Onko kokemuksia matkustamisesta usaan icelandairilla? Entä stopoverista Islannissa? Houkutteleva mahdollisuus, mutta olisi kiva tietää toimiiko käytännössä.
icelandair
3
276
Vastaukset
- Arlanda-Keflavik-Seattle
Ei ole vielä kokemusta minulla, mutta kiva olisi tietää muiden kokemuksista.
Olen itse lähdössä Icelandairilla Reykjavikin kautta Seattleen syyskuun loppupuolella. Tällä kertaa ei ehditty ottaa tuota stopoveria, vaikka kovasti olisi tehnyt mieli. Ensi kerralla sitten! - peliin
Miksi ei toimisi?
Omasta stop-overista on jo aikaa monta vuotta mutta voin suositella. Parissa päivässä katsot kultaisen kolmion nähtävyydet ja lillut pari tuntia Blue Lagoonissa.
Aiemmin Islanti oli pirun kallis maa, mutta valuuttakurssin romahtaminen on varmaan parantanut euro-matkailijan asemaa.- kolmen yön
stopilla oltiin isoon omenaan mennessä. Hyvä stoppi ja ehti pintaraapaisun nähdä Islannista, uskomaton luonto ja nähtävyydet, blue lagoon, geissiirit, vesiputoukset ja valaat. 2 vuotta sitten oli aivan sikakallista mm. syöminen ellei meinaa elää bylsilla. Icelandair ei sinänsä ole mikään kummoinen lentoyhtiö. Vaihdossa reykjavik on kätevän pieni kenttä esim. heatrowiin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814