Tietääkö kukaan mistä tällaisen antihyttysrannekkeen saisi ostaa? Onko kokemuksia sen toimivuudesta?
Teksti on lainattu edelliskevään KaksPlussasta: "Näppärä pvc-antihyttysranneke karkoittaa hyttyset lasten ja aikuisten iholta luonnonmukaisesti. Vedenkestävän rannekkeen suoja kestää 3-4 viikkoa, 14,9e, Scanditoy." Kuvassa limevihreä ja pinkki ranneke.
Googletin, että viime kesänä näitä oli saanut R-kioskeilta, Suomalaisen kirjakaupan kassoilta ja Hong Kong -tavaratalosta. Tänä vuonna ei ainakaan ärrältä löytynyt...
Tietoa antihyttysrannekkeesta?!?!
M
2
767
Vastaukset
- Älä huido etelän...
Taatusti roskaa. Jos eivät juuri siihen ranteen kohdalle pistä, niin sitten muualta löytyy paikkoja. Mistähän johtuu ettei ole täällä niitä näkynyt ;-) Off:n pallolla kun muutamiin paljaisiin paikkoihin pyyhkäiset niin siinä se on. Tai jos luonnonmukaista haluaa niin pikiöljy on vanha hyvä konsti.
- Saska98
Meillä ollut minulla ja lapsilla kahtena kesänä, on toiminut erittäin hyvin. Tytär tuli viime vuonna Jämijärveltä ilman yhtään paukamaa. Itse selvisin juhannuksesta 2008 yhdella hyttysenpistolla.
Nyt olen etsinyt ko. ranneketta, mutta ei ole näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477735
- 334283
- 573765
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642518
- 582469
- 402349
- 162306