NAIS ja TYTTÖKIEKKO

kamenski

Oon tässä seurannut kyseessä olevien peliä tosin maajoukkueesta nais ja 18v niin kyl siel on paistanut selvä suurseura ja tietyt ns. tutut tai lemmikit niin siellä on kavereita omasta seurasta tai lähiseudun ns. hymytyttöjä jotka tekee liiton testit hyvin ja kun jäälle mennään näkee heti että pelisilmä puuttuu,lämäri,rannari,rysty ja muu mailan käsittely on kuin pulunpieruja.LIITTO haluaa vain tietyn kaaavan mukaa tehtyjä pelaajia ja tuli vielä mieleen ne ....leijonanpennut voi voi jos se on tulevaisuus osa ei osaa kunnolla edellä mainittuja saati sitten luistella puhumattakaan mokeista osa on varmaan sukulais-tai muuta tuttui joilla ei oo ees peliälyy saati tekniikkaa.18v. maajoukkueen mv teki monta tekniikkavirhettä ja mv-valmentaja ei korjaa kyseisen mv:n torjunta-asentoja tämä tapahtui leirillä jossa mv loi demona.ELI EI OO NAISKIEKOLLA TULEVAISUUTTA KANSANVÄLISELLÄ TASOLLA.

4

924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei paljon

Typerämmäksi voi mielipide mennä,kirjoitettu ilmeisesti aika kännissä tai aineissa,toki kirjoittaja voi olla noin viisivuotias,mutta hupaisaa sekoilua jokatapauksessa.

• kamenski

taidat olla yksi näistä tekstissä ilmmenneistä kun sattui noin paljon

• koossa nii
        kamenski kirjoitti:

taidat olla yksi näistä tekstissä ilmmenneistä kun sattui noin paljon

sitten et muuten vaan "näe" tekstiäsi; eli olen vahvasti sinua sättineen kanssa
        Tekstistäsi en minäkään saanut tolkkua

• naurattaa..
        koossa nii kirjoitti:

sitten et muuten vaan "näe" tekstiäsi; eli olen vahvasti sinua sättineen kanssa
        Tekstistäsi en minäkään saanut tolkkua

Onko kenelläkään teistä edes kokemusta kyseisistä leireistä ? oletteko olleet edes paikalla ? itse olen käynyt liiton leirejä monet kerrat.. helppohan se on sanoa jos itse ei tiedä edes kyseisestä lajista yhtään mitään.. tai "luulee" tietävänsä.. 8)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe