Haluaisin kovasti kerran tutustua enemmän helsinkiläisiin ja kun kerrankin olen suomessa heinäkuussa ois mukava jos silloin pystyis järjestää uus miitti.
Itse en ole hyvä järjestämässä asioita, mutta ehkä joku muu joka on jo ollu miiteissä tietää mitä pitää tehdä?
Aluksi mielestäni ainakin tämä sivu on hyvä: Niitä keitä kiinnostaa voi pistää niihin päiviin merkinnät milloin ois aikaa!
http://www.doodle.com/nfq94ibg8rdqrwcv?adminKey=
Heinäkuumiitti Helsinki
2
1096
Vastaukset
- Joana75
Jeps tämä ilmoitus tänne on hyvä alku, harmi vaan että aika harva noista vakkareista täältä kattelee...Mutta nytpähän on idea aluilla. :) Chatissa on ihan hyvä mainostaa, mutta sitä joutuu tekemään aika paljon sitten. Mä voin mainostaa noille sättäreille, joihin enemmän oon yhteyksissä. Chatissa oloni vähän heikkoa nyt selän ja töiden takia.
Mä tuun toki miittaileen, jos vaan näissä maisemissa silloin olen. En ruksinut tuolta linkistä nyt mitään, koska kesälomasuunnitelmat ihastuttavan auki vielä... :Dniinkai sitä pitäis muistaa mainostaa sätissä x)
Varmaan monilla on juuri silloin kesälomaa että katotaan nyt tuleeko tästä mitään :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133