Aurinko : skorpioni
Kuu : härkä
merkurius : skorpioni
venus : vaaka
mars : skorpioni
jupiter : vaaka
saturnus : vesimies
uranus : kauris
neptunus : kauris
pluto : skorpioni
As 1 : leijona
HC X : oinas
Osaako joku ihana ihminen tulkata? :)
Mikä on nouseva merkkini? :)
5
1148
Vastaukset
- Maaliskuun Idus
eli olet nouseva leijona, ja laskeva merkkisi on silloin vesimies.
- Jousimies/Vaaka
Kun teette oman kartan, niin muistakaa myös lukea mitä siitä kerrotaan. Yleensä kartta antaa myös tulkinnan.
Tarkkaan pitää katsoa minne AS(AC) kärki tökkää, sillä se on nousevamerkki. - astrologi
Tulkita ei voi, koska tarvitaan kellonaika viiden minuutin tarkkuudella. Tarvitaan myös syntymäpaikka. Askendennti on persoonallisuuden ja sitä kautta elämänkulun symboli. Kun katsoin, kulmasi ovat haastavat ja juuri sen takia mielenkiintoiset. En ala veikata, luulen, että tie on sinussa itsessäsi.
- kuoleman pää (aats.h
Voisiko joku tulkita, kun itse en ymmärrä..
Aurinko härässä
kuu kauriissa
merkurius härässa
venus oinaassa
a mars härässä
jupiter kaloissa
saturnus oinaassa
uranus vesimiehessä
neptunus vesimiehessä
pluto jousimiehessä
Taidan olla tyhmä kun en ymmärrä... - oi kertokaa
kuoleman pää (aats.h kirjoitti:
Voisiko joku tulkita, kun itse en ymmärrä..
Aurinko härässä
kuu kauriissa
merkurius härässa
venus oinaassa
a mars härässä
jupiter kaloissa
saturnus oinaassa
uranus vesimiehessä
neptunus vesimiehessä
pluto jousimiehessä
Taidan olla tyhmä kun en ymmärrä...kuinka mä opin tekeen mun tähtikartan ja saan selville kaikki nousevat ja laskevat merkit? kiinnostas tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094