Mille oikein olen allerginen?

sörmeli

Olen maaliskuusta asti aivastellut tosi paljon. En tunne oloani nuhaiseksi, mutta nenä on öisin tukkoinen ja välillä saan rajuja aivastelu kohtauksia. Alkoi maaliskuussa ja sitten loppui yhtäkkiä joskus ennen toukokuuta, ja nyt heinäkuussa on taas ollut voimakkaita aivastelu kohtauksia. Minulla on kaksi kania, mutta oireet tulevat esiin muuallakin, ulkona,kaverin luona, koulussakin tuli. Voisiko olla joku heinäallergia tai vastaava? Kertokaa ihmeessä joku jos tiedätte tällaisesta jotain !:)

6

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Jos olisit esim. heinänuhainen, olisi kanienkin pito hankalaa, ainakaan niitä ei suositella heinänuhaisille, kanithan tarvitsevat heinää, eli oireilisit kotonakin. Oliskohan kuitenkin homeesta johtuvaa ? Keväällä ulkona on paljon homeitiöitä, kouluissakin voi olla, ja kulkeutuu vaatteiden mukana. Tai sitten vaan flunssaa, nythän kesäflunssaa liikkeellä, keväällä on myös flunssia liikkeellä.

• fafasfsfassfa

Kannattaa varmaan käydä lääkärissä mikäli et itse keksi allergian aiheuttajaa, se kun voi olla joku ihan pienikin asia mitä et tule edes ajatelleeksi.. Jos olet jollekin kotona olevalle allerginen, niin vaatteissa, hiuksissa ym ym kuitenkin aina sitä allergian aiheuttajaa viet mukana kotoasi, sen vuoksi saat oireita muuallakin :)

• sörmeli

Kiitoksia näistä. Yritämpä saada ajan lääkärille. Toivon vain hartaasti ettei asia johtuisi kaneistani, en millään raaskisi luopua niistä kun niin rakkaita ovat.

• mkkmkmmkk
        sörmeli kirjoitti:

Kiitoksia näistä. Yritämpä saada ajan lääkärille. Toivon vain hartaasti ettei asia johtuisi kaneistani, en millään raaskisi luopua niistä kun niin rakkaita ovat.

Niistä en ikinä luopuisi, vaikka olen allerginen kissoille ja aiheuttavat jonkin verran astmaoireita. Mikäli sinulla todetaan allergia lemmikeistäsi etkä halua niistä luopua niin voit viimeisenä vaihtoehtona hommata ilmanpuhdistimen. Itselläni oireet lähes kokonaan hävisivät sellaisen hankinnan myötä. Bionaire BAP830 ainakin hyvä hinta-laatusuhteeltaan eikä n. 180 € kovin paha ollut hinnaksi, kun saan kuitenkin pitää rakkaat lemmikkini täällä.

• siitepölylle

Veikkaan, että joillekin siitepölyile, ehkä jollekin muullekin.

• leene

Mieki veikkaan siitepölyallergiaa, alkukeväällä kukkivien puiden ja sitten nyt kesällä esim. heinät. Apteekista saa antihistamiinejä, jotka auttavat. Itsekkin olen koirille allerginen ja syön Heinixiä, koska minulla on koiria, enkä aio luopua niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51