Kiitoksia!
Ihan huvikseni kokeilin vastailetko ja mitä? Ja mielenkiintoistahan tämä astrologia tosiaan on...kyllä merkit kertovat luonteesta,ja paljon vaikuttavat muutkin tekijät. En ole näyttelijä, mutta musikaalisuutta omaava kyllä. Paljon tehnyt kaikenlaista duunia. Yksinäinen kulkijatar. Miehet ongelmana vähän, tulee ja menee...sopivaa ei tunnu löytyvän, ja jos tuntuis niin varattuja tai muuten ei saalistettavissa..Täytyis olla just oikeanlainen yhteys kaikinpuolin..ja se ei helpolla löydy omalaatuiselle tytsylle ; ) tällaista tämä..elämä, hauskaa kyllä!
Sydämen ääni, mitä se kertoo...on tärkeintä...kuunnelkaa sitä...minne se haluaa, mene sinne, sieltä löydät onnen!!!
L Puustinen
tyttö 82
1
327
Vastaukset
- ...
Aina täytyy nähdä koko kartta. Minä olen saanut kuvan Jousimies-naisista suurina pomottajina, he laittavat miehensäkkin laittamaan jopa ruuan, he ovat ylväitä. Keskittymiskyvyn puute aiheuttaa hösäämistä, levottomuutta, hermostuneisuutta, kun oma tahto ei toteudu. Minulla "ystävätär" kampaaja, käyn muualla, Leijona-kampaajalla. Vain harrastuksena astrologia, viisi kirjaa nyt avonaisina kolmea karttaa tutkailen. LP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174