hiirihaukka?

tiina...

6

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana?

On tää

• pilluhaukat ry

Latinankielinen nimi on Vagina Pal Jaana. Pesii baaritiskien läheisyydessä. Useita parittelukumppaneita. Levittää lintuinfluenssan kaltaista tautia josta ei tahdo päästä eroon. Tauti ilmenee munissa näkyvinä märkäpaiseina. Parittelun päätteeksi munauhaukka poistuu uroksen pesästä äänettömästi anastaen uroksen työllä ja vaivalla pesäänsä hankkimat tavarat.

• esimerkki
        pilluhaukat ry kirjoitti:

Latinankielinen nimi on Vagina Pal Jaana. Pesii baaritiskien läheisyydessä. Useita parittelukumppaneita. Levittää lintuinfluenssan kaltaista tautia josta ei tahdo päästä eroon. Tauti ilmenee munissa näkyvinä märkäpaiseina. Parittelun päätteeksi munauhaukka poistuu uroksen pesästä äänettömästi anastaen uroksen työllä ja vaivalla pesäänsä hankkimat tavarat.

siitä ketkä tänne kommentoivat..ovat välillä niin saatanan tietäviä valokuvauksesta/luontokuvauksesta jotta..taitavat itse viihtyä enemmän baaritiskillä..onko nämä niitä jotka nimittä kaikkia halpoja zoomeja suttuzoomeiksi, taitavat enemän zoomailla pullonpohjan läpi..

• esimerkki erkki
        esimerkki kirjoitti:

siitä ketkä tänne kommentoivat..ovat välillä niin saatanan tietäviä valokuvauksesta/luontokuvauksesta jotta..taitavat itse viihtyä enemmän baaritiskillä..onko nämä niitä jotka nimittä kaikkia halpoja zoomeja suttuzoomeiksi, taitavat enemän zoomailla pullonpohjan läpi..

Minä en kameraani kuluta jonkun saatanan haahkan takia. Mutta kuvaa sinä toki niitä paskovia lokkeja siellä auringonlaskussasi. Minun räpsykamerani maksaa enemmän kuin sinä tienaat vuodessa nettona.

• älähtää
        esimerkki erkki kirjoitti:

Minä en kameraani kuluta jonkun saatanan haahkan takia. Mutta kuvaa sinä toki niitä paskovia lokkeja siellä auringonlaskussasi. Minun räpsykamerani maksaa enemmän kuin sinä tienaat vuodessa nettona.

mihin kalikka kalahtaa!!..ei mua haittaa vaikka kameraasi on menny enemmän rahaa kuin mitä mä tienaan..mulle yks hailee..mä taas kulutan kameraani vaikkapa "saatanan haahkan" takia ja ei ole kuin 3 päivää kun olin viimeksi kuvaamassa lokkeja, ja kyllähän ne paskoi..istu sä kuule siellä hönössä nenä punaisena ja säästele sitä kallista kameraasi, muista pyyhkiä siitä pölyt välillä..

• Croppi
        esimerkki erkki kirjoitti:

Zoomaat kuitenkin luontokuvapalstan "haukkoja"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe