Kyllä Saloon brothers on kovin suomalainen kantribändi.
Paras suomalainen kantriyhtye
9
2802
Vastaukset
- joku vaan
Country Express on/oli mun mielestä tosi hyvä, livenä ja levyllä. :)
- Merle
On kylläkin bluegrassia - mutta huippubändi. Siitä sitten voitaisiin kiistellä, onko bluegrass kantria - yleensä kai lasketaan sen alalajiksi.
- greengrass
Merle kirjoitti:
On kylläkin bluegrassia - mutta huippubändi. Siitä sitten voitaisiin kiistellä, onko bluegrass kantria - yleensä kai lasketaan sen alalajiksi.
Juu ylevä alalajin edustaja on se.
- Länsi&Western
Country Express oli aikoinaan KOVALUU oloissamme.
Yhtyettä luultiin aidoksi jenkkibändiksi.
Country Express on paras. - Frank
Onpa täällä kiitettävän monta minun lisäkseni, joka vielä muistaa Country Expressin. Ääni täältäkin.
- alan jackson
Omasta mielestäni paras on Nightrides.
- nimi oikke
alan jackson kirjoitti:
Omasta mielestäni paras on Nightrides.
S'oon Nightriders. Oli joskus kova bändi. Ei oo näkyny viime aikoina. Onko olemassa?
- Cowgirl
Tennessee Plates on aikas hyvä!
- jouni
Minusta Cactus on paras ja toimii edelleen täysillä. Menen muuten muijan kanssa Silja-linelle
countryristeilylle niitä kuunteleen (kun muija tanssii)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398