JES! se löytyi! toissapäivänä kävin kahvilla lähikahvilassani. Tilasin chocolatten, mutta ne olivat loppuneet: kahvikone oli rikki. jouduin vaihtamaan kahvilaa, mutta kello oli jo niin paljon, että jouduin ajamaan rullasuksilla kolmen korttelin päähän. Matkalla löysin erikoisen putiikin. siellä ei myyty oikeastaan mitään, vaan siellä oli mielenkiintoinen ruotsalaisella tekniikalla ranskalaisittain muurattu savikullattu vaasi. Päätin ostaa sen, sillä se oli liian mielenkiintoinen jätettäväksi tähän pieneen putiikkiin. Unohdin käydä lattella, joten olin erittäin uupunut ja väsynyt. Ajelin vaasi kainalossa suoraa päätä kotiin. Tutkiskelin vaasia suurennuslasilla ja otin siitä DNA-näytteen ja tutkiskelin sitä mikroskoopilla. huomasin vaasin pohjassa nimikirjaimet W.C eli Wilhelm Colin, joka on isoisosetäni, entinen savitaiteilija. Meidän suvullemme ei ole jäänyt mitään hänen teoksiaan, mutta nyt sain sellaisen käsiini! huulirasvani kadotin viikko sitten, mutta löysin sen myös toissapäivänä. tuuria vai sattumaa(ko)?
LÖYTYI!!
2
404
Vastaukset
- marttisi-
minulle kävi aikalailla samanlailla, kun viime syksynä siivosimme mummuni vinttiä vaarini kanssa. sieltä löytyi vanha ikoni, jonka mummuni oli nuorena ostanut katukauppiaalta viron taidekulttuuripäiviltä.
- tismalleen samalla taval
la tosin chocolatten sijaan olin tilaamassa capuccinoa ja rullasuksien sijaan olin liikenteessä rullaluistimilla ja vaasin sijaan löysin peruukin. DNA näytteestä selvisi että peruukki kuului isoisosedälleni ja hän oli tuon peruukin tilannut ollessaan saksassa myymässä näädän nahkoja. Kadotin myös purkkapaketin viikko sitten mutta löysin sen eilen. Tuuria vai sattumaa(ko)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575