Hei!
Tietääkö joku mikä musiikki soi JIM-kanavan JIM Dokumentti mainoksen "Expedition – Tutkimusmatkalla" taustalla?
Kiitos kovasti jos osaat sanoa... =)
(Kysyin suoraan JIMiltä mutta sieltä ei jakseta vastata) ;(
JIM D: Expedition – Tutkimusmatkalla mainos
6
1040
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!
Olen miettinyt JUURI SAMAA siitä lähtien kun mainiksen ensimmäisen kerran näin!!
Pakko tietää aivan omaksi ilokseni, että oletko mies vai nainen ja minkäikäinen. Kuin näin mielet voi lyödä yhteen. :)
Kannattaa yrittää tsekata youtubesta Mark Burnett expedition, sillä olen juuri itse kokeilemassa tätä.- expot
Onko kyseinen esittäjä selvinny kenellekään?
- Kyselijä101
expot kirjoitti:
Onko kyseinen esittäjä selvinny kenellekään?
Kyselin asiasta neloselta ja heidän vastauksensa oli, että ohjelmaesittelyssä soivaa kappaletta ei ole levytetty, vaan se on sävelletty ja nauhoitettu ainoastaan tätä ohjelmaa varten. Ihan hyvältä kuulostaa, joten levylle vain.
- Tratlantis
Kyselijä101 kirjoitti:
Kyselin asiasta neloselta ja heidän vastauksensa oli, että ohjelmaesittelyssä soivaa kappaletta ei ole levytetty, vaan se on sävelletty ja nauhoitettu ainoastaan tätä ohjelmaa varten. Ihan hyvältä kuulostaa, joten levylle vain.
No voi harmi... Minä en saanut mitään vastausta kun kysyin Neloselta. ;(
- galaxym4n
En ollu edes ettimässä tota kappaletta.. löyty ihan vahingossa, kun latasin jotain Trailer musiikkia..
ajattelin kertoo teille.. Two Steps From Hell - Atlantis ^^- Tratlantis
Ei voi olla totta... =D Kiitos paljon! En sitten keksinyt etsiä käyttäjätunnukseni toisella osalla (Atlantis).
Löysin uuden hyvän yhteen tästä (Two Steps From Hell) tai siis no Traileri musiikkien tekijän tai en ole varma... mutta, kiitos kiitos kiitos kiitos...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323928
- 453300
- 402909
- 172686
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000