Mä olin jostain lukevinani et subbari lopettaa jouluna Lemmen viemän..voiko olla todellista??!
Tietääkseni Saksassa on tehty ainakin 1070 jaksoa, ja meillä on menossa abaut vähän yli 400..ja luin et sub näyttää 513 jaksoa!!!!! Ei ne voi noin vaan lopettaa siis näin ihanaa sarjaa joka koukuttaa perusteellisesti..tahtoo nähdä hamaan loppuun kaikki jaksot:) no allekirjoitettu on!)
Joulunako sit Suomessa loppuu..
3
436
Vastaukset
- huhu
Tällai saadaan huhu syntyyn. Ollaan lukevinaan jostain (lehti, netti, keskustelupalsta?) jotain epämääräistä. Jakso 513 ei ees tuu joulukuussa. Tän kirjottaja on varmaan jonkun Lemmen viemäätä vihaavan kuriiri. Kohta tää huhu kiertää kaikki keskustelupalstat.
- fanitan
No sori kun en muista mistä luin et subilla on oikeudet vaan 476 jaksoon..ja ei tod ole mikää *huhu* vaan näin olen lukenut.
Enkä ole mikään LM vihaava kuriiri vaan päinvastoin fanitan kybällä tätä saksalaista laatusarjaa, ja toivon että näkyy suomessa kaikki tehdyt jaksot hamaan loppuun, joten älä ala nimittelee...ja tuskimpa on ainut *huhu*joka keskustelufoorumeissa kiertää;) - ihmettelee vaan
fanitan kirjoitti:
No sori kun en muista mistä luin et subilla on oikeudet vaan 476 jaksoon..ja ei tod ole mikää *huhu* vaan näin olen lukenut.
Enkä ole mikään LM vihaava kuriiri vaan päinvastoin fanitan kybällä tätä saksalaista laatusarjaa, ja toivon että näkyy suomessa kaikki tehdyt jaksot hamaan loppuun, joten älä ala nimittelee...ja tuskimpa on ainut *huhu*joka keskustelufoorumeissa kiertää;)Anteeksi nyt, kun uskallan kysyä, mutta miten nuo mainitut 513 jaksoa ja joulu liittyvät siihen, että "subilla on oikeudet vaan 476 jaksoon". Onko kyseessä kaksi eri kirjoittajaa, jotka molemmat ennustavat sarjan loppumista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299