kautta asuntoasi, ÄLÄ HÄTÄILE vaan vertaa eli firmoja. Itse hätiköin ja luotin yhden firman sanaan ja kuinkas kävikään...taisi mennä liian halvalla kämppä. Hirveän ristiriitainen olo tällä hetkellä, tyhmästä päästä kärsii vaan kukkaro. Eli selvitä eri tahojen kautta kokonaistilanne. Mua kyllä hiukan jäi harmittamaan oma hätiköintini ja tyhmyyteni.
Kun lähdet myymään
3
862
Vastaukset
- aina käy
että kun hinta on kohdallaan ja kauppa käy, niin rupeaa miettimään, että nyt meni liian halvalla. Päinvastaisessa tilanteessa, kun tavara jää käteen, niin voivottelee, että miksen laittanut hieman pienempää pyyntiä, niin olisi päässyt ajallaan eroon.
- ahneus on pahe
Habitan suosio perustuu pääasiassa mukavan suuruiseen hinta lähtötasoon. Jolla asunnot ei oikeen mene kaupaksi mutta juuri tuolla saadaan se asiakkaan pää kääntymään firman puoleen.
Jos ja kun hinnat laskee niin joka kuukausi vuokralla on kun rahaa pankkiin.
Ei se suuri pyynti ja myymätön asunto vaan oikea hinta ja asiat kuntoon
vuosi pari ja huomaat kuinka onnekas oikein oletkaan- vastaa
kiitoksia kommenteista...Ehkäpä olette oikeassa?? Puoliso sitä mieltä, että myytiin suht´ok ja totesi, että mitä olisit itse siitä maksanut? Niinpä... Ei hävitty, saatiin omamme takaisin eli kait sitä pitää olla tyytyväinen. Muutettiin isompaan okt:oon ja sellainen kutina, että siitä saatiin hyvin hintaa alas. Ja muuten vanhassa asunnossa tulevaisuudessa isoja remppoja: putket, ikkunat, katto...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181