Näppäimistön vaihtoa..

Tilt111

Ostin eilen Tilt peli kaupasta tietokoneeseen peli näppäimistön, kotona huomasin kuitenkin, että olinkin ostanut väärän mallin, kuin mitä olin tarkoittanut ostaa. Tänään kävin siellä Tilt kaupassa, ja yritin palauttaa tuotetta, mutta eivät ottaneet vastaan, vaikka en ollut edes kytkenyt näppäimistöä kertaakaan tietokoneeseen. Ne yritti tarjota mulle vastineeks lahjakorttia niitten kauppaan sen näppäimistön hinnan veroisesti, mutta koska siellä ei myyty sitä näppäimistöä jonka olisin alunperin halunnut ostaa, niin en ottanut lahjakorttia. Ne sano että vaan jos se näppäimistö on viallinen, niin ne voi purkaa ostoksen. Pitääkö mun nyt toivoo että toi on jotenkin viallinen ja kokeilla sitä, vai mitä?? Ei tää muuten harmittais, mutta kun näppäimistöllä oli hintaa kuitenkin 50e joka on suht paljon näppäimistöstä, niin haluaisin kuitenkin ihan vastinetta rahalle...

4

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

Kaupan purku edellyttää yleensä sitä, että laite on rikki tai jos se on ehjä, se on sellaisessa kunnossa, että se voidaan myydä eteenpäin. Jos siis olet purkanut sen myyntilaatikosta pois ja avannut suojamuovit yms. ehto ei toteudu. Tämän myyjäkin olisi maininnut jos olisit kysynyt palautusoikeudesta.

"Pitääkö mun nyt toivoo että toi on jotenkin viallinen ja kokeilla sitä"

Toivoa aina voi mutta todennäköisesti turha yritys.

Laita näppäimistö myyntiin vaikka huuto.net:iin tai vastaavaan palveluun. Sehän on kuitenkin käyttämätön ja siinä on takuuta jäljellä.

• TILT!!!

Paketti on täysin koskematon, eikä sen mukana tullut mitään suojamuoveja, pakkaus on juuri sellainen kuin mitä se oli ostettaessa. En ole poistanut mitään muoveja/teippejä.

• juhakorkeapudas
        TILT!!! kirjoitti:

Paketti on täysin koskematon, eikä sen mukana tullut mitään suojamuoveja, pakkaus on juuri sellainen kuin mitä se oli ostettaessa. En ole poistanut mitään muoveja/teippejä.

Myyjäliike voi kieltäytyä ottamasta tuotetta takaisin vaikka mielestäni yhteensopivuus on hyvä syy kaupan purkuun. Ellei kauppa ota sitä takaisin, ainoaksi vaihtoehdoksi jää myydä tuote eteenpäin itse.

• TILT!!! kirjoitti:

voi sitten vain todeta, että kyseistä kauppaa kannattaa visusti välttää. Useimmat liikkeet kun suostuvat hyvittämään paketin joka on virheetön ja täysin myyntikelpoinen, vaikka laki ei siihen velvoitakaan kuin etämyynnissä, jolloin pakkauskin saa olla paskana jos tuotetta ei voi kokeilla rikkomatta pakkausta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe