Minkä hintainen mahtaa olla kannetavaan Aseriin emolevy?
Kone temppuilee niin, että se sammuu yks kaks ja taas pitää käynnistellä uudelleen.
Laittakaapa tietoa.
Paljonko maksaa emolevy kannettavaan
7
2755
Vastaukset
Emolevy on senverran kallis että saattaa tulla halvemmaksi ostaa uusi kone...
niihin on usein integroitu näytönohjaimet jne.
Suosittelen että tarkistat kovalevyn kunnon ja muistikammat muistitestillä ihan ensimmäisenä, ennenkuin alat emolevyn ostamista edes ajatella.
Toinen vika mikä aiheuttaa sammumista ja aika yleinen on koneen ylikuumeneminen. Ne voivat aiheutua pölyä täynnä olevasta tai viallisesta
tuulettimesta.
Anna jonkun ystäväsi joka tietää jotain kannettavista katsoa sitä ensin, ja ainakin ajaa kovalevyn diagnostiikka ja eheytystoiminnot sekä muistintsekkausohjelmat läpi.- hp:n mukaan
n. 600e, ei mitään järkeä. Kertakäyttötavaraa nykyiset romut.
- eräs uuden ostanut
Mulla oli vikana, että kone yritti käynnistyä ja sammui aina heti uudestaan. Kyselin vian alkuperää sitten Hp:ltä ja ne ilmoitti, että emolevy mennyt tod. näk. Uusia ei kannata koska uusi maksaa n. 400-500 euroa. Vähän otti päähän kun takuu oli mennyt umpeen pari kuukautta aikaisemmin. Nyt en sitten koskaan käytä uutta konetta kuin pöydällä. Vanhaa pidin sylissäkin eli siinä varmaan vian alkuperäinen syy. Pölyä kertyi liikaa. Nyt olen viisaampi.
- 1stMacFinn
Ei kuluttajan kone voi hajota emolevystä 14 kk käytöllä, kuluttajasuoja velvoittaa myyjää korjaamaan koneen. Mutta sitä pitää vaatia, eivät tietenkään tarjoa tätä.
- samoja ongelmia
joissakin koneissaan on laajennettu 2 vuoden 3kk takuu (juuri noiden emolevyongelmien takia, itselläni vaihdettu nyt kahdesti, vuoden välein)
Kannattanee kysyä uudelleen ja mainita tuo laajennettu takuu
Oma koneeni on Pavilion DV2007... - juk
samoja ongelmia kirjoitti:
joissakin koneissaan on laajennettu 2 vuoden 3kk takuu (juuri noiden emolevyongelmien takia, itselläni vaihdettu nyt kahdesti, vuoden välein)
Oma koneeni on Pavilion DV2007...voi tarkistaa hp:sta ilman soitteluja:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/weInput?lc=fi&dlc=fi&cc=fi - apua kaipaava
samoja ongelmia kirjoitti:
Oma koneeni on Pavilion DV2007...mistä päivästä asti tuo takuu lasketaan??
itselläni ollut tuollainen kone jo jonku aikaa paskana hyllyssä emolevyn hajoamisen takia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748