hei tunteeko kukaan jennica nimistä tyttöä, ikä n.15v.. ?
paippinen
12
1323
Vastaukset
- lplpp
joo mä tunnen
- vain___
Minä kans ja kohta myös gynekologi.
- kaveri hukassa
vain___ kirjoitti:
Minä kans ja kohta myös gynekologi.
mitenkä /mistä tavottaisin jennican ,jos kyseessä sama henkilö mitä etsin..?
- ........
kaveri hukassa kirjoitti:
mitenkä /mistä tavottaisin jennican ,jos kyseessä sama henkilö mitä etsin..?
En kerro ,ellet kerro mitä hänestä haluat....!
- ystävä hukassa
........ kirjoitti:
En kerro ,ellet kerro mitä hänestä haluat....!
olen jennican vanha ystävä, kadotin yhteystiedot.. olen lähiaikana tulossa sipooseen ja olisin halunnu tavata hänet..
- usko nytten
...nimeä ole olemassakaan.
- vanha ystävä
jennica b niminen tyttö..asuu paippisissa ikä 15v. harrastaa mm. ratsastusta.. opiskelee nikkilän yläasteella
- jennica!
no kyl on olemassa, ku mä se oon, JENNICA.
- jennica!
siis kuka vittu oot?????? tää on jo toka minkä teet musta. mitä vittuu haluut musta? "kaveri hukassa", ja paskat. sä oot varmaan se ilkka.. vai? joko voit vastata ja kertoo et kuka oot????
- ystäväsi(kö)
moi JENNICA olen kaverisi jyväskylästä, meidän piti jokin aika sitten tavata. olin aikaisemmin muuttamassa sipoon suuntaan, jos olisin löytäny töitä sieltä suunnalta...
- jennica!
ystäväsi(kö) kirjoitti:
moi JENNICA olen kaverisi jyväskylästä, meidän piti jokin aika sitten tavata. olin aikaisemmin muuttamassa sipoon suuntaan, jos olisin löytäny töitä sieltä suunnalta...
ja nimi oli?
- Jennica!!
ystäväsi(kö) kirjoitti:
taisi kissa viedä kielen (;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094