volvo s60 d5 manuaalina?

tuleva volvonisti....

koskaan en ole vielä omistanut volvoa, mutta nyt ajattelin laittaa, aina on volvo jotenkin kiinnostanut ja pitänyt sitä laatu autona, varsinkin s60 malli hivelee silmää ja vielä se d5 moottori 163hv. Onko autossa tyyppivikoja? koneet on varmaan kestävoä ja luulis että manuaali lootakin on ok?mites volvon korit kestää ruostetta??

5

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miäts.

Volvo kestää ruostetta aivan yhtä hyvin kuin mikä tahansa auto.Jos auto on yli 5 vuotta vanha kannattaa vähän kurkkailla sen alle ennen kun lyö rahat pöytään.Itselläni on 2000 luvun alku puolen s60:nen joka on ruosteista vapaa ,kiitos ensimmäisen omistajan joka oli viitsinyt volvon ruostesuojata

• 5-tähteä

Pitäisi sanoa että Volvo kestää PAREMMIN ruostetta kuiin mikä tahansa auto. S60 sai parhaat mahdolliset arvosanat ruostetutkimuksessa, eli ei ihme, että Volvosi oli täysin ruosteeton ; )

• Volvolla aina vaan

60-sarja edustaa yhtä vähävikaisimmista Volvoista, ero esim. 70-sarjaan on huomattava. Ruostuminen ei ole näissä ongelma. Alustaltaan yli 10:n vuotiaatkin isot Volvot ovat vielä kuin uusia ja kori vastustaa erittäin hyvin ruostetta. Esim. konepelti ja takaluukku ovat valmistettu ruostumattomasta alumiinista.

Paljon ajettuihin isoihin Volvoihin voi joutua vaihtamaan alustan kulutusosia, esim. koiranluita, laakereita ja puslia. Onneksi nämä on usein helppo vaihtaa itse ja osat suht edullisia.

Kyllä tuota kehtaa suositella ja olen itse samaa mieltä, S60 on silmiä hivelevän kaunis auto.

• allukki

ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!

S80 D5 163hv.

• Sillä
        allukki kirjoitti:

ei kannata ostaa pikku autoa kun isomman ja tyylikkäämän saa melkein samalla rahalla.sama kone sama kulutus mutta ajo ominaisuudet 1luokkaa!

S80 D5 163hv.

Saa enemmän tilaa ja kulutus ym. tuskin kovin paljon heittää toisistaan.Tietysti jos pienempi riittää niin eihän se huono valinta ole.Kannattaa myös miettiä farkkua,itse olen ainakin ollut tyytyväinen V70:een D5.Kulutus on pyörinyt talvellakin sekalaisessa ajossa n.6,4-6,8 ja tämän olen laskenut kun tietokone näyttöön saa lisätä n.0,8litraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe