Olen kiinostunut eräästä "vaakamiehestä". En osaa selittää itelleni minkä vuoksi mutta jokin tässä miehessä pistää mut "sekaisin".
Ongelma on se etten tiedä pitääkö mies minusta enkä ole kehdannut kysyä sitä suoraan. Mies varmaan katoaisi siinä vaiheessa !? Tuntuu että hän pitää minua kaverinaan.
Miten saada vaakamies kiinostumaan minusta? Tuntuu että hän ei ainakaan tahdo että olisin aloitteellinen. Mutta häneltä niin harvoin tulee mitään aloitetta keskusteluun. Sit kun alotan keskustelemaan, niin juttelee kyllä. Muutoin se on aika harvinaista tämän aloitteen tekemiset?
Tahtoo vaakamiehen,mutta..?
sdfsdgsg
4
897
Vastaukset
- kuraartori
autan sinut ilon mielen kerro miehen tiedot ja sinun tidot
- iipo finetto
Jos se olen sitten minä...
- Kutulu
Me vaakapojat ollan hieman ujoja. Ja kaveriinkin voi rakastua kun vain antaa aikaa.
- rap. v. -80
vaakamiehet ovat sitten niin suloisia...tunnettu ystävien kautta jo vuoden ja vasta nytten myötää tykkäävänsä minusta ja haluaisi käydä treffeillä kanssani.... niin onnellinen olen juuri tällä hetkellä.
Ja juu olen rapu nainen vuodelta.-80
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254358
- 272471
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174