on otettu?
Sama arvoitus on ollut plaza kanariasivulla ilman vastausta.
Tietääkö joku täällä?
http://www.teneriffa.suomalaisille.com/puertor.jpg
Missä
8
316
Vastaukset
puerto de la cruz :)
- Mentira
väitetään, mutta minä en kyllä ko. paikkaa Cruzin katukuvasta muista. Ok, voihan se jossain siellä ollakin, mutta minä olen sitten vissiin iloisesti karauttanut ko. paikan ohi.
Mentira kirjoitti:
väitetään, mutta minä en kyllä ko. paikkaa Cruzin katukuvasta muista. Ok, voihan se jossain siellä ollakin, mutta minä olen sitten vissiin iloisesti karauttanut ko. paikan ohi.
Tutkittiin Mr. Sotiksen kanssa kuvaa ihan ajatuksella, mutta ei paikka mielestämme ole Puerto. Voisi olla jostain lähikaupungista/kylästä. Ihan ensinäkemältä tuli mieleen Santa Cruz, siinä puistossa oli jotain tuttua. Voin olla täysin väärässä, mutta villejä arvauksia voi heittää.
- laput silmillä
Mentira kirjoitti:
En ole nähnyt myöskään ko. paikkaa Puerto de la Cruzissa. Saisipa sen osoitteen kun on ihan tosissaan alkanut "irriteeraamaan" asia, monia monia lomia siellä viettäneenä olen myöskin kulkenut vissiin laput silmillä tuon valkoisen talon kohdalla, ainakin kun on uskominen Plazan puolella olevaan erääseen koirjoitukseen talon sijaitsevan siellä. Saisiko nyt joltain paikannuksen missä talo sijaitsee:)
- matkailusivujen
tekijä voisi valaista että mistä ko. kuva ja muutkin Puerton kuvat sivuillaan on otettu. Kuka vaan on sivujen takana? Aika heppoisat ovat. Toivottavasti joku tekee paremmat.
- on
Orotavasta, puisto-alue linja-autoasemalta kaakkoon
- Aguila
Kuva on otettu suunnilleen oheisen linkin paikasta B.
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=28.393533,-16.519425&daddr=Calle Felipe Casanova Machado&geocode=;FXVBsQEdlOcD_w&hl=fi&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=18&dirflg=w&sll=28.393996,-16.520621&sspn=0.002256,0.004812&ie=UTF8&t=h&ll=28.393968,-16.520498&spn=0.002265,0.004812&z=18
Paikassa A on Orotavan Bussiasema.Pitääpä heti lokakuussa käydä tsekkaamassa paikka. La Orotava on jokaisella reissulla aina vähintään päiväkäynnin kohteena. Erinomaisen viehättävä pikkukaupunki, jossa piipahtamista voi suositella kenelle tahansa saarella liikkuvalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575