miten sopivat tosilleen? mitä rapu naisen kannattaa ottaa huomioon?
Rapu nainen ja Leijona mies
3
602
Vastaukset
- tulevat toimeen
jos antavat toisilleen tilaa ja selvittävät väärinymmärrykset. Itse olen Rapunainen ja suhteessa Jellonamieheen jo 2v. Ihan helppoa se ei ole ollut, sillä Leijona vaatii kovasti huomiota. Vaikka rapuna sitä annankin paljon niin toisinaan se ei riitä. Olen onneksi niitä rapuja jotka eivät takerru, sillä siitä leijona ei pidä ja en ole myöskään mustasukkainen ja jellonat eivät pidä myöskään siitä (tosin, mun kohdalla leijonamieheni eio edes anna aihetta) . Tuntuu toisinaan, että jellona on ennemminkin mustis vaikka kieltää sen:) Tiedä sitten haluaako statuksensa vuoksi olla paljastamatta, mutta minua se ei häiritse.
Leijona on suht "takertuvaa" sorttia, mutta loukkaantuu jos pyydät tilaa. Leijonilla on hyvä sydän ja rapuna rakastan juuri sitä piirrettä hänessä.
On hirmu vaikeaa tietää pelkästään horoskooppimerkin perusteella sopiiko toisilleen, mutta tietty jotain suuntaa antaa. Ravun on ehkä hieman vaikea ymmärtää leijonan alati vaatimaa huomiota tai varsinkin jos olet rapuna itse tahtomattasi huomioidumpi. On siis statuksestaan mustis myös. Meillä kumminkin suhde toimii jos vain aina keskustelemme asioista heti kun joku askarruttaa. Sillä ravun ja leijonan yhteisymmärrys ei aina toimi, ymmärretään samat asiat erilailla.
Vaikeuksia kyllä tulee olemaan, mutta yleisesti suhde toimii jos molemmat huolehtii siitä. Riippuu myös persoonallisuudesta. Minun leijonani on onneksi jo aikuinen ja viihtyy kotona, ehkä hiljainen, mutta aivan ihana.
Jos näytät leijonalle kuinka paljon hänestä välität/rakastat, saat sen monin kertaisena takaisin. Myös pienet yllätyslahjat ym:t saavat leijonan kehräämään.
Lyhyesti rapunaisena ottaisin huomioon leijonamiehen huomion tarpeen (älä koskaan anna huomiotasi muulle enemmän kuin omalle leijonallesi, vaikka kyse olisi miten pienestä asiasta), älä takerru, kysy heti kun jokin asia vaivaa ( eivät tykkää asioiden hautomisesta ja jälkeenpäin sanomisesta), leijona kaipaa myös ihailua ja huomiota muiltakin naispuolisilta, mutta jos et takerru siihen vaan annat hänen paistatella niin pysyy kyllä uskollisena. Tietysti jokainen ymmärtää hyvän maun rajat tuossakin, mutta varmaan tajuat mitä tarkoitan. Leijona myös kyllästyy helposti, joten pyri rikkomaan kaavoja yms.
Ongelmia voi tulla jos olet hyvin voimakas rapu, sillä tahdot luonnollisesti johtaa ja olet ailahteleva. Itse olen kyllä juuri näitä, mutta se ei haittaa leijonaa jos et tuo niitä hänen silmilleen:) Ole kuitenkin oma itsesi. Kyllä aika sitten näyttää oletteko sopivat, sillä meitä rapuja on niin paljon erilaisia ja myös leijonia.
Onnea sinulle leijonasi kanssa ja anna palaa! Vain kokeilemalla tietää. - rapu007
unohdin mainita että nouseva merkkini on jousimies.
- kokemusta #
mut mun isovanhemmat oli noi. en heidän nousevia merkkejä tietty tiedä : ) mut aviossa oli yli 60 vuotta. he oli kaikkien rakastama pari : ).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728