarjolla olevia vaihtoehtoja..elämä on lyhyt-miksi tuhlata pihtaamiseen sitä aikaa.En pysty nukkumaan enkä ajattelemaan mitään muuta kun se panetus alkaa...tulee sekin aika kun ei mikään enää toimi eikä kiinnosta.runkkaaminen ei poista syli-ikävää eikä korvaa miehen ihania karvaisia käsivarsia ympärilläni.joskus sekin riittää..tää on välillä ihan helvettiä.Rakastan miestäni-ehkä meillä on jonain päivänä avoin sopimus tästä liitostamme.saa tulla ja mennä miten haluaa.
- mitä tekstiä
avioliitto. Mies ei silloin rakasta sinua, jos ei halua sinua.Ja ehkä käy itse vieraissa ja toivottavasti käykin. Mieti sitä. Monellakohan on tuolla tavalla "aivot narikassa"...
Pakko kommentoida ettei se alkoholi ole syy olla idiootti. Alkoholinalaisena kaikki mokat "saa anteeksi *muka*" ja kun mokailee selvinpäin tahi paniikissa hätätilanteessa niitä sitten muka pitää hävetä .. Idioottien juoma on alkoholi PISTE ..
*alkoholiton*- Elena*
Mies kostaa naiselle,koska se oli taksikuskin kanssa. Miksi nainen oli sen kanssa? Taitaa olla miehellä vikaa, kun nainen ei saa enää häneltä mitään hyvää, vaan kostoiset lauseet. Jos olisin se nainen, niin lähtisi menemään, enkä kestäsi sellaista ukkoa. Nainen petti,kun ei saanut hellyttä! Kuka se muuten halua pettää ja sitten palvella miestä,kun Jumala. Siivoo itse koko ukko ja hoitaako muutkin hommat. Hyviä miehiä kai koko Suomi täynnä, en nielaisi sen ukon ylpeyttä ja kostoa.
- auuuiiiiiiiihdiotit!
Ei ole nainen saanut miehestään..YHTÄÄN MITÄÄN! Varustus olematon ja sen käyttämisestä ei tietoakaan..RAKKAUS,HELLYYS...onko ne jotain kaupunkeja?!?! MIEHET!! SYYN JÄLKEEN TULEE SEURAUS!
- Kostaja
jos miehen vika että nainen petti,niin naisen olisi pitänyt puhua asiasta miehelle ja jos ei tepsi niin jättää se eikä hakea huomiota pettämällä. kostaminen ei ole itsessään koston halua vaan tapa jolla saadaan naiselle selvittää miltä pettäminen tuntui. onko siinä ideaa että nainen pettää miehen takia ja mies jättää hänet?miks ei sitten niin että molemmat pettävät ja jatkavat suhdetta.sitten molemmat ovat kokeneet saman ja kummallakaa ei ole enää varaa valittaa?tyhmää se että petetään ja itketään yhteen.
- jessus sentään..
Monenmoista viestiä tullu. Jotku aivan järkyttäviä. Ajatteletteko te oikeesti tuolleen?
Ja sulle joka kostat vaimoas, lähe lätkimään. Tai oikeestaan toivon että
vaimo sanoo sulle kaikki päin naamaa ja häipyy!
Ja jokka sanovat "en ikinä petä, enkä ikinä antais anteeksi"- Älkää koskaan
sanoko "ei koskaan". Ikinä ei tiiä mitä tapahtuu. Ja ajatellaas silleen että
ite pettäsit ja oisit tosi pahoillas ja tahtosit vielä jatkaa siitä huolimatta,
toinen sanoo ei.. Kuinka pahalta tuntuu? Ja jos toinen pettää etkä anna
millään anteeksi, mieti miltä HÄNESTÄ tuntuu.. Aina pitäs osata miettiä
monelta kannalta ja kun on aivan varma niin kertoo mitä mieltä on.
Ite en ole pettänyt, mutta en koskaan tiedä tulenko pettämään/ petetyksi.
Liian paljon on kavereita joita on petetty/ovat pettäneet. Tullu vastaukset
"olin kännissä.."- Niin, selityskai se tuoki on. Huono sellanen. - Onnellinen-vapaa
Kumpa ihmiset lakkaisivat pohtimasta näitä ikuisia typeriä kysymyksiä ja kumpa nettisivustot lopettaisivat näiden viestien mainostamisen etusivulla. Ihan kuin tärkeämpää asiaa ei olisikaan.
Onneksi oma aika ei mene näiden asioiden pohtimiseen.- wefrkygvj
melkein kaikki luin ja väkisinkin tulee mieleen että onko ihminen tehty yksiavioiseksi. Puolisot pettää toisiaan ja kaikille tulee paha mieli ja usein sattuu fyysisestikin.
Voisiko noita hellyyden, laheisyyden tai vaihtelun kaipuuta lievittää jollain muulla tavalla? Usein se on kuitenkin ne fyysiset tarpeet jotka ajaa ihmisiä tuohon ja se oma parisuhde haluttaisiin säilyttää. Jos tuntuu siltä ettei halua suhteesta lähteä, mutta kuitenkin tekee mieli jotain muutakin välillä niin eikö asiasta voisi sopia taikka harrastaa vaikka yhdessä seksiä muiden kanssa?
Yksi ajatus vaan tähän väliin.. sinkkuna mennään ja kokemusta on kaikenlaisesta. En tiedä uskaltaako sitä suhdetta koskaan tosissaan yrittääkkään kun ei ne tunnu muillakaan onnistuvan. - zum
järjetöntä.. ei kai tuota sen kummemmin pohtia tarvitse?
jos tekee mieli pettää, se on sen merkki ettet ole tyytyväinen nykyisessä suhteessasi; jätä se! mene ja tee.
ehkei se ole sen arvoista mutta näin sinulla on ainakin paremmat mahdollisuudet kohdata se jonka kanssa olet oikeasti onnellinen ja niin tyytyväinen ettei tee mieli muita.
oma mottoni; 'yritä vaan, jos saat se on sun.'
takas en huoli. miksi ihmeessä haluaisin olla ihmisen kanssa joka ei ole tyytyväinen muhun tai elämään mun kanssa? menkööt ja tehkööt jatkossakin mikä parhaalta tuntuu. se on ainakin rehellistä.
parhaan pohjan suhteelleni sain kun tapailin pitkään ilman mitään sopimuksia tai sen kummempia sääntöjä ja rajoituksia. oli uskollinen vaikkei edes tiennyt olenko minä! siinä on joku jolle olen oikeasti tärkeä. teki vaikutuksen.
- b
Olin niin kännissä, se vaan tapahtu.
3 vuotta oltu yhdessä ja tuolleen se sitten loppui. Mitä tein väärin?- Ratkasta muuten
Kuin pettämällä. Jos suhteessa ongelmia ja kuitenkin on kumpikin vakavissaan, niin pitäisi ne osata muuten kuin persettä\kalua jakamalla ratkaista.
- mikko.s,v
pettäminen piristää suhdetta
- RattoMac3
Kerran huora aina huora!!
Meinaan että pettäjät ei osaa ottaa vastuuta teoistaan vaan pistää aina jonkun piikkiin.
Monella "huoralla" on pitkä piikki ja silti ei äijä älyä pistää pihalle.
Sama pätee miehiinkin, kerran kastat kärkeä väärässä rasiassa niin kastat sitä aina...ainakin 8/10 pettäjästä ei muutu tai ainakaan vuosiin.
Olen ite pettänyt lähes kaikkia muijakavereitani, yhtä en kerennyt ja toista en olisi ikinä pettänyt, mut silti yksi eron syy oli pettämisepäily mihin olin syytön.
Lumppuja mahtuu 13 tusinaan XDDD - avokas.
Ei tarvi selitellä, kun tekee heti parisuhteen alussa selväksi, että harrastaa seksiä muidenkin kanssa. Toista ihmistähän ei voi omistaa. Molemmilla paljon helpompaa tuollaisen päätöksen jälkeen. :)
- On
Miksi ylipäätään elää PARIsuhteessa jos on tarve pettää? Ihmisen kai erottaa eläimestä kyky ajatella ja säädellä himojaan. Pettäminen naisten tai miesten ongelma / syyksi luettava asia? Kaksi siihen on ainakin tähän asti tarvittu...
- blondeistablondein72hki
teot on aina hyvä laittaa kännin piikkiin;)
- so what
Kuka on keksinyt sen että ihminen on luotu vain ja ainoastaan elämään ja nauttimaan vaan toisistaan?
Tästä aiheesta voisi vaikka kirjoittaa kirjankin, mutta ei nyt tänään ainakaan jaksa...
Mihin on raja kirjoitettu?? Kai sitä voi kerran pari "pitää hauskaa" , ei se rakkautta sitä oikeaa kohtaan kuitenkaan vähennä ellei sit oikeasti halua erota... - rouva....
so what kirjoitti:
Kuka on keksinyt sen että ihminen on luotu vain ja ainoastaan elämään ja nauttimaan vaan toisistaan?
Tästä aiheesta voisi vaikka kirjoittaa kirjankin, mutta ei nyt tänään ainakaan jaksa...
Mihin on raja kirjoitettu?? Kai sitä voi kerran pari "pitää hauskaa" , ei se rakkautta sitä oikeaa kohtaan kuitenkaan vähennä ellei sit oikeasti halua erota...En voi pettää miestäni koska, kun mentiin naimisiin tein selväksi että harrastan seksiä muiden miesten kanssa, Asia on hyväksytty molemmin puolin. Harmi en voi pettää kun on oikein lupa.
- Angel_88
kaikkia asioita ei kannata laittaa kännin piikkiin.. se on vanha ja kulutettu aihe, mun mielestä ainakin.. Pettäjän pitäs keksii joku toisellainen selitys.. tosin ite en oo koskaa pettän, mut ex-siippa petti pahemman kerran mua - mun parhaan kaverin kans ja vihelisin pelin poikki kerrasta.. ja sain viel rysän päältä kii.. joten ukko ja akka lenti talosta ulos, enkä ottan enää sen jälkee kumpaakaan yhteyttä.. olkoon onnellisia jos ovat, en jaksa vanhoja muistella turhaa.. nyt on hyvä mies itelläni ollu puolitoista vuotta. Ja ei tykkää pettämisestä ja eikä itse petä..
- se siitä
Kaikki vaan viinan piikkiin ja kaikki anteeksi annettakoon. Eli jos jonkun yliajanut eli tappanut rattijuoppo selittää että en ois muuten kännissä ajellut mut kun olin vähän juonut niin sekö riittää selitykseksi? Ei. Ihan sama mokaako kännissä vai selvin päin, mokaa kuitenkin ja mielestäni kertoo kyseisen ihmisen perusluonteesta - kännissä tai selvin päin. Parempi kun ei mokaile selvin päin sen paremmin kuin kännissäkään, vastuu on aina itsellä, ei alkoholilla.
- tusali666
kylhän siinä meinaas kiehahtaa ko muijja kärys ja kysyyn seliitystä niinpä tua kehuu notta "MINKÄ SITÄ VOI KU PÄÄLLE NOUSTAHAN" mut kuinkahan se oli sen äijjään työ päässy?
ristus et on reirua peliä,ja sama rallihan on sit jatkunu . välihin menee kauemman ko muutoon mut eiköhään seki viä saa kohtalonsa etehen joltaan reissultaansa ko jonku hullun tyä menöö. - koiofs
joskus se menetetty nuoruus on koettava, ellei ennen suhdetta tai aviota pääse tarpeeksi kukasta kukkaan, sitä voi haluta myöhemmin.
- ilman kos-sua pännii
Siihen on vastaus ainakin kerran vuodessa iltiksen kallupissa. Miehistä 60% pettää ja naisista muka vain 35%. Ihmeellinen laskutoimitus tai sitten nuo 35 prossaa on tosi horoja , varsinkin kun nykyaikana miehiä on aikas paljon enemmän. No ne jotka voivat olla rehellisiä ja miettivät vaikka tuttavaviaan ja heidän tarinoitaan niin pettävä,suhteen pilaava osapuoli löytyy 80% varmuudella tuosta 35%:n jengistä. Viina on se yleisin alibi tai kotona yhtäkkiä kaikki huonosti...niin vitun huonosti,että on jo ollut siinä paskassa esim 10v. kummallista eikö?
- toinen mies
niitä joiden kanssa naidaan ja niitä joiden luokse mennään kotiin yöksi
- illian
toinen mies kirjoitti:
niitä joiden kanssa naidaan ja niitä joiden luokse mennään kotiin yöksi
en voi käsittää miten niin moni TYYTYY suhteeseen jossa ei viitsi olla edes uskollinen???! eikö kukaan käsitä että jossain voi olla jotain tavoittelemisen arvoista?? jotain tärkeämpää jota haluaa kunnioittaa ja vaalia? en tarkoita loukata tällä ketään petettyä..mutta on kai aika selvää ettei kannata tuhlata aikaansa sellaisessa suhteessa jossa toinen pettää. loppujen lopuksi meillä on vain yksi elämä. miksemme antaisi itsellemme tilaisuutta nauttia siitä myös henkisesti?
- 79
illian kirjoitti:
en voi käsittää miten niin moni TYYTYY suhteeseen jossa ei viitsi olla edes uskollinen???! eikö kukaan käsitä että jossain voi olla jotain tavoittelemisen arvoista?? jotain tärkeämpää jota haluaa kunnioittaa ja vaalia? en tarkoita loukata tällä ketään petettyä..mutta on kai aika selvää ettei kannata tuhlata aikaansa sellaisessa suhteessa jossa toinen pettää. loppujen lopuksi meillä on vain yksi elämä. miksemme antaisi itsellemme tilaisuutta nauttia siitä myös henkisesti?
Petin kerran tyttöystävääni enkä kertonut siitä hänelle. Siitä ei tullut morkkista eikä se harmittanutkaan.
En ole sen jälkeen pettänyt ja siitä on aika paljon aikaa enkä myös aio enää pettää.
Eli jos kerran pettää niin aina pettää ei aina pidä paikkansa. - nose
79 kirjoitti:
Petin kerran tyttöystävääni enkä kertonut siitä hänelle. Siitä ei tullut morkkista eikä se harmittanutkaan.
En ole sen jälkeen pettänyt ja siitä on aika paljon aikaa enkä myös aio enää pettää.
Eli jos kerran pettää niin aina pettää ei aina pidä paikkansa.en ymmärrä sitä että pettäminen on aina jollakin tapaa keskusteluissa pinnassa...
eri ihmiset ajattelee eri tavalla ja hoitaa suhteitaan ja muitakin asoita omalla tavallaan.
Ja jos pettää niin miks pitää mennä myöntämään.Mitä järkeä on mennä myöntämään jos ei jää kiinni itse teossa, itse olen pettänyt ja voin sanoa että oon puhunu itteni "kuiville" joka kerta ja hyvin on mennyt, enää en kyllä petä enkä ole sitä moneen vuoteen tehnytkään.
Ja seksihän on vain himo. ja kyllä jos monta vuotta jatkaa samaa seksiä päivästä toiseen ei sitä jaksa ja sillon yleensä ihminen hakee sitä "piristystä" muualta koska jos sitä ei kotoaan saa niin muualta saa.
minun parisuhteen pettäminen on pelastanut muutaman kerran ja enää en sitä tarvitse. mutta rakastan kumppaniani sen verran paljon että olen valmis pettämään jos suhteeni pelastaminen sen vaatii.
Kiinni olen jäänyt pari kertaa eroja on ollut jonkun verran ja aina ollaan palattu yhteen. tavalla tai toisella. en ole ylpeä teostani mutta en myöskään häpeä sitä.
ja paras selitys pettämiselle on -En ole pettänyt! eli hyvät ihmiset jos petätte niin älkää missään nimessä myöntäkö. tieto lisää tuskaa ja se mitä ei tiedä ei voi myöskään satuttaa.
- pelinainen
se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa... pelatkaa korttinne oikein, pelimiehet/naiset!!
- Perusta
Pohjimmiltaan mies/nainen yhdessäolo on loppujen lopuksi vain puhdas kauppa. On vain ajan kysymys kumpi jää kiinni ensiksi pettämisestä. Siihen asti voi nautiskella hyvästä suhteesta! :-)
- dfh
Exäni jätti minut tekstiviestillä vedoten siihen että hänellä ei ole aikaa tälläiselle seurustelulle,koska työt vievät kaiken hänen aikansa.Tekstiviesti tuli sitten niin puun takaa minulle ettei mitään määrää!!!!
Myöhemmin selvisi,että baarissa se jätkä oli muita naisia ollut vonkaamassa,kun sanoi olevansa "töissä".Juntti teki siis yöduunia.
Kyllä se vaan on niin,että mitä enemmän sitä toitottaa että "voi ku mä sit rakastan sua"ja "mä en KOSKAAN sua pettäis" ja "en ikinä jätä sua"ja "ollaan yhessä aina ja ikuisesti" niin SATAVARMASTI pettää kun toisen saa näihin lätinöihin uskomaan!- Taitaa pitää paikkaansa
Minun pomoni töissä sanoi kerran minulle että pitkän avioliiton salaisuus on se että kummallakin on toinen rakastaja. Kumpikin tietää toisensa touhut ja ei siinä mitään pahaa ole. Yhdessä asutaan ja lapset saavat olla molempien vanhempien kanssa yhdessä niin paljon kun haluavat. Kummatkin vanhemmat tietävät että jos tästä erottaisiin niin ongelmia siitä vain koituisi koko perheelle, varsinkin lapsille.
- tullut selityksiä
Taitaa pitää paikkaansa kirjoitti:
Minun pomoni töissä sanoi kerran minulle että pitkän avioliiton salaisuus on se että kummallakin on toinen rakastaja. Kumpikin tietää toisensa touhut ja ei siinä mitään pahaa ole. Yhdessä asutaan ja lapset saavat olla molempien vanhempien kanssa yhdessä niin paljon kun haluavat. Kummatkin vanhemmat tietävät että jos tästä erottaisiin niin ongelmia siitä vain koituisi koko perheelle, varsinkin lapsille.
miksi petti, otti vastuun harteilleen ja sanoi suoraan, että ihastus vei. Lopulta miehen silmät avautui, nainen olikin jotain muuta, mitä mieheni oli luullut.
No, miten tästä eteenpäin? En tiedä, mies yrittää paljon, mutta mikä riittää petetylle? Mistä tietää, että mies aidosti ja oikeasti rakastaa? Ei halua sääliä, itse paskoi kuulemma housunsa, ei voivottele, mutta anteeksi antoa pyyttää ja sanoo rakastavansa... mistäs tietää... on itkenyt asian vuoksi, ei juurikaan muuten itke... mutta mitään säälipisteitä ei kerää.
Ei ole mitään "testiä" olemassa, että olenko tosiaan arvokas miehelleni, vai onko?Mistäs tietää, että mieheni todella ymmärsi, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella, että on täysillä mukana?
Ei todellakaan mistään tiedä, mikä on totta ja mikä ei, ei mistään. - vanha selitys
tullut selityksiä kirjoitti:
miksi petti, otti vastuun harteilleen ja sanoi suoraan, että ihastus vei. Lopulta miehen silmät avautui, nainen olikin jotain muuta, mitä mieheni oli luullut.
No, miten tästä eteenpäin? En tiedä, mies yrittää paljon, mutta mikä riittää petetylle? Mistä tietää, että mies aidosti ja oikeasti rakastaa? Ei halua sääliä, itse paskoi kuulemma housunsa, ei voivottele, mutta anteeksi antoa pyyttää ja sanoo rakastavansa... mistäs tietää... on itkenyt asian vuoksi, ei juurikaan muuten itke... mutta mitään säälipisteitä ei kerää.
Ei ole mitään "testiä" olemassa, että olenko tosiaan arvokas miehelleni, vai onko?Mistäs tietää, että mieheni todella ymmärsi, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella, että on täysillä mukana?
Ei todellakaan mistään tiedä, mikä on totta ja mikä ei, ei mistään.No tuokin on yksi niistä vanhoista selityksistä. Aina niihin moni lankeaa ja uskoo. Tietysti sitä omaa puolisoaan haluaakin uskoa, totuus vain onkin, että kaikki on mennyt rikki pettämisen myötä. Olen kaikki selitykset kokenut vanhassa suhteessa, enkä pettämistä tule antamaan enää anteeksi ja itseäni pettämään uskomalla mitään selityksiä. Elämässä oppii, että pettämisen jälkeen selityksistä huolimatta on se suhde ohi lopullisesti.
- todellakin,
vanha selitys kirjoitti:
No tuokin on yksi niistä vanhoista selityksistä. Aina niihin moni lankeaa ja uskoo. Tietysti sitä omaa puolisoaan haluaakin uskoa, totuus vain onkin, että kaikki on mennyt rikki pettämisen myötä. Olen kaikki selitykset kokenut vanhassa suhteessa, enkä pettämistä tule antamaan enää anteeksi ja itseäni pettämään uskomalla mitään selityksiä. Elämässä oppii, että pettämisen jälkeen selityksistä huolimatta on se suhde ohi lopullisesti.
kaikki meni rikki kertalaakista, jotenkin sitä vain haluaa katsoa "viimeisen sivun" ennen kuin on ihan varma omasta päätöksestään, ehkä se päivä vielä tulee..., kun kaikki asiat selkiytyy omassa mielessä, tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575