Onko elämä kohdellut suotuisasti? Viehättävätkö mystiset asiat? taiteiletko?
Sunnuntaina päiväänsä viettävä kalamies kuulostelee tuntemuksia.
ketkä muut on syntyneet 7.3.?
10
775
Vastaukset
- Tommi
7.3. siis täälläkin ja vaikka en normaalisti usko noihin horoskooppi ym. hölönpölöihin niin nyt täytyy sanoa, että elämän kohtelusta ei voi sanoa mitään, mutta mystiset asiat todella mietityttää ja kiehtoo en taiteile, mutta täytyy sanoa, että olen tietyllä tapaa tosi taiteellinen ihminen(niissä luomuksissa, mitä nyt ikinä nikkaroinkin) ja kädentaito on tosi hyvä!!
Mitäs muuta?? - Kalanainen
Eix vaan olekin hyvä päivä toi 7.3.!!!???
Se on täys kymppi kun luvut laskee yhteen ;-)- Tommi
No tota kymppihommaa en ole hogannutkaan, ehkä en olekaan täys kymppi=)
Mutta sopivasti ainakin kerkes alkossa hinnat asettua, jotta voi kunnon bileet pitää!! - Kalakalle
Tommi kirjoitti:
No tota kymppihommaa en ole hogannutkaan, ehkä en olekaan täys kymppi=)
Mutta sopivasti ainakin kerkes alkossa hinnat asettua, jotta voi kunnon bileet pitää!!oikein kunnolla, vaikka en ole koskaan ollut kaatokunnossa,enkä ole saanut krapulaakaan.
Iloista synttäriä kaikille seittemäskolmatta syntyneille, he se on 27 eli 3*9.
- Greippi
No ainaski mä olen syntyny 7.3 .. !!
Joten et oo ainoa :) :0 - Outo14v
Mäki oon!! Ja tunnen tosi paljon tyyppejä ketä syntyi 7.3
Haluaisin vain tietää, että kuka julkkis on syntynyt samana päivänä..- Elinnnn
14? Mäkin ja syntyny myöskin 7.3
- Elinnnn
Ja lisään vielä että kannattaa kattoo osoitteesta famous birthdays sielt löytyy julkkkiksii yms. Mut muistakaa laittaa esim. March 7 ku englanniksi päivämäärät kirjoitetaan eri tavalla ....
- Elinnnn
Taas vastaan 😅 niin mystiset asiat kiinnostaa ihan sikana ja olen taidepainotteisella luokallakin eli kiinostusta löytyy
- Peilikuva
Minä oon syntyny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164