Derbit pois liikenteestä vaan, vaaraks muille kun sähkövikoja ja muuta skeidaa niin paljon.
Kaikki ketkä on samaa mieltä että..
"Derbi on vaarallinen muille tiellä liikkujille"
kirjoittakaa tähän alle jos olette samaa mieltä.
Derbit pois liikenteestä!
91
1674
Vastaukset
- gdgdgsg
Yhdyn!
- fjstrjrtj
Yhdy vaan ittees vitun pervo. Derbit on parhaita taidat olla vain kateellinen kun itellä ei ollut varaa kuin siihen kinroadii/honleihin/boatianiin/fudeen/zoner/yiying/solifer/skyteam....
- agasgd
fjstrjrtj kirjoitti:
Yhdy vaan ittees vitun pervo. Derbit on parhaita taidat olla vain kateellinen kun itellä ei ollut varaa kuin siihen kinroadii/honleihin/boatianiin/fudeen/zoner/yiying/solifer/skyteam....
Mulla on Yamaha DT. että revi siitä senkin pikku nilkki. Kerro osote niin tavataan ja katotaan onko miehessä munaa ottaa kasvokkain asiasta selvää
- sdhsdghdg
agasgd kirjoitti:
Mulla on Yamaha DT. että revi siitä senkin pikku nilkki. Kerro osote niin tavataan ja katotaan onko miehessä munaa ottaa kasvokkain asiasta selvää
Tuleppas lappiin. Asun rovaniemellä. tuu keskustaan klo 0:00 nii otetaan selvää vaan. mua todellakin pelottaa jamaha deetee mies...
- ASDAdasd
fjstrjrtj kirjoitti:
ne derbit on maailmankuuluja vioistaan mun derbin sähköt teki oikosulun kun pesin mun mopon puutarhaletkulla, eiks sen nyt ees tollanen pitäis kestää ?
DERBI IS FAIL MOPO!! - jesssla94
fjstrjrtj kirjoitti:
no mikä vittu tyypeil derbii vastaa on -.- ei derbi kyl paras myöskää ole hm tai fantic motor on mopoist parhaimmat valmistajat mul o rieju ja hyvä on ;D mut kyl derbikin on iha ok.
- fhfgh
sdhsdghdg kirjoitti:
Tuleppas lappiin. Asun rovaniemellä. tuu keskustaan klo 0:00 nii otetaan selvää vaan. mua todellakin pelottaa jamaha deetee mies...
tais mennä detee mies hiljaseks :D pelkää nääs tulla keskustaan kahentoista aikaa -.-
- awhaw
ASDAdasd kirjoitti:
ne derbit on maailmankuuluja vioistaan mun derbin sähköt teki oikosulun kun pesin mun mopon puutarhaletkulla, eiks sen nyt ees tollanen pitäis kestää ?
DERBI IS FAIL MOPO!!kuka vitun tampio pesee derbinsä puutarhaletkulla suihkuttaen..? -.-
- g4rgwrgrgsg
awhaw kirjoitti:
kuka vitun tampio pesee derbinsä puutarhaletkulla suihkuttaen..? -.-
Miksi puutarhaletkulla peseminen muka olisi tampioiden hommaa? Itse olen ainakin oman Riejuni pessyt aina aluksi pesusienen ja autoshampooliuoksen kanssa ja sen jälkeen huuhdellut puutarhaletkulla, koskaan ei ole mitään ongelmia ilmennyt.
Painepesuri on tietenkin eri juttu... - agasgd
sdhsdghdg kirjoitti:
No tuu keskuskentälle klo 0:00 nii katotaa...
... Vieläkö on teitä jotka itkevät 'Derbi on paska'? Miten te jaksatte?
Kyl muakin vituttaa skootterit ja PVt mutta en ala puhumaan paskaa niistä. Säälittävää tuollainen...- mul on derbi
eikä siin oo ollu mitää vikaa ja ajettu jo 8000km. Joku Kinkkipaska ei ees kestä tollasta ajomäärää, joutuu vaihtaa suunnillee kaikki osat.
- sadsaaaasw
mul on derbi kirjoitti:
eikä siin oo ollu mitää vikaa ja ajettu jo 8000km. Joku Kinkkipaska ei ees kestä tollasta ajomäärää, joutuu vaihtaa suunnillee kaikki osat.
Mun upouus derbi senda leikkas kii viime viikon tiistaina nii Gf vaan teille siitä derbin laadusta.
- derbit
sadsaaaasw kirjoitti:
Mun upouus derbi senda leikkas kii viime viikon tiistaina nii Gf vaan teille siitä derbin laadusta.
derbit pitäis kieltää lailla
- huomion hakua
derbit kirjoitti:
derbit pitäis kieltää lailla
Kaikki te motosexuaalipervot jotka vielä haukutte derbejä "sähkövikojen" tai muiden juttujen takia nii menkäähän ulos ja tunkekaa lelumoponne sinne minne aurinko ei paista!!!
- juhjui
huomion hakua kirjoitti:
Kaikki te motosexuaalipervot jotka vielä haukutte derbejä "sähkövikojen" tai muiden juttujen takia nii menkäähän ulos ja tunkekaa lelumoponne sinne minne aurinko ei paista!!!
Derbit ovat aivan yhtä hyviä kuin muutkin eurooppalaiset, ellei parempia. TM:mänkin testin voitti, jossa Peugeot, Yamaha, Gilera, Rieju ja Aprilia hävisivät Derbille!
- MUttttaaa...
juhjui kirjoitti:
Derbit ovat aivan yhtä hyviä kuin muutkin eurooppalaiset, ellei parempia. TM:mänkin testin voitti, jossa Peugeot, Yamaha, Gilera, Rieju ja Aprilia hävisivät Derbille!
Mutta se voitti testit vaan, ja ainoastaan siks et siin oli eniten tehoo VAKION! Muuten täys paska... Ja ne ajo sillä ja muilla mopoil semmoset 60km jonka derdi kestää mut sisäänajon jälkee alkaa jo etupyörä vinksottaa ja kone pitää outoo ääntä... Sit siinä 1500km leipasee kii, jostai ihme syyst...
- DFGADFBH
MUttttaaa... kirjoitti:
Mutta se voitti testit vaan, ja ainoastaan siks et siin oli eniten tehoo VAKION! Muuten täys paska... Ja ne ajo sillä ja muilla mopoil semmoset 60km jonka derdi kestää mut sisäänajon jälkee alkaa jo etupyörä vinksottaa ja kone pitää outoo ääntä... Sit siinä 1500km leipasee kii, jostai ihme syyst...
no ihme sitten on ku kaverien derbit on hyvin toiminu jo 10 000 km ja en oo KOSKAAN kuullut että DERBIN KONEESEEN OLISI MUKA TULLUT VIKAA. Derbeissä on vain pieniä sähkövikoja kuten lampun polttimo rikki sun muuta parin euron vikaa joten sinä kateellinen pikkupaska voit mennä takas vessaan runkkaan derbin kuvaa katsellessasi.
- sahdgDASG
DFGADFBH kirjoitti:
no ihme sitten on ku kaverien derbit on hyvin toiminu jo 10 000 km ja en oo KOSKAAN kuullut että DERBIN KONEESEEN OLISI MUKA TULLUT VIKAA. Derbeissä on vain pieniä sähkövikoja kuten lampun polttimo rikki sun muuta parin euron vikaa joten sinä kateellinen pikkupaska voit mennä takas vessaan runkkaan derbin kuvaa katsellessasi.
"DERBIN KONEESEEN OLISI MUKA TULLUT VIKAA?" -noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei sehän nyt olisi jotain käsittämätöntä:D Ollaan kavereitten terbien ääressä tallisa kiroiltu nii paljo että tuota lausetta ainakaa omalta kohalta en voi uskoa. Ei sillä kyllä muihinki mopoihi on tullu vikoja samalla lailla.. en tiiä käännetäänkö tääläpäi sitte nii karusti kaasukahvaa vai miks tuntuu että jonku mopoa saahaan jokapäivä vähän rempata(uusenskoja) täälä kyllä kaikki virittelee aika isolla rahalla että johtuiskoha sitte siitä..
Mutta jokatapauksessa täälä derbit kestää ihan yhtä hyvin ku muutki..
Lopettakaa jo helvetti tuo merkeistä kiisteleminen ei jumalauta oikeasti. Vaikken ite ookkaan derbimies nii en silti hauku sitä lyttyyn. - ASa&JätKät
sahdgDASG kirjoitti:
"DERBIN KONEESEEN OLISI MUKA TULLUT VIKAA?" -noeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei sehän nyt olisi jotain käsittämätöntä:D Ollaan kavereitten terbien ääressä tallisa kiroiltu nii paljo että tuota lausetta ainakaa omalta kohalta en voi uskoa. Ei sillä kyllä muihinki mopoihi on tullu vikoja samalla lailla.. en tiiä käännetäänkö tääläpäi sitte nii karusti kaasukahvaa vai miks tuntuu että jonku mopoa saahaan jokapäivä vähän rempata(uusenskoja) täälä kyllä kaikki virittelee aika isolla rahalla että johtuiskoha sitte siitä..
Lopettakaa jo helvetti tuo merkeistä kiisteleminen ei jumalauta oikeasti. Vaikken ite ookkaan derbimies nii en silti hauku sitä lyttyyn.Mä painan 112kg ja mun derbin jouset on likannu koko ajan pohjaan vaikka kyllä niiden nyt tälläsen rotevan pojan paino ees pitäis kestää..
En suosittele kelllekkään rotevalle/lihaksikkaalle niitä hemmetin leluja, sitten se mun derbi on ollu jo korjauksessa 2 viikkoo monen eri vian johdosta. - zsdgjgjgh
ASa&JätKät kirjoitti:
Mä painan 112kg ja mun derbin jouset on likannu koko ajan pohjaan vaikka kyllä niiden nyt tälläsen rotevan pojan paino ees pitäis kestää..
En suosittele kelllekkään rotevalle/lihaksikkaalle niitä hemmetin leluja, sitten se mun derbi on ollu jo korjauksessa 2 viikkoo monen eri vian johdosta.No noin ainakin 95 prossaa derbeillä ajavista niin ei paina yli 100kg. En ihmettele kyllä. Missä tahansa mopossa menee jouset pohjaan siittä painosta.
- iniset
zsdgjgjgh kirjoitti:
No noin ainakin 95 prossaa derbeillä ajavista niin ei paina yli 100kg. En ihmettele kyllä. Missä tahansa mopossa menee jouset pohjaan siittä painosta.
MITÄ vittua sää iniset saatanen hytttynen oot varmaan joku 32 kg luuviulu, tuu tänne Helsinkiin ottaa matsii mun kaa, itikka.
- ksamksmda
iniset kirjoitti:
MITÄ vittua sää iniset saatanen hytttynen oot varmaan joku 32 kg luuviulu, tuu tänne Helsinkiin ottaa matsii mun kaa, itikka.
Painan 115 kg eikä mun yammust mee jouset pohjaa,enduroki kaiken lisäks
- hahahahahaaa
iniset kirjoitti:
Oon kyl 55kg eli NORMAALI PAINOINEN. Taisin osua arkaan paikkaan hehheh...
- vittuileeeesdfeafrs
hahahahahaaa kirjoitti:
päät kiii ylipainoiset ihrakasat ja ketä kiinnostaa ottaa matsiii jonku läskin kaa joka hengästyy ku nostaa käden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- MDG
sahdgDASG kirjoitti:
Lopettakaa jo helvetti tuo merkeistä kiisteleminen ei jumalauta oikeasti. Vaikken ite ookkaan derbimies nii en silti hauku sitä lyttyyn.Ettekö te ihmiset tajua että tää sama päteminen jatkuu hamaan tulevaisuuteen vaikka joku merkki leimattaisiinkin ihan paskaks? Nää on makuasioita, niistä ei sovi kiistellä eikä kaikki kuitenkaan ole koskaan samaa mieltä. Kyllä ihan maalaisjärjellä pitäisi sekin tajuta että mopon kunto ja kestävyys on suorassa yhteydessä käyttötapaan. Naurettavan epäkypsää käytöstä alkaa uhota ja haastaa riitaa siitä kenen mielestä mansikka on parempi kuin mustikka.
- WORLDWIDE
sadsaaaasw kirjoitti:
Ja tietenkin lähit suoraa kaasu pohjassa huuatit paskaks ja moottorijarrutuksia 10 m välein ? SISÄÄNAJO
- aeffaef
ASa&JätKät kirjoitti:
Mä painan 112kg ja mun derbin jouset on likannu koko ajan pohjaan vaikka kyllä niiden nyt tälläsen rotevan pojan paino ees pitäis kestää..
En suosittele kelllekkään rotevalle/lihaksikkaalle niitä hemmetin leluja, sitten se mun derbi on ollu jo korjauksessa 2 viikkoo monen eri vian johdosta.Mee vaan äitis helmoihin sitä läskiä syömää
- 3242
MUttttaaa... kirjoitti:
ittellä 17000 ajettu 05 limited edition ei mitään vikaa koskaan ei mitään sähkövikojakaan.että ottakaa asioista selvää tumpulat
- homppe
sadsaaaasw kirjoitti:
Vittu kannattaisko miettiä 2 kertaa miten ajaa saatanan homo!!....mikään menopeli ei kestä älytöntä huudatusta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- JEEEEEEEEEEEEEEEEEE
3242 kirjoitti:
ittellä 17000 ajettu 05 limited edition ei mitään vikaa koskaan ei mitään sähkövikojakaan.että ottakaa asioista selvää tumpulat
Mulla taas on kinroad.
Ajettu 25 000 eikä mitn vikoja oo tullu.
Uskottavaa.
Lähes yhtä uskottavaa kuin derbi jossa ei ole vikoja. :D - jessela94
juhjui kirjoitti:
kaveril on x-race 09 ja sen mopos on vaihteet iha sökönä sen mukaa oli kyl oudot ku koetin mut sel kyl raiskas sit sisäänajon aikana kokoaja et en si tiedä mist johtuu nii jos joku tietäs voisko kertoo jtn
- dfgsdfgkjlh
sadsaaaasw kirjoitti:
kai se leipoo kun isi ostaa uuden 09 derbin ja sitten pentu hyppää kyytiin ja ykkösellä koko ajan kun ei osaa vaihtaa vaihteita... joku DT ei edes kestä kun vaihtaa ykkösen silmään -.-
- kyllä on naurettavaa
vittuileeeesdfeafrs kirjoitti:
päät kiii ylipainoiset ihrakasat ja ketä kiinnostaa ottaa matsiii jonku läskin kaa joka hengästyy ku nostaa käden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ei mulla mitään muuta tähän ole sanottavaa kun että painan itse 125kg ja olen 196cm pitkä ja mun derpissä ei ole ollut jousissa mitään vikaa kun olen mettässä ajellut ja on enduro malli. ja mitä sähköihin tulee niin joskus takavalo palaa vähän useammin ja siinä kaikki!!!!!!! niillä kenellä on jotain valitettavaa niin saatulla haastamaan matsiin niin katotaan ketä imeskelee katukivetystä!
- voi pikkuisia....
hahahahahaaa kirjoitti:
niin oot 55kg painava ja 160cm pitkä alikasvuinen
- llklkkjjgghf
3242 kirjoitti:
hei torvi, se vika pyörivä kiekko on satoja metrejä. eli sun ajokilometrit on 1700km... sinänsä yllättävää että niinkin kauan kestän
- Derbi92
Derbit on paskoja. Yhdyn tähän. Derbi on tehoton vakiona, putki sulaa jos ajaa 100km putkeen. Mulla kokemusta on. Alko putki taipua.
- hfkhdgfhg
Hehe sain parhaat naurut. Et oo derbiä ees nähny pässi.
- artj
Derbi on vakiona tehokkain mopo mitä suomessa saa ja derbin putket ei kyllä sula vaikka huuattasit kaasu pohjassa 2 tuntia
- Tehoton?
Tehoton vakiona? TM testi todisti että derbi on tehokkain vakiomopo
- fdgykj
että tottakai mopot menee rikki. vaikka niitä tuotetaan mopoja liukuhihnalla samanlaisia niin ei tarvi olla ku yks pikku halkeama niin se reistaa. niin on kaikissa mopoissa. Itse olen sitä mieltä että ihmiset ajattelee heti näin että jos pari derpiä tai jotain muuta on paskoja niin ne on sitten kaikki! kaikissa merkeissä on jossakin mopossa aina vikaa! MUTTA EI KAIKISSA! Joten jos joka ikinen esim derpi niin hajoaa heti alkuun niin sitten olen samaa mieltä mutta aina löytyy toimivia kunnon pelejä! ja jos joku ylikuumuu liikaa niin kannattaisko miettiä että paahtaako sillä täysillä ja kuinka kauan!
- ...................
Tälläset 11-12vuotiaat tulee pätemään kui huono derbi on. Kavereiden derpeissä ei oo ollu mitää vikoja vaikka ajettu jo yli 4000 kaikilla
- dsadsad
pätemätön nyyppä sun derbi mä tuun hajottaa yöl bihhaaaaaaaaaaaahh..
- ....................
dsadsad kirjoitti:
Jaahas hyvähän sun on uhota ku et tiiä mis asun. Mut polisiit tulee tänään teidän ovellenne ja selvitetään tämä asia.
- Derbi 26 000 mittaris
derbi kestää kyl parhaiten ellei niitä raiskaa vaihtelemalla vaihteita ilman kytkintä ja käyttämällä kiina varaosia. jokanen ajokki niitä jossain vaihees tarviaa.
ja 1 on kans jos vie ajokkinsa huoltoon :D hahhah. kannattaa ite laittaa KAIKKI niin tietää et se tulee kestää jopa konerempat tuleepahan hyvää harjotusta penskoille :D paitsi jos oikeesti luulee et ei osaa. ja jos jtn heikkouksia sattuu löytymään niin iskee paremman osan tilalle esim malossi, pirelli,polini,hebo.. jne eikä osta sitä halvinta mitrockin paskaa joka oikeesti meni mulla kuukauteen.. isä ei uskonu :D
ja jos joku läski valittaa jousituksesta puhuu paskaa koska on tullu ajettuu 2 päällä 90 kilosienki kavereiden kans ja jos vielä valittaa niin ostaa jonkun pro:n jossa parempi jousitus ja vaihtaa jäykemmät öljyt keulaan jos osaa :D:D:D (ennemmin kannattaa laihduttaa ja lopettaa valitus)
tosin jousikiinnitys ois mahtava pakaris :/ kierteet menee herkkään ja jtn osia ois voitu tehä laadukkaammaks.. niiku vaikka mittarinpyörittäjä vois olla metallii se pyörivä osa nii ei ikinä hajois. mut pikkuvikoja vaan DERBI ON PARAS :)
minarellin koneella olevat mopot paskoja.. ei saa ees kytkinpohjas käyntii :D ja voi luoja niitä välivapaita ja vaihteiston jäykkyyttä.. ainoo hyvä puoli on 2 tahtisuus :P - kfghkf
Derbi 26 000 mittaris kirjoitti:
derbi kestää kyl parhaiten ellei niitä raiskaa vaihtelemalla vaihteita ilman kytkintä ja käyttämällä kiina varaosia. jokanen ajokki niitä jossain vaihees tarviaa.
ja 1 on kans jos vie ajokkinsa huoltoon :D hahhah. kannattaa ite laittaa KAIKKI niin tietää et se tulee kestää jopa konerempat tuleepahan hyvää harjotusta penskoille :D paitsi jos oikeesti luulee et ei osaa. ja jos jtn heikkouksia sattuu löytymään niin iskee paremman osan tilalle esim malossi, pirelli,polini,hebo.. jne eikä osta sitä halvinta mitrockin paskaa joka oikeesti meni mulla kuukauteen.. isä ei uskonu :D
ja jos joku läski valittaa jousituksesta puhuu paskaa koska on tullu ajettuu 2 päällä 90 kilosienki kavereiden kans ja jos vielä valittaa niin ostaa jonkun pro:n jossa parempi jousitus ja vaihtaa jäykemmät öljyt keulaan jos osaa :D:D:D (ennemmin kannattaa laihduttaa ja lopettaa valitus)
tosin jousikiinnitys ois mahtava pakaris :/ kierteet menee herkkään ja jtn osia ois voitu tehä laadukkaammaks.. niiku vaikka mittarinpyörittäjä vois olla metallii se pyörivä osa nii ei ikinä hajois. mut pikkuvikoja vaan DERBI ON PARAS :)
minarellin koneella olevat mopot paskoja.. ei saa ees kytkinpohjas käyntii :D ja voi luoja niitä välivapaita ja vaihteiston jäykkyyttä.. ainoo hyvä puoli on 2 tahtisuus :PMinarelli ei ole paska. Se on jo susta kii jos et osaa käyttää vaihteistoa, jossa ei minun mielestä ole eroa kuin vakiona vaihdepoljin. Ei voi olla niin tarkkaa että kone on paska jossei saa kytkin pohjassa käyntiin, vai etkö osaa laittaa mopoa vapaalle? Ja voi luoja välivapaita kun mulla tulee kerran kolmessä päivässä paha välivapaa vaikkapa nelosvaihteella. Ei sillä kyllä se kytkinpohjassa käynnistys olisi hyvä jos on vaikka kiire mutta eipä siinä häviä kuin sekunnin kun pitää laittaa vapaalle. Näitä [>>\,,/_DeRbIMieS_heNk33n_Ja V3reEn_\,,/
- -iom
minarellin koneella olevat mopot paskoja.. ei saa ees kytkinpohjas käyntii :D ja voi luoja niitä välivapaita ja vaihteiston jäykkyyttä.. ainoo hyvä puoli on 2 tahtisuus :Pvaikka kaveri kyydis ja ite painan 55 ja kaveri 55 nii ei mee pohjaa jouset todellakaan gilerassa
- fddfdfdfdfdfdfdfdfdfdfdf
-iom kirjoitti:
vaikka kaveri kyydis ja ite painan 55 ja kaveri 55 nii ei mee pohjaa jouset todellakaan gilerassa
Mun derbi kestää vaikka siinä ois joku 130 kilonen, koska siinä on niin jäykät jouset.
- jooy
-iom kirjoitti:
vaikka kaveri kyydis ja ite painan 55 ja kaveri 55 nii ei mee pohjaa jouset todellakaan gilerassa
Itse olen aina ostanut laatutuotteita ihan sen varalta, että takuu on parempi tälläisissä enemmän "tunnetuissa" merkeissä ja sitten sen laadun tietää ja paljon paremmin saa varaosia..sun muuta.. En siis meinaa ettei derpiin saa varaosia.
Kaikki pyörät on ihan ok jos toimivat niinkuin pitää, mutta jos joku menee paskaksi vaikka jossain kiinan ihmeessä.. mitäs sitten? tulee pitkä hakureissu hakea jotain kampiakselia tai mitä ikinä joutuukaan.
Itsellä ollut kaikki pyörät yamahaa ja nyt sitten crossipyöränä on tullut suzuki rm 125
Mopo: Jammu dt
Kevari: Yamaha yzf-r125
Crossi: suzuki rm125
Meinaan vaan sitä, että kyllä kannattaa maksaa vähän enemmän kunnon pelistä..kun maksaa vähän jostain Paskasta jonka korjauskustannukset tulevatkin sitten jo kalliiimaksi, jos oisit ostanut vähän kalliiiman epelin. - 26 000 mittaris
kfghkf kirjoitti:
Minarelli ei ole paska. Se on jo susta kii jos et osaa käyttää vaihteistoa, jossa ei minun mielestä ole eroa kuin vakiona vaihdepoljin. Ei voi olla niin tarkkaa että kone on paska jossei saa kytkin pohjassa käyntiin, vai etkö osaa laittaa mopoa vapaalle? Ja voi luoja välivapaita kun mulla tulee kerran kolmessä päivässä paha välivapaa vaikkapa nelosvaihteella. Ei sillä kyllä se kytkinpohjassa käynnistys olisi hyvä jos on vaikka kiire mutta eipä siinä häviä kuin sekunnin kun pitää laittaa vapaalle. Näitä [>>\,,/_DeRbIMieS_heNk33n_Ja V3reEn_\,,/
osaan kyllä vaihteistoa käyttää. mutta minarelli paljon paskenpi käyttää ku rabasa ja se kytkin pohjas käyntii saamine on hyvä esim siel metäs :P tosin ei mulla sinne kyl ikinä sammu. ja jos et huomaa muuta eroo ku jonku vaihepolkimen niin oot aika tietämätön ja sinä se varmaan sillä vapaalla aina ajeletki :D ku niin tarviat sitä.
ja ku kävin testaa riejun uutta jtn näyttely mopoo niin löyty välivapaita jo - asjdpk
jooy kirjoitti:
Itse olen aina ostanut laatutuotteita ihan sen varalta, että takuu on parempi tälläisissä enemmän "tunnetuissa" merkeissä ja sitten sen laadun tietää ja paljon paremmin saa varaosia..sun muuta.. En siis meinaa ettei derpiin saa varaosia.
Kaikki pyörät on ihan ok jos toimivat niinkuin pitää, mutta jos joku menee paskaksi vaikka jossain kiinan ihmeessä.. mitäs sitten? tulee pitkä hakureissu hakea jotain kampiakselia tai mitä ikinä joutuukaan.
Itsellä ollut kaikki pyörät yamahaa ja nyt sitten crossipyöränä on tullut suzuki rm 125
Meinaan vaan sitä, että kyllä kannattaa maksaa vähän enemmän kunnon pelistä..kun maksaa vähän jostain Paskasta jonka korjauskustannukset tulevatkin sitten jo kalliiimaksi, jos oisit ostanut vähän kalliiiman epelin.Niissä mitää vitun sähkövikoi oo,toi o nii teini juttui toi "BARBI O SÄHKÖVIKA xDXD11!!1"
- antinerd
dsadsad kirjoitti:
ala tehdä jotai muutaki ku pelata jotai maksullista nettiroolipelia ja hanki elämä niin huomaat että ei oo mitää hankalaa sanoo nämä OMG LOL WTF ja sen sellaset ihan suomeks ja kokonaisina lauseina
- spkjglkjkd
jooy kirjoitti:
Meinaan vaan sitä, että kyllä kannattaa maksaa vähän enemmän kunnon pelistä..kun maksaa vähän jostain Paskasta jonka korjauskustannukset tulevatkin sitten jo kalliiimaksi, jos oisit ostanut vähän kalliiiman epelin.jätkähän puhuu asiaa! eli mieluummin maksaa vaikka tonnin jostai kunnon vehkeestä ku 300 jostai 80kg paskakasasta
- jessela94
kfghkf kirjoitti:
Minarelli ei ole paska. Se on jo susta kii jos et osaa käyttää vaihteistoa, jossa ei minun mielestä ole eroa kuin vakiona vaihdepoljin. Ei voi olla niin tarkkaa että kone on paska jossei saa kytkin pohjassa käyntiin, vai etkö osaa laittaa mopoa vapaalle? Ja voi luoja välivapaita kun mulla tulee kerran kolmessä päivässä paha välivapaa vaikkapa nelosvaihteella. Ei sillä kyllä se kytkinpohjassa käynnistys olisi hyvä jos on vaikka kiire mutta eipä siinä häviä kuin sekunnin kun pitää laittaa vapaalle. Näitä [>>\,,/_DeRbIMieS_heNk33n_Ja V3reEn_\,,/
nii se rabasan laatu ei pysty vaihtaa paikallaa vaihteita ja turhaa joku väittäs et pystyy jos kaverien x-race 09 ja extreme 09 ei pysty.
- dstjjdfhkfdk
26 000 mittaris kirjoitti:
osaan kyllä vaihteistoa käyttää. mutta minarelli paljon paskenpi käyttää ku rabasa ja se kytkin pohjas käyntii saamine on hyvä esim siel metäs :P tosin ei mulla sinne kyl ikinä sammu. ja jos et huomaa muuta eroo ku jonku vaihepolkimen niin oot aika tietämätön ja sinä se varmaan sillä vapaalla aina ajeletki :D ku niin tarviat sitä.
ja ku kävin testaa riejun uutta jtn näyttely mopoo niin löyty välivapaita joKyllähän mää huomaan että niisä on eri vaihteisto, mutta en oo nii tarkka että toine olis paskempi. Oikeasti, ei ne vähäiset välivapaat haittaa paskaakaan ainakaan mun mielestä ja tämäkin alkaa olla jo makuasia. Olkoon sitte TERPIN vaihteisto parempi.. ihan mite vaa haluat!
- 26 000 mittaris
jessela94 kirjoitti:
nii se rabasan laatu ei pysty vaihtaa paikallaa vaihteita ja turhaa joku väittäs et pystyy jos kaverien x-race 09 ja extreme 09 ei pysty.
no tottakai pystyy...jos paikallaa meinaat vaihtaa niin pitää tietysti liikauttaa mopoa tai mitä tahansa muuta eteen/taakse pikkasen niin vaihtuu..
kannattaa tietää asioista jtn edes ennenku rupee jtn selittää :D luulitko tosiaan että niitä ei voi paikallaa vaihtaa :D taas jtn niitä joittenka isät on ostellu kalliita laitteita sellasille jotka ei niistä mtn tiedä :P - jessela94
26 000 mittaris kirjoitti:
no tottakai pystyy...jos paikallaa meinaat vaihtaa niin pitää tietysti liikauttaa mopoa tai mitä tahansa muuta eteen/taakse pikkasen niin vaihtuu..
kannattaa tietää asioista jtn edes ennenku rupee jtn selittää :D luulitko tosiaan että niitä ei voi paikallaa vaihtaa :D taas jtn niitä joittenka isät on ostellu kalliita laitteita sellasille jotka ei niistä mtn tiedä :Pnoo kuule mul rieju 07 ja pystyy ilman liikuttamist vaihtaa vaihtetit tarkotin derbis et nii kun sanoit että ei paikkallaa pysty mut olen molempii ajanu ni paikallaa ei pysty mut jos liikuttaa mopoo ni onnistuu:D emt kumpi ny parempi minarreli vai rabasan minarellii on kyl enemmä mopois mut kummiski kato ku riejus yamahas ynnä muis pystyy vaihtaa ilman liikuttamist mut :D mikä mopo sul o? vai onks? vastaa
minarellin koneella olevat mopot paskoja.. ei saa ees kytkinpohjas käyntii :D ja voi luoja niitä välivapaita ja vaihteiston jäykkyyttä.. ainoo hyvä puoli on 2 tahtisuus :PMulla on 07 derbi vakiona ja kyllä jää kavereiden viritetyt paskat jälkeen. ja on niitä ajokilometrejäkin jo aika lailla kertyny :)
- siis siis
SIIS MITÄ VITTUA!?
- r5678
mitä te sönkkäätte siellä?
En kommentoi! Teinit....
- asdsdtdstdr6
*************** kirjoitti:
En kommentoi! Teinit....
JIIHaAaaaAAA!!!1 LOLLOOLOLOLOLLLLOOOOOOLLLOOLLOLOLOLOLOOLLLOLOLOL
Phil Collins -darra
- .
2-tahti mopot on pellejä ja vähä ärsyttäviä, mutta oon sitä mieltä että ei derbit ny niin paskoja oo... En silti oo mitään mieltä!
- jnlnmlkmoj
Liitympäs keskusteluun, ilmoitan että manki vie, odottelen hurjaa argumenttimäärää ja valitusta kuinka paska manki on, mutta ainakaan siinä ei oo kovin paljoa vikoja(honda).
- juujuu
jnlnmlkmoj kirjoitti:
Liitympäs keskusteluun, ilmoitan että manki vie, odottelen hurjaa argumenttimäärää ja valitusta kuinka paska manki on, mutta ainakaan siinä ei oo kovin paljoa vikoja(honda).
Elikkäs, miks vitussa teiän pitää kiistellä siitä että mikä on paras mopo tai kuka on ylipainonen? Ei niin mitää järkeä. Tuntuu että suurin osa täälläki on tyylii 12-14 vuotiaita ja luulee olevansa kovia sanoessaan että toi on läski ja mun mopo on paras derbit paskoja blaablaablaa.
Itelläni on derbi. Vikoja löytyy, plussia löytyy. Entä sitte? Sama kaikissa mopoissa, oli se sitte husse tai jinkkukinkku. Ei tässäkää oo mitää järkeä.
Ja tosta derbien konevioista, ei niitä tuu sen enemmän ku muissakaa jos vaa jaksaa huoltaa.. Ei nää oo mitään ikiliikkujia, kaikki hajoo joskus. Jopa teiän fiskarsin musta/oranssissa ruohonleikkurissa ja teiän vitun laskemattomissa kiveksissä.
Lopettakaa jo ihmeessä. Vittu. :D - rults
juujuu kirjoitti:
Elikkäs, miks vitussa teiän pitää kiistellä siitä että mikä on paras mopo tai kuka on ylipainonen? Ei niin mitää järkeä. Tuntuu että suurin osa täälläki on tyylii 12-14 vuotiaita ja luulee olevansa kovia sanoessaan että toi on läski ja mun mopo on paras derbit paskoja blaablaablaa.
Itelläni on derbi. Vikoja löytyy, plussia löytyy. Entä sitte? Sama kaikissa mopoissa, oli se sitte husse tai jinkkukinkku. Ei tässäkää oo mitää järkeä.
Ja tosta derbien konevioista, ei niitä tuu sen enemmän ku muissakaa jos vaa jaksaa huoltaa.. Ei nää oo mitään ikiliikkujia, kaikki hajoo joskus. Jopa teiän fiskarsin musta/oranssissa ruohonleikkurissa ja teiän vitun laskemattomissa kiveksissä.
Lopettakaa jo ihmeessä. Vittu. :DSkyteam vie nuo derbit
- monkeynj
jnlnmlkmoj kirjoitti:
skytari RUlzz
- jessela94
juujuu kirjoitti:
Lopettakaa jo ihmeessä. Vittu. :Dkaveri puhuu asiaa! mul rieju ei viel vikoi ole :D kaikki kestää jos huoltaa no kiinalaiset ei.. =D täs derbi haukkumis hommas must ei kyl oo järkee yhtää et hv derbiä haukkuvat ja riejua :D
- t6yusr5y
Täällä on just tommosii kakaroit itkemäs ku ne ei saanu derbii vaa jonku skyteamin. Tunnen monia joiden derbeillä on ajettu yli 15000 ja on toiminut hyvin.
- jessela94
eläpäb:D
- Skaaitiimi
AHhhh
- eras!
!! otsikko että h4luun ostaa skyrtan joltaaki jos van sopii vaikka?
- gfdg
fdgf
- Derbi=laatuu
Skyteam = Köyhien halpa vaihtoehto, Derbi = Perusihmisten laatuvaihtoehto..
Voihan toki rikaski ajaa Skytèamilla, mutta kaikki kyllä nauraa.. - Perserassi
Derbi=laatuu kirjoitti:
Skyteam = Köyhien halpa vaihtoehto, Derbi = Perusihmisten laatuvaihtoehto..
Voihan toki rikaski ajaa Skytèamilla, mutta kaikki kyllä nauraa..Kyllä nyt Skyteam aina jonki barbin vie. Kaikki niille derbi pelleille kyllä nauraa. Derbit pois teiltä.
- Kyllästyny....
Itse en ole vielä saanut korttia. Ajan tolla kiinan ihmeellä, hyvä seki ei vikoja mutta kaasu hirttää koko ajan kiinni. Kun kortin saan aijon ostaa Derbin tai yamahan kumpiki yhtä hyviä. Ja jos joku ostaa jonku skyteamin se on ekan kuukauden hyvä ja sit alkaa tuleen vikoja, sitte tulee se ongelma et mistä saa varaosia, kun taas derbiin löytyy varaosia joka valikoimista. ET EI MUUTAKU ET DERBI ON PARAS (no on yamahaki)
- Vitun barbit
Derbi on vaarallinen muille tiellä liikkujille. Vittuun sellaset paskat Suomesta!
- kiikkuun tuommoset
Sinä olet vaarallinen itsesi lisäksi myös muille! Joten painu vittuun Suomesta!!
- sdagadfhdfhdahdf
Mee lutkuttaa isäs munaa! Jos se vaikka ostais sulle siitä hyvästä 4000e derbin
- kiikkuun tuommoset
No minähän lutkutan mitä haluan! Vaikka Derbiäni!
- jooo o
vitun homot! tietty se kone leikkaa kii jos ei sit sisäänaja kunnol!!! mut ostakaa pvni ootte tyytyväisii!!! itselläni on eikä mitää vikoja.
- drd
vittu derbeis ei oo mitää vikaa. mopo ku mopo. vittu solifer sm:mit vittuu liikenteest nii ois parempi
- 5jk959j
KAIKKI MOPOT ON P4SKOJ4
- dfdhdfhdfhdfgdfgdt
Sinut pitäs heittää vittuun liikenteestä niin siellä olis turvallista liikkua. Jaa että miksi kaikki haukkuu derbiä, no minäpä kerron. Meet lukemaan iha mitä tahansa muuta keskustelua missä pyydetää neuvoa, koska mopo on paskana (aprilia, yamaha, rieju yms..) nii heti eka kommentti on tällänen "Työnnä se p4sk4s suoho ja osta derbi!". Menkää derbi pojat kotii kasvamaan, että tulis edes pikkusen järkeä päähän, ettekä tulis joka helvetin keskusteluun kehumaan teidän 10000000e derbiä.
- -Jaska.
muutako turpaan vaan
- jujaskj
Tässä päästään taas tähä yleiseen juttuun: eihän se siitä moposta ole kiinni miten se toimii ja miten ei vaan siitä joka sillä ajaa, onko taitoa ajaa, onko taitoa korjata ja näin pois päin... Voisiko sanoa lapsellista haukkua jotain josta ei tiedä?
- heipenikat!
ja taas jälleen törmäämme ongelmapenikoihi joilla ei ole varaa ostaa laatu mopoa.! kyllä me kaikki derbi kuskit tiedämme mikä on paras! ja vaadimme VAIN parasta... ja jos joku ex derbi kuski tulee huutelee et heti leipo kiini ´ja kokoaja sähkövikoja niin se on merkki siitä että tällä kertaa derbi on annettu jollekki sukukypsättömälle kersalle joka ei tiiä mistää mitään! ja varsinkaan mopoista!
- wfaaghe
derbi tallii huome
- DERBI<3
ite en oo löytäny kahen vuoen aikana derbistäni mitään vikaa.. joten suksikaa kuuseen te derbin pilkkaajat.... >:D
- Yhdy ittees pelle
Mulla ollu noin kaks vuotta derbi eikä oo kertaakan ollu mitään vikaa!
- sfswfw
Eikö näitä keskusteluja voi millään pitää asiallisina.. 14v mopojonnet tulee tänne uhomaan tuu keskustaa yöllä, ja varmaan kuiteski jättäs tulematta..
eikä ne derbit varmaan nyt mitää ällyttömän paskoja voi olla varmaan tyyppikohtasta, ja huolenpidosta.. itellä on pökötti..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144