Maanantaina paremmat soundit

leper messiah!

Sunnuntaina ääni oli pelkkää bassomörinää. Biisit sai tunnistaa rummuista tai laulusta, koska kitaroita ei kuulunut kuin bassottomissa kohdissa. Näin ainakin kuului kentälle.

Eilinen keikka sen sijaan oli saundeiltaan parempi, ja sehän nosti tunnelmaakin reippaasti. Katsomopaikkakaan ei jäänyt harmittamaan, oli siellä sen verran hauskaa. Vaikka en nauttinut alkoholia tippaakaan, oli koko loppuillan ajan humaltunut fiilis.

Mitä helvettiä suurin osa katsomossa olevista istuu koko setin ajan perseet kiinni penkissä? Älkää tulko keikalle, jos ette tiedä kuin muutaman biisin!

5

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pharaoh's son

Oon kyl siin mieles samaa mieltä että vituttaa ku porukka ei oo ollenkaa messis keikalla. JOtenki tulee sellanen fiilis että suomi pettää metallican jos ei lähe tarpeeks ääntä.

Toisaalta onhan jokasel oikeus tulla kattoo kiekkaa vaikkei jaksakkaa riehuu tai ei tiedä muita biisei ku nothing else matterin.

Jokatapaukses metallica rokkas ja kovaa |..|

• westend

Mutta jos katsomossa suurin osa on perseet penkissä niin monelle tulee suomalaisittain sellainen fiilis, "että mitä katsomonaapurit ajattelevat jos mä irroittelen". Mua ei haitannut ollenkaan vaikka olin taatusti koko konsertin vanhin katsoja.
        Keikka tempaisi mut heti mukaan ja huusin ääneni käheäksi, moshasin ja headbängäsin.
        Siviilielämässä saan ihan riittävästi kontrolloida tekemisiäni, mutta koska olen hevimusiikin ehdoton fani niin en välitä puolustella sitä että olen jo reippaasti 60 kymppinen, mutta silti "hevi tulee ja hevi tappaa".
        Niin kauan kuin Metallica sedät jaksaa heilua niin kauan myös meikä niiden keikoilla käy.
        Tänään meni huilatessa ja huomenna onkin sitten ACDC:n vuoro meikäläistä riekuttaa.

• jrjr
        westend kirjoitti:

Mutta jos katsomossa suurin osa on perseet penkissä niin monelle tulee suomalaisittain sellainen fiilis, "että mitä katsomonaapurit ajattelevat jos mä irroittelen". Mua ei haitannut ollenkaan vaikka olin taatusti koko konsertin vanhin katsoja.
        Keikka tempaisi mut heti mukaan ja huusin ääneni käheäksi, moshasin ja headbängäsin.
        Siviilielämässä saan ihan riittävästi kontrolloida tekemisiäni, mutta koska olen hevimusiikin ehdoton fani niin en välitä puolustella sitä että olen jo reippaasti 60 kymppinen, mutta silti "hevi tulee ja hevi tappaa".
        Niin kauan kuin Metallica sedät jaksaa heilua niin kauan myös meikä niiden keikoilla käy.
        Tänään meni huilatessa ja huomenna onkin sitten ACDC:n vuoro meikäläistä riekuttaa.

Ikää päälle 60 ja vielä juttu toimii, hieno homma. 2004 Saksan Ludwigshafenin keikalla oli saman ikäluokan nainen heilumassa.

• laulua

Soittiko Mastodon maanantainakin ilman laulua.

• aloittaja

laulu kuului ja kitaratkin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8133
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6379
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3683
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      72
      2529
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2450
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2263
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2024
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      89