Minkä hintaisia on lennot jamaikalle, ja millä lentoyhtiöllä mahtaisi päästä halviten? Kannattaako teidän mielestänne ottaa valmismatka vai vasta hotelli paikan päältä?
Minkälainen hintataso jamaikalla on?
Kiitoksia etukäteen vastauksistanne, kaikki on vaan plussaa...
Jamaikalle?
1
1408
Vastaukset
- menetkö
" suoraan " suomesta vai etkö.
Itse lähden huomenna nyciin, menen sieltä jamaicalle.
nyc-jam. lento maksoi noin 250-300 euroa, itse varattuna netistä.
Nycin lento oli tänä vuonna 750 €. Ei siis mielestäni kallis. näin säästyy myös yhtäjaksoiselta järjettömän pitkältä lennolta.
muutenkin mielestäni kannattaa mennä ensin nyciin, olla sielä muutama päivä ja jatkaa matkaa. Lentouhtiöitä esim. nyc-jam. välillä on valittavana vaikka kuinka paljon. olisikohan oma ollut AA, muistaakseni.
Lennot varattiin www.orbitz.com:ista, mutta vaihtoehtoja siihenkin löytyy paljon.
Hieman oli hintaeroa eri firmojen välillä, tämä oli katsomistani halvin varaushetkellä.
En osaa sanoa saako hotellia paikan päältä, itse varattiin etukäteen. Luulisi että saisi varsinkin jos vaatimustaso ei ole korkea !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266