Mitä tarkoittaa lfs pelin asetuksissa ohjauksen lineaarisuus ja ff voimakkuus.Mitä niillä on merkitystä niillä asetuksilla.Minulla on itsellä 13 vuotta vanha thrustmasterin ratti käsi kaasulla ja jarrulla ja olisi kiva sillä pelata kun saisi asetukset kohdalleen.Nyt tällä hetkellä se ohjaus vispaa kun yrittää suoraan mennä eteenpäin.Minä olen tästä yrittänyt kysyä mutta kukaan ei ole vastannut.eikö kukaan tiedä sitten mitä ne asetukset tarkoittaa kun ei vastaa
Ratin asetukset ja säädöt
nyt kysyn
1
836
Vastaukset
- vastaus toiseen
FF voimakkuus on ainakin sitä että kui paljon se ratti tärisee sun käsissäs... Eli jos se voimakkuus on nollissa niin ratti ei pahemmin tärise.... mut sit jos se on täysillä niin ratti tärisee pienimmässäkin hypyssä/töyssyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556