Sinkkumiehet, kelpaakos

teille???

2:n alle kouluikäisen lapsen Sinkkuäiti?????

6

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATMi

Ei.

• hoh-hoijaa

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

• Korian
        hoh-hoijaa kirjoitti:

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

Rehelinen vastaus. Nainen elää omaa perheidylliään, ja itse koen etten kuulu sen osaksi.

Olen lapseton sinkku, ja kiinnostunut kaltaisestani seurasta eli toisesta lapsettomasta sinkusta, jonka kanssa voi ajatella yhteistä elämää ihan puhtaalta pöydältä ilman edellisten suhteiden velvollisuuksia/rasitteita, sekä myös omia lapsia.

En halua perhettä vain velvollisuudentunnosta, vaan olla myös osa sitä...

• kelpaa ei lapset ole ongelma jos on itellään lapsia niin ymmärtää lapsiperheen arkea paremmin itelläni kolme lasta joista yksi asuu mun kanssa ja olen huomannut että naisille ei kelpaa yh-mies

• yhtä treffannut

Olin tässä parilla treffeillä yhden isukin kanssa.

Tosin, kun menin treffeille, oletin, että miehellä ei ole lapsia. Profiilissa ei ollut niistä mainintaa ja hän itse haki lapsetonta naista, joten siitä oletin, että hänelläkään ei lapsia ole.

No treffeillä ilmeni, että niitä on.

Toisilla treffeillä sitten uskaltauduin uteleemaan enemmän lapsista, ja kysyin heidän ikiään. Kävi ilmi, että niitä onkin kolme! Ed. kerralla puhui kahdesta. Ja että nuorimmalla, joka on parin kuukauden ikäinen, on eri äiti kuin näillä kahdella vanhemmalla.

Mies joi itsensä täysin humalaan tokilla treffeillä.

Yhden kerran kommentoi naismenestystää, että "eihän kukaan tällaista kolmen lapsen isää ota".

No en ottanut minäkään. Lapset periaatteessa eivät olisi olleet este. Eivät edes asu isällään.

Valehtelu ja salailu oli. Ja se kännien veto treffeillä. Muutenkin puheista selkeni, että joka viikonloppu tulee kunnon saunakaljat otettua, ja kyseisellä kerralla herra omasta mielestään joi "vähän" kun kittasi vain viiniä, siideriä ja olutta, eli ei mitään väkeviä.

(Emme sekstanneet.)

Mutta: en viitsinyt tuolle miehelle sitten syntyjä syviä selitellä. Sanoin, että ei kiinnosta. En ihastunut (mitä en tehnytkään). Luultavasti väittää minustakin, että ne lapset oli se syy, että hän ei kelvannut....

• sinkkumies 29v

Olisimme liian erilaisissa elämäntilanteissa. Yksinhuoltajanaisissa on paljon mukavia, kivoja ja kauniita naisia, mutta vaikka joku sellainen olisikin kiinnostunut minusta (sen kun näkiskin), epäilen, että elämiä olisi aika vaikea yhteensovittaa. Kokemusmaailmakin on niin kovin erilainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6917
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4431
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3826
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3508
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      188
      3455
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2959
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2664
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2501
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13