minulle tuli uusi työkalu volvo fh-16 ja ei voi kuin ihmetellä, onko
jossakin autossa vielä huonommat lähivalot kuin volvossa. Auto on uusi mutta lähivalot on semmoiset kusen keltaiset pikku tuikut henkilöautossakin on paremmat muuten auto on mettässä asiallinen ja vääntöä riittää.
viirusilmän valot
5
3655
Vastaukset
- fgjfgjfgj
eipä halogeenejä kukaa enää tilaa, joten kehitys on varmaan kärsinyt
- halovalot, ihan sama
Viirulampun valoilla ei tosiaan tee ...skaakaan! Meillä on/ollut 3 x FM ja 1 x FH, 2 H7-kynttilöillä ja 2 Xenonilla. Kaikissa sama vika: Valot näyttää auton eteen muutaman metrin päähän. Marmoritiskille kun meet itkemään ja sanot että pistäkää suuntaus kohdalleen kun ei nää kun sinne mihin sormet yltää, niin tulos aina sama: Matolaatikon mukaan ovat just kohdallaan, ei voi säätää ylemmäs. Ja kaikissa neljässä sama tauti. Luulis Ruåttalaasten osaavan valojen teon, mutta kun ei niin ei! Missään muussa merkissä ei oo yhtä huonoja lähivaloja...
- Pete_ite
Volvon valot meni vituiksi jo kun kanttilampusta tuli viirusilmä. Pohjat palaa pilalle jos mättäessä ei muista laittaa parkeille. Näyttää lyhyillä metrin päähän. Eikä uutena lähtiessäkään ole kovin tehokkaat kuten arvelit.
- trjymm
ei mun viirussa ainakaa mitenkää huonot valot ole, vaikkei pohjat ihan uudet ookkaan..
- tuolta apua
http://www.specsavers.fi/
vanhuus ei tule yksin....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251