Sinkkumiehet, kelpaakos

teille???

2:n alle kouluikäisen lapsen Sinkkuäiti?????

6

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATMi

Ei.

• hoh-hoijaa

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

• Korian
        hoh-hoijaa kirjoitti:

En tarkoittanut tietenkään että sulla olisi saumaa tuohon kahden lapsen äitiin..

Rehelinen vastaus. Nainen elää omaa perheidylliään, ja itse koen etten kuulu sen osaksi.

Olen lapseton sinkku, ja kiinnostunut kaltaisestani seurasta eli toisesta lapsettomasta sinkusta, jonka kanssa voi ajatella yhteistä elämää ihan puhtaalta pöydältä ilman edellisten suhteiden velvollisuuksia/rasitteita, sekä myös omia lapsia.

En halua perhettä vain velvollisuudentunnosta, vaan olla myös osa sitä...

• kelpaa ei lapset ole ongelma jos on itellään lapsia niin ymmärtää lapsiperheen arkea paremmin itelläni kolme lasta joista yksi asuu mun kanssa ja olen huomannut että naisille ei kelpaa yh-mies

• yhtä treffannut

Olin tässä parilla treffeillä yhden isukin kanssa.

Tosin, kun menin treffeille, oletin, että miehellä ei ole lapsia. Profiilissa ei ollut niistä mainintaa ja hän itse haki lapsetonta naista, joten siitä oletin, että hänelläkään ei lapsia ole.

No treffeillä ilmeni, että niitä on.

Toisilla treffeillä sitten uskaltauduin uteleemaan enemmän lapsista, ja kysyin heidän ikiään. Kävi ilmi, että niitä onkin kolme! Ed. kerralla puhui kahdesta. Ja että nuorimmalla, joka on parin kuukauden ikäinen, on eri äiti kuin näillä kahdella vanhemmalla.

Mies joi itsensä täysin humalaan tokilla treffeillä.

Yhden kerran kommentoi naismenestystää, että "eihän kukaan tällaista kolmen lapsen isää ota".

No en ottanut minäkään. Lapset periaatteessa eivät olisi olleet este. Eivät edes asu isällään.

Valehtelu ja salailu oli. Ja se kännien veto treffeillä. Muutenkin puheista selkeni, että joka viikonloppu tulee kunnon saunakaljat otettua, ja kyseisellä kerralla herra omasta mielestään joi "vähän" kun kittasi vain viiniä, siideriä ja olutta, eli ei mitään väkeviä.

(Emme sekstanneet.)

Mutta: en viitsinyt tuolle miehelle sitten syntyjä syviä selitellä. Sanoin, että ei kiinnosta. En ihastunut (mitä en tehnytkään). Luultavasti väittää minustakin, että ne lapset oli se syy, että hän ei kelvannut....

• sinkkumies 29v

Olisimme liian erilaisissa elämäntilanteissa. Yksinhuoltajanaisissa on paljon mukavia, kivoja ja kauniita naisia, mutta vaikka joku sellainen olisikin kiinnostunut minusta (sen kun näkiskin), epäilen, että elämiä olisi aika vaikea yhteensovittaa. Kokemusmaailmakin on niin kovin erilainen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5340
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1592
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      231
      1550
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1143
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      302
      1105
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe