Suomen luonnonsuojeluliiton toimistoon, koska ne haluavat karhuja lähelleen. Lappeenrantalaiset isät, äidit ja lapset eivät halua niitä kotipihoilleen.
24.7.2009 11:46
A A Helsingin Sanomat
Lappeenrannassa Kanavansuun asutusalueella liikkuu karhu.
Kaakkois-Suomen hätäkeskus kehottaa ihmisiä pysymään sisätiloissa ja liikkumaan ulkona varovaisuutta noudattaen.
Kaikki muut ehdotukset ovat perseestä. Ja sen joka puolustaa tuota lappeenrannan karhua on pystyttävä majoittamaan se myös itse. On hullua vaatia toisten pihoille karhuja jos ei itse pysty niitä majoittamaan.
LAPPEENRANNAN KARHU VIETÄVÄ
19
912
Vastaukset
Pelottaako vellipersettä?
Minä olen aina toivottanut karhut ja sudet tervetulleiksi tontilleni. Kohtelen niitä kuin arvovieraita. Katsos kun mulla ei pelota, olenhan karhun ja suden ystävä. Karhu on mahtava eläin.- sinut..
aamupalaksi.. vai onko niin ettet kelpaa edes niille..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH - buaahh
vellittömällä perseellä on 100m:n säteellä kotiovestaan, kun on noin karhuystävällinen.. kerro sitten osoite niin laitetaan media paikalle. saat kuitata palkkiot itsellesi ...
buaahhhabuuaahhbaahh.. buaahh kirjoitti:
vellittömällä perseellä on 100m:n säteellä kotiovestaan, kun on noin karhuystävällinen.. kerro sitten osoite niin laitetaan media paikalle. saat kuitata palkkiot itsellesi ...
buaahhhabuuaahhbaahh..Kaakkois-Suomen hätäpaskakeskus, heh heh...
Jos minä asuisin Lappeenrannassa, laittasin lapseni tervehtimään uljasta karhua. Turha pelottelu ja propagandan syöttäminen lapsille on sairasta. Sen sijaan kannattaa opettaa luonnon kunnioittamista ja ymmärtämistä.- hahahah..
Susianalyytikko kirjoitti:
Kaakkois-Suomen hätäpaskakeskus, heh heh...
Jos minä asuisin Lappeenrannassa, laittasin lapseni tervehtimään uljasta karhua. Turha pelottelu ja propagandan syöttäminen lapsille on sairasta. Sen sijaan kannattaa opettaa luonnon kunnioittamista ja ymmärtämistä.ei eunukki osaa edes vastata kysymyksiin..
eunukki... hahahahahah... - lkdsfölask
Karhu ei osaa käyttää hissiä eikä suostu menemään kuudennen kerroksen yksiön parvekkeelle.
Sitä paitsi karhu karttaa sille tuntemattomia asioita. Se kavahtaa takkuista nukkavierua olemusta ja marisätkän hajua...
- naureskelija
Eihän tuollaisille pelkurikuraperseille voi kuin naureskella.
- te molemmat
nimimerkit, olette luultavasti sama yksilö kun molempien jutut ovat tosi säälittäviä.
Vuodesta toiseen saman vikinän toistoa, mitää kehitystä ei tapahdu. - se siinä
miten menee..
buaah
buaah
buaah
buaah
buaah
buaah
buaah
buaah
skd,mv cmvc,mnfflfv.kcvn c,. - vapaa...
osuva ja hupaisa sana tämä "pelkurikuraperse". Näitähän riittää tässä maassa.
pelkurikuraperseydestä.. on siinä runkulla meriittiä...
hahahahah
hohohohoh
jeeee....... - metsään.
osuva ja hupaisa sana tämä "pelkurikuraperse". Näitähän riittää tässä maassa.
niitä susia ,karhujasi ja puita eihän niitä täällä netissä ole.
- naureskelisin,
jos olisin kuten sinä:
http://www.photochopped.org/photochop/0903/ass-head-inbred-ass-hats-photochop-1237210705.jpg
- HENGILTÄ...
TÄSTÄ ON HYVÄ JATKAA KOHTI ELUKKAVAPAATA YHTEISKUNTAA...
JEE - atlatl
...meillä Espoossakin kun on kokemusta tuosta.
Menihän tästä meidänkin kulmilta jokin aika sitten nalle ohi ja olen itse nähnyt sellaisen penskana noin 300 metrin päästä...
Eli tänne vaan jos itseä noin pelottaa.
Ärsyttää vaan välillä nää automaattiset tappo- yms vaatimukset sellaiselle,jota ei itse ymmärrä.
Todennäköisyys joutua auton alle on paljon suurempi,kuin joutua karhun suuhun.
Miksei liikennettä vaadita vähennettäväksi???
Ja todennäköisempää on luokkaantua kotona,kuin karhun raatelemana.
Mihin on kadonnut suhteellisuudentaju???
Mikä meitä nykyihmisiä vaivaa,kun ollaan näin raukkoja????
Kysykää sitä itseltänne,rehellisesti.
Ilman turhia haihatteluja.- Etäisyyttä
tais olla pelkästään joku 30m ja monta karhua yhtäaikaa..
Ranuan eläinpuistossa tai sillee..
Ps. Ota muuten tuo 300kg:n turilas kotiisi ja pidä sitä hyvänä..
Ota sitten huomioon se että sen äidinkieli voi olla venäjä ja sillä on venäläiset ruokailutottumukset. - katu on
Katu on autojen koti. Älä mene häiritsemään niiden kulkua. Sitäpaitsi katu on autoille rakennettu ja ne on olleet siellä sinua ennen.
Tilastot osoittavat että jos pysyt kotona, on erittäin epätodennäkoistä että jäät auton alle.
Ihmisillä on erilaisia fobioita joihin saa apua. Mane ja kerro pelkosi lääkärille.
- nyt vingu
siellä jos etelämpäänkin muutama karhu eksyy,olettehan te etelän asukit jo vuosia suojelleet niitä pohjoisemassa asuvien sukulaistenne kustannuksella.pitäkää nyt hyvänänne kun omia nallukoita saatte.muutama susi vielä sinne lisäksi.
- ei velli *erseitä
Meillä on Ruotsissa karhu kanta yli puolet enemmän kuin teillä,eikä tuollaista naurettavaa jatkuvaa karhu kinastelua täällä mediassa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121