mitä puoliautomaatti

12/98

mitä puoliautomaatti 12/89 haulikoita löytyy hinta haarukasta 500-2000e vain 12/89

6

1049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gegrgr

Benelli Super Black Eagle 2 on mielestäni paras valinta. Tosin hinta on budjettisi yläpäässä.

• kaan

ostamaan benelliä.mulla on juuri tuo pyssy ja olen todella kivisentien kulkenu että opin ampumaan sillä.siinä on muista merkeistä poikkeava tähtäinkisko ja siihen ei opi.89:llä ei tee yhtään mitään.se on tehottomin panos minkä haulikkoon saa,se ei tapa.kuvioa et saa kohdalleen normi supistajilla ja vaan kahdella paukku merkillä muutenkaan.

• mitä saa,
        kaan kirjoitti:

ostamaan benelliä.mulla on juuri tuo pyssy ja olen todella kivisentien kulkenu että opin ampumaan sillä.siinä on muista merkeistä poikkeava tähtäinkisko ja siihen ei opi.89:llä ei tee yhtään mitään.se on tehottomin panos minkä haulikkoon saa,se ei tapa.kuvioa et saa kohdalleen normi supistajilla ja vaan kahdella paukku merkillä muutenkaan.

no mistähän se johtuu kun minä ensikerran testasin
        89 patruunaa 50 metristä puolen millin peltiin niin
        se oli kuin kiväärillä paskaksi ammuttu ja peitto
        mainio, haulikkoni on korkeakiskoinen benelli
        mikä on todella erinomainen ampua elikkä
        ettei vaan olisi itselläsi sinulle täysin sopimaton
        ase.

• ei merkki tee hyvää
        mitä saa, kirjoitti:

no mistähän se johtuu kun minä ensikerran testasin
        89 patruunaa 50 metristä puolen millin peltiin niin
        se oli kuin kiväärillä paskaksi ammuttu ja peitto
        mainio, haulikkoni on korkeakiskoinen benelli
        mikä on todella erinomainen ampua elikkä
        ettei vaan olisi itselläsi sinulle täysin sopimaton
        ase.

siitä hän se johtuu kun valehtelet.kaikki sen tietää että siinä 89:ssä on pienin lähtönopeus ja huonoin upottavuus.upottavuus on koko haulikon suola.tosi on se et 89:llä voi haulikokoa kasvattaa peittoa menettämättä ja sitä kautta saada siitä tehokkaampi kun pienemmät panokset. blageagle 2:seen ei löydy kuvio antavaa panosta 89:lle sylinteri supistusta tiukemmilla supistuksilla ja sylinterillä 30m päässä haulit on jo 80cm levällään.onhan sillä hyvä keskelle parvea ampua.

• ?????
        ei merkki tee hyvää kirjoitti:

siitä hän se johtuu kun valehtelet.kaikki sen tietää että siinä 89:ssä on pienin lähtönopeus ja huonoin upottavuus.upottavuus on koko haulikon suola.tosi on se et 89:llä voi haulikokoa kasvattaa peittoa menettämättä ja sitä kautta saada siitä tehokkaampi kun pienemmät panokset. blageagle 2:seen ei löydy kuvio antavaa panosta 89:lle sylinteri supistusta tiukemmilla supistuksilla ja sylinterillä 30m päässä haulit on jo 80cm levällään.onhan sillä hyvä keskelle parvea ampua.

kuvio ja upottavuus kun typerykset kuvittelevat näillä voivan ampua
        hevon perseeseen asti.

• mosse835

no tuota halpa ja hintalaatu suhteeltaan hyvä on mossberg 935 muistaakseni maksaa jotain 650e, mutta jos haluat todella hyvän niin osta inertia toiminen puoliautomaatti eli benelli tai beretta. benellillä on centro crio malli todella hyvä en muista paljo maksaa mutta en ole kuullut keltään valitusta ja lataa aikalailla kaikki panokset kiekkopaukuista lähtien beretalla on uus a400 xplor joka maksaa jotain 1700e jos muistan oikein ja eipä siitäkään ole valitusta kuulunu mutta en tiiä lataakose kiekkopaukkuja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7316
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2279
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37