Olen pienen lapsen opiskeleva yksinhuoltaja, ja elämme minimituloilla. Viime viikolla pyykkikoneemme päätti sanoa itsensä irti, eikä taloyhtiössämme ole pesutupaa. Osaako kukaan kertoa, että kustantaakohan kuntamme meille uuden pyykkikoneen vai odotetaanko minun jatkavan nyrkkipyykillä? Rahaa uuteen koneeseen ei todellakaan ole, ei edes käytettyyn.
pyykkikone hajosi
6
442
Vastaukset
- saat
maksusitoomuksen johonki kodinkoneliikkeeseen tai kauppaan jotka myy halpoja koneita. Et nyt vaan puhelin käteen ja sosiaalitantoille soittelemaan!
- kannattaisi
nimitellä tantoiksi niitä ihmisiä, jotka sinullekin mitä ilmeisimmin rahaa ja muuta hyvää jakelevat.
Kun muutat käytöstäsi asiallisemmaksi, voit saada kunnon työpaikan ja lakata asioimasta "soskassa". - tarkoititko mua
kannattaisi kirjoitti:
nimitellä tantoiksi niitä ihmisiä, jotka sinullekin mitä ilmeisimmin rahaa ja muuta hyvää jakelevat.
Kun muutat käytöstäsi asiallisemmaksi, voit saada kunnon työpaikan ja lakata asioimasta "soskassa".joka sanoin ap.lle että mene soskaan?! Tiedoksi vaan että en ole ollut soskan asiakkaana opiskeluvuosien jälkeen,eli n.15v sitten, ja kyllä, hyvä työpaikka on ja näillä näkymin pysyykin :)...ja ukko,talo,muksut, koira ja pari autoa, mulla pyyhkii ihan hyvin kiitos. Halusin vain antaa hyvän vinkin ap.lle :)
- ihmisiä jotka
tarkoititko mua kirjoitti:
joka sanoin ap.lle että mene soskaan?! Tiedoksi vaan että en ole ollut soskan asiakkaana opiskeluvuosien jälkeen,eli n.15v sitten, ja kyllä, hyvä työpaikka on ja näillä näkymin pysyykin :)...ja ukko,talo,muksut, koira ja pari autoa, mulla pyyhkii ihan hyvin kiitos. Halusin vain antaa hyvän vinkin ap.lle :)
tekevät tärkeää työtä!
Jos sua vaikka sanottaisiin konttorirotaksi nyt, niin taatusti älähtäisit! - en älähtäisi,
ihmisiä jotka kirjoitti:
tekevät tärkeää työtä!
Jos sua vaikka sanottaisiin konttorirotaksi nyt, niin taatusti älähtäisit!koska en ottais nokkiini mitenkään, naurettavaa :)
- asutte?
Itselläni on toimiva 5kg pyykinpesu kone ja itse asun treella. saat ilmaiseksi jos haet itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594