Fopalle try-out soppari

Nambör 29

Hyvä että Forsbackalle annettiin try-out sopimus. Tosiaan kuuluu Ässiin tämä mies.

Ihan lähtisin nyt kokeilemaan Foppaa neloskentässä kahden muun rymistelijän kanssa, esim. Forsbacka-Laaksonen-Huhtanen, kaikki porilaislähtöisiä miehiä, joista kaikki tykkää taklata tosi paljon. Huhtanen osaa vielä paukuttaa maalejakin, joten tuossa voisi olla mielestäni ihan toimiva ketju.

3

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nambör 99

Laaksonen ei ole sentteri.
      Ja jos Niemeä siihen kaavailet, kannattaa varautua, sillä kaveri ei ihan kypsä tunnu vieläkään olevan kun tupakki maistuu....

• Nambör 29

ei siinä pakko ole Laaksosen ollakaan. Tommonen nuori taklaava hyökkääjä joka siinä' keskellä osaa pelata kelpaa siihen hyvin. Ja Niemen kohdalla jos kerran tuommosta harrastaa niin saa minun puolestani pistää vilttiketjuun saman tien.

• Näin sen näin
        Nambör 29 kirjoitti:

ei siinä pakko ole Laaksosen ollakaan. Tommonen nuori taklaava hyökkääjä joka siinä' keskellä osaa pelata kelpaa siihen hyvin. Ja Niemen kohdalla jos kerran tuommosta harrastaa niin saa minun puolestani pistää vilttiketjuun saman tien.

Foppa pelasi tänään Niemen ja Mäkisen kanssa nelosvitjassa. Ja oli mielestäni ässien harvoja onnistujia. Luistin kulki, syötöt lähtivät älykkäästi ja selkeä pyrkimys maalin tekoon. Luonnollisesti myös muutama ifk-pelaaja seinälle. Mies on ottanut kiekollisessa pelaamisessa ja luistelussa hirmuisen askeleen eteenpäin. Millainen loikka olisikaan jos olisi toisenkin kauden loukkaantuneena... Muita näkemyksiäni illan pelistä: Mäkilä&Huhtanen&Savinainen&Kuparinen esiintyivät edukseen(nelosketjun lisäksi), Piros ja Kivenmäki olivat vielä kesälomatunnelmissa. Herroja ei peli juuri kiinnostanut. Pirosissa on potentiaalia ässien kaikkien aikojen huonoimmaksi ulkomaalaisvahvistukseksi. Tämä siis yhden miehen mielipide yhden ottelun perusteella. Toivottavasti olen väärässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5324
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4508
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2038
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1307
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe