Onko mahdollista, että iho oireilee siitepölyn takia? Itselläni on todettu siitepölyallergia, ja silmätipat ja suihkeet pitävät pahimmat oireet poissa. Iho kuivuu ja kutisee kuitenkin tosi paljon sekä punoittaa (suun ympäristö, kaula, silmäluomet).
Minulla on hieman atooppinen ja tosi kuiva iho, joten talvella iho on yhtä paha ellei jopa pahempi kuivuuden takia. Mutta nyt ei kesälläkään pääse oireista eroon! Epäilivät hisuväriallergiaakin, mutta tuskin se sitä on.
Kortisoonit auttaa, mutta ei niitäkään voi koko ajan käyttää. Onko hyviä vinkkejä?
Iho-oireita siitepölystä?
wet
1
944
Vastaukset
- on atoopinen
ihottuma joka pahenee siitepölystä, varsinkin pujosta. Ruokavalio on auttannut, en syö mitään sokeria tai valkoista vehnäjauhoja. Tämän lisäksi olen jättännyt pois maitotuotteet ja kotimaiset viljat. Iho on nyt aika hyvässä kunnossa siitepölyajasta huolimatta. Allermin on myös hyvä luontaislääke samoin Urticalsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411