Pohjaanpalaneet pihvit ja todella huono palvelu. Laatu ei kuulu tämän ravintolan sanavarastoon. Pysykää ihmeessä poissa.
Todella pettynyt!
Argentiinalainen ravintola Pärnu
5
760
Vastaukset
- pärnu-100
OLEN KÄYNYT SIELLÄ PÄRNUSSA KUTEN MYÖS TALLINNASSA JA ON TODELLA VAIKEAA LÖYTÄÄ HYVÄÄ RUOKAA RAVINTOLASTA.STEFANIASSAKIN TARJOSIVAT KYLMÄÄ PASTAA JA VIIMEKSI KYLLÄSTYIN ODOTTAMAAN KUN EIVÄT HUOMANNEET MINUA OLLEENKAAN.SI SI ON KUULEMMA AIKA HYVÄ SIELLÄ PÄRNUSSA.
- En suosittele
Si-Si on hyvä. Myös Edelweis ja Vana Linna.
Mutta tuo argentiinalainen aivan floppi. - mut
pizza on Steffanissa erinomaista. Ja itse sain kuumaa lasagnea viimeksi. Herkullistakin.
- tuollainen
huutaminen!
Opettele ottamaan caps lock pois päältä!
- s1ss1
SI-SI TODELLA YLIARVOSTETTU PAIKKKA,KÄVIMME TÄNÄÄN SYÖMÄSSÄ SIELLÄ JA YKSI HUONOIMPIA ANNOKSIA MITÄ OLEN SYÖNYT,EN TAJUA TOTA YLISTYSTA KO PAIKKAA KOHTAAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174