Tein jotain sellaista mitä Härkämiehelle ei olisi saanut tehdä eli otin puheeksi hänen entisen naisystävänsä.
Siitähän vasta sota syttyi. Onko tuo horoskooppimerkki tosiaan niin vaikea käsitellä että ei mitään saisi kysyä.
anteeksi antoi , mutta teki myös selväksi ettei hyvin pian unohda.
Olen itse oinas joten minä olen tällainen impulssiivinen ja en aina ajattele mitä suustani päästän.
Sitten saan katua jälkeenpäin näitä "sammakoita"
Mutta en nyt luullut että tuollaisesta voi noin kauheasti suuttua.
No täytyy katsoa sopisiko joku toinen horoskooppimerkki minulle paremmin . Itse kiinnostunut horoskoopeista ja tämä on ensimmäinen Härkämerkki joka on kohdalleni osunut
JA minusta tuntuu että myös viimeinen.
Väärä kysymys
2
558
Vastaukset
- sellaista
kysymystä ei muka voisi esittää härkämiehelle ,??jos sen voi esittää ilman" sotimista "kenelle hyvänsä merkeistä riippumatta ,se kertoo ihmisen luonteesta sen ettei pystytä keskustelemaan asioista oikealla tavalla. Olet osunut arkaan paikkaan.
- totuuksia......
Joo tai sit se vehtaa sitä entistäki vielä. Silloin ei halua puhua ettet saa selville hänestä mitään. Voi käyttää sua nyt, ja odetella leppyy se edellinen, ja käy sitä vikittelemäs välillä. Sit jos ei onnistu enää, ja sinä jaksat olla maisemis ,ja odottaa voi hän sitten valita sinut vaikket ny niin hyvä olekaan kun se entinen... näin härkä toimii
Tai jos sillä uusi suhde ehkä noin vuoden ,ja se loppuu ottaa yhteyttä sitä edelliseen on kuulemma huomannu että tykkääki siitä edellisestä,, Totuus vain se että hänet laitto nainen menemään vuoden seurustelun jälkeen...mutta härää pitää olla aina olla nainen naisia pönkittämäs hänen itsetuntoaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728