Minulla on kaksi hiilipiirosta, joiden tekijästä en saa selvää.
Yksi on 1948 A tai H Talvio. Oliko näillä taiteilijoilla enenmänkin tuotantoa.
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2098211.jpg
Kenen tekemä hiilipiiros
10
4586
Vastaukset
- ArtZone
Minulla on saman taiteilijan 3 piirrosta.
Yksi on vuodelta -49 ja kaksi vuodelta -51.
Signeerattu nimellä A.Talvio.- klog
Täältäkin löytyy tuollaista taidetta Signeerttu A. Talvio vuodelta -61. Kuvassa vesiputous.
Olisi kiva tietää, ovatko nämä minkään arvoisia? - Heli 51
klog kirjoitti:
Täältäkin löytyy tuollaista taidetta Signeerttu A. Talvio vuodelta -61. Kuvassa vesiputous.
Olisi kiva tietää, ovatko nämä minkään arvoisia?Minultakin löytyi vanhempien jäämistöstä pari Talvion hiilityötä v.1948. Onkohan niillä mitään arvoa !
Heli - Taide
Heli 51 kirjoitti:
Minultakin löytyi vanhempien jäämistöstä pari Talvion hiilityötä v.1948. Onkohan niillä mitään arvoa !
HeliOstin juuri ko. taiteilijan kehystetyn grafiikkatyön v.-53 huutokaupalla ja maksoin kokonaiset 4 euroa...siis halvalla sain! Netissä pyynnit n.20-30 Euroa/ kpl.
- Regina Rento
Taide kirjoitti:
Ostin juuri ko. taiteilijan kehystetyn grafiikkatyön v.-53 huutokaupalla ja maksoin kokonaiset 4 euroa...siis halvalla sain! Netissä pyynnit n.20-30 Euroa/ kpl.
Hiilipiirros: Taleva järvi ? Vuodelta -47
- toisen talun tekijä
Regina Rento kirjoitti:
Hiilipiirros: Taleva järvi ? Vuodelta -47
Kuka on tekijä kahdessa ylemmässä piirroksessa. (toinen kuva ei näkyvissä)
- null Lepe
null Todennäköisesti A Talvio. Omistan A Talvion hiili- lyijykynätyön vuodelta 1938. Joka on tehty hyvin lapsenomaisesti. H Talvio on todennäköisesti hänen poika.
- graffigna
ainakin hyvin samantapainen hiilityö.
Ilmeisesti siis tuotantoa enemmänkin...
Millaiset kehykset noissa töissä? Onko pelkkä lasi joka teipattu mustalla teipillä reunoista? - Kolinmaisema
Oulun kierrätyskeskuksessa on A. Talvion tekemä "värikynätyö,takana teksti arvomalli." Vuodelta 1917.
- SHR
Minulla on A Talvio hiilityö Kaivo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311