Olen menossa syksyllä Tampereen avoimeen ja mietin että järjesteäänkö avoimessa mitään yhetisia aktiviteetteja oppilaille niin kuin yliopistossa?Eli kuinka helppo koulun kautta on tutustua uusiin ihmisiin?
Avoin/Tre
4
679
Vastaukset
- !
Mitä ainetta aiot mennä opiskelemaan?
- ???
sosiologiaa olisi tarkoitus
- OrvokkiKukkis
Avoimessa yliopistossa tuskin on mitään yhteisöllisiä juttuja, eli ole itse aktiivinen tutustumaan! Itse suosittelen lämpimästi avoimia yliopisto-opintoja kansanopistossa, niissä on aivan mahtava yhteishenki ja opinnotkin sujuu jouhevasti - ei sattuisi sun oppiainetta löytymään niiden tarjonnasta?
- Suffixi
Sain juuri päätökseen 25 opintopisteen opiskelut valtio-opista Tampereella avoimessa. Opiskelu on itsenäistä ja on lähinnä oman aktiivisuuden varassa saako sitä kautta kavereita vai ei. Itse en koko 1,5 vuoden aikana saanut ensimmäistäkään uutta ystävää, vaikka olen sosiaalinen ja avoin persoona. Avoimen puolelta ei järjestetä erillisiä aktiviteetteja eikä muutakaan. Kavereita siis kannattaa yrittää etsiä jostain muualta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573575
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 432238
- 492235
- 162226