Hiphop/ rap aatteet?

asdasdasd93

Täällä puhutaan jatkuvasti että vaatteet ei tee Hopparii vaan aatteet, niin mitä ovat ne aatteet?
Olenko hoppari -tyttö jos pukeudun tiukkoihin vaatteisiin mutta kuuntelen vain räppiä? :)

niin mitä ne aatteet on ? :DDDDDDDD

4

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HipHoppiiAina

Mielestäni koko Hoppari sana on ihan turha. Pääasia on, että kuuntelija itse diggaa musiikista.

Hoppiakin on niin montaa eri tyyliä ja kaikki edustaa eri aatteita ja mielipiteitä.

Rekisteröidy sivulle www.Fin-Hop.com, jos haluat keskustella tarkemmin kaikesta! Siellä porukka antaa vastauksia monelta kantilta :D

• aito räpäri

ja et o blik blinkii ja digaa gangstoista ja vetäöää crackii ja taggaa seinii mallii ja hankkii aseit ja myy kans huumeit kouluje porteilmut housut täytyy ol nii et perse näkyy...

• Niga 4life

oon valmis kuoleen housujen pulesta. turha mull aukoo hevarit päätää. me tulla isohousunen jenki vetää turpaa. Meil o aidot vaatteet Kani ja sillee blink blinkit on kunnoss. ollaa kovii gangstoi saatana.

• B.I.G. D

itse koen olevani ''hoppari'' koska olen kiinnostunut ''2pac elossa'' jutuista diggaan 90 luvun jenkki hip hopista ja pidän tummaihoisista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48