TULETTE TÄLLE SIVULLE JAUHAMAAN JOTAIN PASKAA ETTÄ HYI KUN OLI HUONO ELOKUVA JA PITI VETOAKIN LYÖDÄ VOI VOI MENETIN RAHAT JA PLAA PLAA.MITÄ JÄRKEÄ JAUHAA OMIA MIELIPITEITÄ KUN EI SE JOHDA MIHINKÄÄN KUITENKAAN.JOS ETTE PITÄ ORLANDOSTA NIIN ETTE PIDÄ.MINÄ PIDÄN AINAKIN X)
En tajua teitä,HYVÄT IHMISET!!!
7
502
Vastaukset
- höpötti
tuo ilo ilmeisesti kommentti kaikkiin O.B. vastaisiin keskusteluihin. Kuunteleppas mitä paskaa itse jauhat.
- hyvä ihminen
Sitä samaa. Mitäs toi sun viestis on muuta kuin omien mielipiteiden jauhamista.
- nanna
Olen kanssasi ihan samaa mieltä!!!!!
- Puristi
Onhan se netissä raivoaminen oman pään seinäänhakkaamista parempi vaihtoehto.
- Melyanna
heh... ajatelkaapa miten paljon lommoja seinissä olisi ja kuinka kalliiksi se kävisi, jos ihmiset ei kävis täällä päästämässä höyryjä. tulee paljon halvemmaksi hakata näppäimistöä...:) eheh-ehe... tais olla aika huono vitsi...
- minä
Olen kanssani samaa mieltä... ole sinäkin.
- menninkäinen
Siis kyllähän minäkin pidän TSH leffoista ja kirjoista, mutta en kyllä nyt ymmärrä sinua...tän homman tarkotushan on tuoda esille omia mielipiteitä ja keskustella niistä. Oli se sitten sinun mielipiteiden mukaista tai vastaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575