selluliitista? Eli kertoisitteko, te - jos teitä on, joilla on ollut selvää selluliittia ja se on lähtenyt pois? Läski lähtee juu, mutta oletteko päässeet eroon appelsiini-ihosta? Millä?
Kuka päässyt eroon...
8
9800
Vastaukset
- puupää
liiku enemmän ja syö vähemmän. Ja lopeta itsellesi valehtelu.
- Tuuli
n.1h kävelylenkki 4*viikossa ja terveellinen ruoka siis aika rasvaton.
- viivi
Minulla myös takamuksessa ja pakaroissa selluliittia.
Harrastan kerran viikossa aerobickia ja sen lisäksi kävelen ja käyn uimassa.
Olen kasvissyöjä, enkä juurikaan käytä rasvaa. (paitsi sipseissä :)
SElluliitti silti on ja pysyy.
Ei ole myöskään kuorinta tmv voiteet auttaneet - illE
viivi kirjoitti:
Minulla myös takamuksessa ja pakaroissa selluliittia.
Harrastan kerran viikossa aerobickia ja sen lisäksi kävelen ja käyn uimassa.
Olen kasvissyöjä, enkä juurikaan käytä rasvaa. (paitsi sipseissä :)
SElluliitti silti on ja pysyy.
Ei ole myöskään kuorinta tmv voiteet auttaneetEt liiku tarpeeksi.
Ei yksi jumppatunti viikossa ja sitten (vähän?) epäsäännöllisesti (?) kävelyä ja uintia auta selluliitin täydelliseen poistoon.
Liiku enemmän, vähintään 4 kertaa viikossa tunnin ajan kunnon hiki ja syke korkealla.
Lisäksi tarkkaile rasvoja vielä enemmän, kyllä kasvisruuatkin voivat olla rasvaisia.
Voiteet eivät auta mitään pysyvästi. - Olen hoikahko selluliitti p...
illE kirjoitti:
Et liiku tarpeeksi.
Ei yksi jumppatunti viikossa ja sitten (vähän?) epäsäännöllisesti (?) kävelyä ja uintia auta selluliitin täydelliseen poistoon.
Liiku enemmän, vähintään 4 kertaa viikossa tunnin ajan kunnon hiki ja syke korkealla.
Lisäksi tarkkaile rasvoja vielä enemmän, kyllä kasvisruuatkin voivat olla rasvaisia.
Voiteet eivät auta mitään pysyvästi.Minä liikun paljon..tai erittäin paljon 1.1.2004 lähtien,,,ei senttiäkään vatsalta lähtenyt. Tammikuussa 1,5cm reisistä vain.
Siis bodybumppia 3 krt/ vko ja n.10 h aerobista / vko...Sekään ei siis riitä!
Tiä kuinka paljon sitten tarttee liikkua? - kcal
Olen hoikahko selluliitti p... kirjoitti:
Minä liikun paljon..tai erittäin paljon 1.1.2004 lähtien,,,ei senttiäkään vatsalta lähtenyt. Tammikuussa 1,5cm reisistä vain.
Siis bodybumppia 3 krt/ vko ja n.10 h aerobista / vko...Sekään ei siis riitä!
Tiä kuinka paljon sitten tarttee liikkua?Niin,onko se sen arvoista.oisko sitä sit onnellinen...
- selluleidi
Lopeta hormonaalinen ehkäisy. Mulla oli selluliittia kun söin pillereitä. Lopetettuani ne, selluliitti hävisi alle vuodessa. Nyt mulla on Nuvaring käytössä ja selluliittia on taas vatsassa, reisissä, pepussa, jopa käsivarsissa. En voi edes sortseja tai minihametta käyttää kun sellu alkaa heti polvien yläpuolelta.
- entinen sellupylly
ei se suoranaisesti tarkoita sitä että esim e-pillerit tuovat sellun... itse olen käyttänyt e-pillereitä useita vuosia, kyllä se on siitä kiinni miten ihminen liikkuu, yksinkertaisesti ihminen ei liiku tarpeeksi ja siksi varsinkin naisilla ylimääräinen rasva tuppaantuu keräytymään peppuun! sain itseltäni pois selluliitit ankaralla treenillä 4-5 kertaa viikossa, mutta se on tosi kurinalaista hommaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088