silkroad ECSRO

aupuva

olen ladannut clientin ja media.pk2 tiedoston ja olen laitanut sro_client.exen samaan paikkaan niiden kanssa mutta aina kun painan ''start'' tulee ilmoitus ''sorry. failed to executed silkroad (error code 2) niin mitä pitää tehdä??? jossain luki että pitäisi tehdä joku replace juttu media.pk2 tiedostolle mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa tai miten se tehdään. avg on pois päältä.

5

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti85
      • aupuva

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

• aupuva
        aupuva kirjoitti:

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

• asaaaaaaaaaaaaaaaa
        aupuva kirjoitti:

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

jos sulla on vista niin sun pitää "run it as an administrator" install paketti,launcher niin toimiiha se...
        jos et tajhunnu niin maksa 5e niin korjaan tilanteen.

• w4535654qts

joku paska ecsro swsro paras :D siel on 11degree kamat max lvl 120

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6904
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3806
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3498
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3445
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2949
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2654
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13