Heippa!
Oon tässä googlettanut, mutta en saa selvyyttä valtavasta infovirrasta. Joku jolle tämä on tuttua juttua, osaa varmaan nopsaan kertoa, että mitkä kaikki Super Mariot on saatavilla GBASP laitteeseen?
Oon aivan pihalla, kun niitä on monta ja monet on kai samoja pelejä eri nimillä?
Oon aikanani pelannut vanhalla perusnintendolla Super Marioita, mutta nyt nää advancet ja landit sekoitti mut :)
Ja sit jos joku tietää mistä niitä vielä sais GBASP:lle niin tieto otetaan mielellään vastaan :)
GBASP ja Super Mariot
3
402
Vastaukset
- rndm.
Super Mario Advance
Super Mario Advance 2: Super Mario World
Super Mario Advance 3: Yoshi's Island
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros. 3
Classic NES Series: Super Mario Bros.
Näitä ei saa uutena mistään. Luulisin. Voit kokeilla nettikauppoja kuten Huuto.net ja Ebay.- Alan etsiä
Kiitos, mulla menee kaikki landit, worldit, advancet tms. sekaisin, mutta googlettamalla noilla nimillä löytyy tieto :)
Täytyy alkaa etsiskellä huuto.netistä tms. - rndm.
Alan etsiä kirjoitti:
Kiitos, mulla menee kaikki landit, worldit, advancet tms. sekaisin, mutta googlettamalla noilla nimillä löytyy tieto :)
Täytyy alkaa etsiskellä huuto.netistä tms.Kaikki nuo pelit ovat uusittuja versioita Nesin/Snesin peleistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556