rumpali vapaana kokkolassa hevi bändiin.muutaman vuoden taukoa pitänyt rumpali mutta yli 10v kokemuksella eli ei ihan amatööri mutta tietenkin voi hieman alku olla ruosteessa mutta soitto taitoa on.kamoja ei itselläni ole vielä.hommaan heti jos soitto kaverit löytää.eli jos kokkolasta tai keskipohjanmaalta olisi bändi vailla rumpalia tai bändi suunnitelmissa perustaa niin ottakaahan yhteyttä.mielellään jos olisi myös soittokämppä mutta senhän voi sit vaikka porukalla tuumata mistä sellasen löytäisi.
yht: puuttis@suomi24.fi
löytyisikö kokkolasta tai lähistöltä bändiä rumpalille
1
246
Vastaukset
- Kitaristi 95
Höm minkäs ikänen hän on?
_____________________________________________________________________________________________________
Joo mä oon kitaristi (14 v.) ja etin lähistöltä Hard-Rock bändiä, mutta muista tyyleistä voidaan kyllä hyvin keskustella. Enkku mulla on kybä ala-asteelta, ja oon aikas pirun hyvä kitaristi. Tunnen yhen kosketinsoittajan ja rumpalin vailla bändiä. Jos kiinnostaa niin lähettää s-postia osotteeseen
miskatsu@gmail.com
Mun musamaku on hard-rockia yleensä, eikä niin hirveen metallinen, mutta sekin taittuu niinkuin blueskin. Popista ja punkista en ihan hirveenä perusta. Esikuvia on Led Zeppelin, Deep Purple, AC/DC, Guns N' Roses, Bang Camaro ja Velvet Revolver.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450