Voisko joku ystävällinen jelpata mua ja selittää miten menee meidän kohdalla:
Elikkä nyt elokuun puolessa välin loppuu vanhempainloma mulla ja jään kesälomalle (pidän pitämättömät jotka kerty äp-lomallani). Saanko kotihoidontukea tältä ajalta? Entä voinko hakea hoitolisää (lapset 1v 8kk ja toinen 7kk)? Eikös se mene niin että saa hoitolisää ainoastaan tuosta vanhemmasta? (tietty tulot vaikuttaa paljonko saa)
Toinen asia on se että uusi äp-lomani alkaa jo lokakuun alussa, saanko äp-lomallani hakea hoitorahaa tai hoitolisää kummastakin lapsestani kun jäävät kotio vai toisesta vaan? Vai mites tämä sitten menee?
Älkää käskekö kelan sivuilta kattoon, katsellut jo ihan tarpeeksi mutta en saa mitään selkoa sieltä=(
Kysyn ensin täältä ja sitten painun kelaan eli ois kiva tietää hiukan ennen kun sinne lampsii, kiitoksia teille jotka vastaatte vaivannäöstä!!
Kodinhoitotuki ja hoitolisä
en tajua niin en tajua=(
1
409
Vastaukset
- jfasfhga
HoitoRAHAA voit hakea heti äloman jälkeen. HoitoLISÄÄ siitä lukien kun sun palkallinen aika loppuu. Täytät hakemuksen netissä ja postitat miehen palkkalapun kelaan.
Muita lippuja ei liitteeksi tarvita.
Molemmista saa hoitorahaa, jos kunnallinen hoito ei ole kuvioissa tuntiakaan viikossa. Nuorimmasta enemmän ja vanhemmasta vähemmän.
Kelaan ei kannata lampsia. Puhelinnumero tähän asiaan löytyy kelan sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391