Annan vuokralle Pekingin keskustassa (15min kielletyn kaupungin portilta) sijaitsevan itseremontoimani asunnon (täysremontoitu uposen uusi keittiö ja vessa).
Kyseessä on perinteinen Pekingiläinen 1-kerroksinen siheyan. Osoite Zhaotangzi hutong 3 赵堂子胡同3 (kannattaa googlettaa kuvat!)
Vuokra-aika alkaisi 15.7. tai elokuun alusta. Minimiaika 3kk. Vuokra 1000€/kk. Kylmää pelkäämättömät voivat vuokrata pidemmäksikin aikaa, jolloin vuokrasta voidaan neuvotella.
Asunnon koko on 80m2. Piha on noin 20m2. Keittiössä on peruskoneiden lisäksi induktioliesi ja eurooppalainen uuni. Vessassa on uudet suihku amme ja vaatteidenpesukone.
Kalusteita: Keittiökalusteet, astiat jne. Myös sänky 200x200cm ja lisäpatja. Kaksi sohvaa..
Jos kiinnostuit, niin voin lähettää valokuvia. (Olen jo Suomessa, joten voidaan tavata täällä. Puh. 0407575959 email annabella.vision(ät)gmail.com)
PEKING keskusta 3h+keittiö+wc+PUUTARHA 'aito perinteinen siheyan' 10.7.->
Asunto tarjolla Peking
1
1447
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa kiskurihinta noin pienestä ja talvella kylmästä kämpästä. Ja tuo hinta oli jo kymmenisen vuotta sitten. Varmaan nyt pyytää paria tonnia samasta kämpästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717